- 1841 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİRLİK VE DİRLİK
Birlik ve beraberliğe en çok ihtiyaç duyduğumuz şu günlerde birbirimize daha çok kenetlenmeliyiz.
Fakat birileri hala birlik ve beraberliğin önemini kavramış değil.
Birlik ve beraberlikten bahseder, stadyum dolusu insan futbol adına birbirinin anasına bacısına küfreder.
Birlik ve beraberlik derler, hem iktidara kızarlar, hem de iktidarın ekmeğine yağ sürercesine sitelerde birbirine söverler, birbirinin açıklarını ortaya dökerler.
Birileri çıkar palavra nutuklar çeker, ardından da çaktırmadan kasaları boşaltır, keseleri doldurur.
Birileri çıkar, bu hırsızları, bu vatan hainlerini eleştirenlere ana avrat dümdüz gider, siz kendi partinizin geçmişine bakın der.
Biri çıkıp, kim olduğunu bilmeden “Atatürk’ü sevmiyorum’ der, birileri alkışlarla destekler.
Birkaç kişi birden, oruç tutmadığı için bir gence tekme tokat girişir, linç etmeye kalkar, seyreden birileri; hak etmiş, dinsizlerin canı cehenneme der.
Birlik ve beraberlik derler; açık ve kapalı, dinli ve dinsiz diye ikiye bölerler.
Nasıl bir şeydir bu birlik ve beraberlik?
Tek tip düşünmek, tek tip insan olmak, susup konuşmamak mıdır birlik ve beraberlik.
Bir takım zavallılar, hemen hemen her durumda; biz müslümanız siz dinsizsiniz, biz Allah’ın savunucusuyuz, siz Allah’sızsınız, laikler dinsizdir, bak biz örtünüyoruz namusluyuz, siz namussuzsunuz diyecek kadar sapıtmış durumda.
Bilmezler mi, alnı ak insanın paçavralara bürünmeye ihtiyacı yoktur.
Bilmezler mi, dinin ana öğretisi iyi ahlaktır, ahlakı kötüyse din o kişide barınmaz. Örtülerin altında ahlak daha çabuk kokuşur.
Bilmezler mi, inanç özdedir, vitrinde solar, ambalajda barınmaz.
Bilirler.
Domuz gibi bilirler de:
Müfteridirler.
Ahlak kavramları ilkeldir.
İnançları çakma olduğu için Allah’ı aldatmak isterler.
İbadetleri dillerinde ve görüntüdedir.
Yürekleri zifir kaplıdır farkında olmazlar.
Bilirler de işlerine gelmez. Çünkü insanoğlu bazı koşullarda (farkında olmadan )yalanı bilir de essah zannetmek ister ve zanneder de. İşte şeytan buradadır.
Müsadenizle
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.