- 785 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Facebook Üretim Merkezi 2
Facebook Üretim Merkezi 2
-Facebook Profil Fotoğrafı ve Albüm Üretim Ünitesi-
Musa: Selamunaleykum
Hüseyin: Merhaba beyefendi hoşgeldiniz, nasıl yardımcı olabilirim?
Musa: Kardeş güzel bi profil fotoğrafı yaptırcaktım ben fiyat nedir?
Hüseyin: Beyefendi fiyatlar fotoğraf sayısına, kullanılan mekan ve modellere göre değişiyor.
Musa: Hmmm… Ya kardeş ben böyle bi bar ortamında iki tane çok güzel sarışın kızla eğlenirken
çekilmiş profil fotoğrafı istiyom.
Hüseyin: Anladım efendim, eski sevgiliyi kıskandırma konseptinde mi yoksa arkadaş listesindekilere
hava mahiyetinde mi?
Musa: Kardeş açık konuşmak gerekirse, bir haftadır manitayla ayrıyız, beni de faceten engellemiş, çok etkili olsun, ortak arkadaşlarımızın dikkatini çeksin ve ona göstersinler fotoğrafları.
Hüseyin: Anladım efendim, yalnız bu konuda eğer bir tane fotoğraf çekersek inandırıcı olmayabilir, o yüzden eğlenirken, kadeh tokuştururken, gülerken, sarılırken falan farklı pozlar çekip bir albüm oluşturmamız gerekir, yani benimki bir tavsiye tabiî ki, çünkü daha önceki müşterilerimizden tek fotoğrafta inandırıcılık sıkıntısı çekenler oldu.
Musa: Tamam kardeş sen bana uygun bişeyler yap gözünü seviyim.
Hüseyin: O zaman şöyle yapıyoruz. 10 pozdan oluşan modellerimizle bar ortamında eğlenme albümünü ben size 500 TL’ye veriyim, bir de eğlenirken kızı yanağından öpme fotoğrafı da hediyemiz olsun. Ha bir de albüm ismi oluşturma ünitesinden de ücretsiz albüm ismi alabilirsiniz.
Musa: Kardeş fiyat baya yüksek yaa, ama napalım yapıcak bişey yok. Eeee bunlar kıskandırma garantili mi peki? Yani tepki alamazsak geri iadesi oluyo mu?
Hüseyin: Beyefendi, fotoğraflarımız garantilidir, satışta arkadaşlarımız kıskandırma garanti belgesi imzalatacaklar, o belgeyi saklayın. Bir hafta içinde kıskançlık tepkisi almazsanız, masrafınızın yarısını geri iade ediyoruz.
Musa: Güzel kardeş, eyvallah.
Hüseyin: Buyrun sizi stüdyomuza alalım.
-Musa’nın telefonu çalar.-
Musa: Alooo
İsmet: Alo, naber Musa nerdesin?
Musa: Az işim var ya hallediyim kahveye gelcem sen de oraya gel.
İsmet: Olum İpek’in facebookuna baktın mı bugün?
Musa: Olum mal mısın ya, kız engelledi ya nasıl bakıcam hatırlatıp durmasana.
İsmet: Lan olum İpek bi fotoğraflar eklemiş bugün, sinemaya gitmiş arkadaşlarıyla yanında bi oğlan da var öyle sarmaş dolaşlar.
Musa: Neee, nası lan! Olum dalga geçme bak senin ebeni…
İsmet: Yemin ederim olum ya siz kesin ayrıldınız mı bu kızla?
Musa: Lan ben o oğlanı var ya… Olum beni dinden imandan çıkarmayın laaannn!
İsmet: Kardeş sakin ol belki samimi arkadaşıdır ya sadece.
Musa: Kapat olum ben geliyom şimdi mahalleye
Hüseyin: Beyefendi bir sorun mu var? Stüdyomuz hazır.
Musa: Kardeş dün İpek diye bi müşteri geldi mi? Bana doğruyu söyleyin. Sinema albümü oluşturdunuz mu, erkek modellerinizle sarmaş dolaş falan hı?
Hüseyin: Efendim hiçbir müşterimizin bilgisini veremiyoruz, şirketimizin birinci kuralıdır bu.
Musa: Böyle kumral bi kız, gözleri yeşil, orta boylarda adı İpek, nolur arkadaşım bak geldi mi hı?
Hüseyin: Efendim üzgünüm dediğim gibi gizlilik prensibimiz var.
Musa: Ulan Allah belanızı versin lan sizin, yuvamı yıktınız lan, şerrreeffsizlerrr!
-Hüseyin, Musa’nın kolundan tutup, şirketin sakin bir yerine çeker. -
Hüseyin: Bak kardeş, bunu sana söylediğim eğer duyulursa, beni anında işten atarlar. İkimizin arasında kalacak.
Musa: Kardeş yemin ederim iki gözüm önüme aksın kimselere söylemem, geldi mi kardeş allaşkına söyle İpek diye bi kız?
Hüseyin: Gelmedi. Son bir aydır hiç o isimle bir müşterimiz yok. Zaten bizim sinema salonu konseptimiz yok henüz.
Musa: …………………….
Hüseyin: Şimdi benden sana tavsiye, bu 500 TL senin cebinde kalsın, yani delircek kadar kıskanıyosan bu kızı, seni özlü söz üretme ünitesine yönlendiriyim. 100 TL’ye -sevgilim affet beni konulu şiir paketi- var içinde tam 20 şiir bulunuyor.
Musa: He kardeş öyle yapalım. Çok kötüyüm. Affedilme garantisi var mı bunların peki?
kıyıdaki adam
YORUMLAR
Önder Kızılkan
Yine Facebook konusunda en tecrübeli defter üyesi olarak bir kaç şey söylemek istiyorum:D
Allah sizi inandırsın kendi öz be öz arkadaşlarımı bu profil fotoğrafları sayesinde taniyamaz oldum:(
Çünkü kızların hepisi Angelina Jolie.. Erkekler ise Brad Pitt ( Johnny Depp'i tercih etmeleri tercihimdir :D)
Ya biri mi çirkin olmaz, biri mi yakışıksız olmaz!
Neyse konudan uzaklaşmayalım.
Öncelikle bu fotoğraflar günün anlam ve önemine göre değişkenlik gösterir.
Sevgilisinden ayrılınca başka, yeni bir sevgiliyle iken başka, efenim tatildeyse şöyle en gözlüklüsünden daha bir başka, ülkede sosyal medya bir konuya değindiyse o konuya göre başka başka...
Ben bu mesleğe de karşı değilim :p
Çünkü en azından fotoğrafını kendi çekip, yarısını, ya da yukarıya doğru kolu giden birini, ya da acemice fotoşoplanmış fotoğrafları görmemiş oluruz.
Tebrik ederim yine çooook güzeldi:))
Önder Kızılkan
bu bölüme başka şeyler de eklicektim belki sonra yazarım, sosyalleşme paketi fotoğrafları falan gibi, hani dediğin gibi işte plajda, maçta, partide vs.. Bir de çok yoğun adam profili var sürekli kendini çalışıyorkenki fotoğraflarıyla sergiler:) devamlı nerde oldugunu belirtenler onlarla ilgili de bir şeyler yazmak lazım:)
O qué
Efenim arabasının sağında solunda önünde içinde fotoğraf çektiren mi demezsin.
Oturma odasında, şapka ve gözlük takan mı:)
Sonracığıma facebook artık biraz daha avam oldu. Bir ara twitter ile ilgili yazı da istiyorum sizden:))