- 566 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
27 Mart
Tüm Tiyatro emekçilerinin ve Tiyatro severlerin gününü kutluyorum. Artık aramızda olmayan ustaları da saygıyla anıyorum... Eski bir gelenektir "bu gün hemen her yerde Tiyatrolar bedava" Parayı pulu bahane edenler, çok severim ama en son 20 yıl oldu gideli diyenler... Kendinize bir iyilik yapın, gidip bir oyun izleyin bu gün. Başka bir meslek yoktur böyle aşkla yapılan ve Tiyatroya sevdalanmama sebep olan tüm ustalarıma selam olsun...
27 Mart Yazısına Yorum Yap
"27 Mart" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Kalimera.
@kalimera-
Bolll bol alkışlanasın inşallah bugün.
Aaaaa ne geziyorsun burda, senin makyajın filan yok mu? :))
Aaaaa ne geziyorsun burda, senin makyajın filan yok mu? :))
ERKAN ÇELİKOL
@erkancelikol
Teşekkür ederim :) beklerim gel bir gün izlemeye ;)
glenay
@glenay
İnşaallah gelirim, nerde oynuyorsunuz, İstanbul'da mı yoksa Ankara'da mı? oksa başka bir şehirde mi? Yazarsan,gelmeye çalışırım..
selâmlar..
selâmlar..
glenay
@glenay
Şimdi afişe bakınca gördüm Ataşehir yazıyordu. Şu günlerde İstanbul'dayım. Bunu oğlumla konuşmalıyım..
ERKAN ÇELİKOL
@erkancelikol
Abi herşey yolunda, çok güzel... Oyun iyi çıktı benimde içime sindi, gelen tepkilerde çok olumlu.... Basın da ilgi göstermeye başladı bakalım artık bundan sonrası kısmet :)) Eğer istanbula yolun düşerse mutlaka beklerim, çok sevinirim gelirsen...
ERKAN ÇELİKOL
@erkancelikol
Aslında çok daha sert şeyler yazasım vardı deniz kızı ama bu seferde uslu dur, eleştirme bişeyi. Olanla idare et dedim kendime hahahahah :) doğru yanılmamışsın ama ufak bir yumuşaklık farkıyla :)
deniz-ce
@deniz-ce
ya milletin ensesine silah dayayıp tiyatroya yollayacak değilsin heralde!:)))
başarılar...
başarılar...