- 1581 Okunma
- 18 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Evet anlatımınızdan etkilenmemek imkansız. Yıkılan konakların insan ruhundaki önemi çıkıyor ortaya Güzel şeyleri hayatımızdan nasıl da kolay çıkarıyoruz. Acı ve hüzünlü . Sıcacık anlatımınızla kutluyorum. Kaleminiz susmasın.
keziban buldu tarafından 4/20/2012 2:36:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
zaman
hiç bitmiyor geceler gündüzlüri sürüyor önüne katmış
kaybeden hep insan oğlu neler geliyor insanların başına
bu sürü daha çok dertleri güder aldırma
acıya sabır gerek ateşe kül zamana sürü (sürü olay acı tatlı hatıralar)
kal sağlıcakla...............
Nermin Kaçar
Nermin Kaçar
"Sonra teker teker terk edilişimi yüreğim sızlayarak seyrettim. Eskimeye, yaşlanmaya başlamıştım."
Çoğu insanlar da böyle değil mi?..
Yaşlanınca ya atılırlar bir köşeye ya da kadrini kıymetini bilmezler, kalır yüreğindeki yalnızlıkla bir başına...
Sonra da göçer gider yüreğinin kuytularında sakladığı isyanlarla...
Onlar giderken belki de yalnızca bir iki dostu kalır artlarında "Hey koca çınar hey! Sen de gittin demek..." der ve kendi sırasını bekler belki de bir an önce gidebilmek için kalabalıktaki yalnızlığından...
Konağı da dillendirmişsiniz insan gibi... Dökmüş yaralarını ulu orta ve düşünmeye çağırmış bizleri; dinleyin sessiz çığlıklarımı der gibi...
Hüzünlendim...
Ki, zaten hüzün vardı yüreğimde bu gün...
Tebrik ve sevgimle.
Nermin Kaçar
Tebrik ediyorum Nermin Abla. Tellere hep güzel basıyorsun evvelallah.
Sevgiler.
Nermin Kaçar
Nermin Kaçar
BU YAZININ TAMAMINI OKUMAYANLAR HEMEN BU İNSANIN YAŞAMINI ANLATAN BİR YAZI DİYE DÜŞÜNMEYE BAŞLARLAR BUNA EMİNİM ESKİ BİR KONAGIN DİLİYLE YAZILMIŞ YAZI OLDUGUNU ANLAMAK İÇİN SONUNU GÖRMEK GEREKİYOR İNSANLARI SIKMADAN AKICI BİR KALEMLE BİR KONAK BU KADAR GÜZEL ANLATILABİLİRDİ ESKİ TARİHİ KONAKLARIMIZDAN GÜNÜMÜZDE PEK FAZLA KALMADI HEP O ABLAK ÇEHRELİ İSANLAR DİYE TABİR ETTİGİNİZ KİŞİLER YIKTILAR VE YERLERİNE APARTMANLAR YADA GÖKDELENLER İNŞA ETTİLER SAYGILARIMLA..
DOSTLUKCAN tarafından 3/26/2012 10:04:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
Nermin Kaçar
Nermin Hanım, yazınızı okurken, önce, dünyanın krılganlığını, yaşlanmakta olduğunu, tükenmekte olduğunu yazdığınızı düşündüm. Biraz daha okuyunca bunun bir dut ağacı olduğunu ve şu an terk edilmiş bir bahçede sadece sesizlikle serzenişte olduğunu düşündüm ve en son baktım ki bir konakmış.... Güzeldi.. ellerinize sağlık.
Nermin Kaçar
Nermin Kaçar
Nermin Kaçar
cümleler can vermiş cansız bir varlıpa..
anlatımın sade ve duru oluşu..
okuyucuyu yormuyor..
tebrik ediyorum..
sevgilerimle..