Mutluluk...
Mutluluk sabaha gözlerini açmaktır. Mutluluk güneşin doğuşunu izlemektir, özgürce kuşların uçuşunu seyretmektir. Sabah kahvesini sevdiklerinle birlikte içmektir. Frından çıkan sıcak bir ekmeği bölüşmektir.
Mutluluk dudaklarda söylenen bir şarkıdır. Elinde var olanların kıymetini bilip şükretmektir. Mutluluk dudaklarda tebessümdür, gözlerdeki umut veren ışıktır. Mutluluk kalbimizdedir hiç uzağa gitmeyelim, başka yerlerde aramaya gerek yoktur. Mululuk nedenlerimiz çok olmasına rağmen hayatı kendimize zehir etmeyelim.
Genelde hepimizin düştüğü hatalardan birisi de mutluluğumuzu uzun süre yaşamıyoruz yada yaşatmasını bilmiyoruz. Üzüntülerimizi göstermeye çok hassas davranırken söz konusu bizim mutluluğumuz olunca ona verdiğimiz değeri maalesef göstermiyoruz. Üzüntülermizi, pişmanlıklarımızı, kaygılarımızı anlatmak da çok başarılı olurken, nedense mutluluk söz konusu olunca onu paylaşmakda nedense cimrilik ediyoruz.
Halbuki mutluluk su gibidir paylaşıldıkça akar akar coşar yayılır kime değse ona da bulaşır. Mutluluk bulaşıcı bir dugyu olarak düşünün, etrafınıza pozitif bir enerji vermiş oluyorsunuz. Dokunduğunuz ne varsa yeşeriyor ışıldıyor. Bu sizi mutlu etmez mi? Başka insanların mutluluğuna ortak olmak onların sevincini olabildiğnce katlamak çok güzel bir duygu. İnsanı hafifletiyor, kederden, kasavetten uzak tutuyor. Gelin bugün hiç olmazsa birisini mutlu etmekten başlayalım inanın arkası gelir, bizler birer zincirin halkasıyız, bir halka daha ekleyelim.
Gününüz her zaman aydınlıklar içinde olsun, mutlu kalın esen kalın...