- 974 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Adın yalan olsun senin
hass…. hayat gerçekmiş..
ve senin bundan haberin vardı…
ne fena,
ne kötü.
ben yanarken seyrettin değil mi..? tükenirken biterken usulca erirken sadece baktın ha..!
hasss….hayat gerçekmiş..
ah
ne fena
ne kötü
sarmanı beklerken yaralarımı, sen bıçakla girdin koynuma.
adın yalan olsun mu senin?
bu kadar gerçek çok bana.
ben konuşurken arkanı dönüp çıkamazsın, sözüm henüz bitmedi.
sen hiç kendini ısırdın mı? morarttın mı kollarını? diş izlerinden fal baktın mı? şarkılardan bakamazsın.çünkü şarkılar külliyen yalan hepsi sahtekâr
adın yalan olsun mu senin?
ikindi vakitlerinde intihara gebe bir düş olsun mu adın?
kırmızısına gir bir güL’ün ben yine kanarım, ben yine aldanırım
bu kadar gerçek kuşatmışken dörtbir yanımı
ben yine sessiz sedasız açarım sana cümle kapılarımı
masumiyetine sarın bir güL’ün
ben yine gelirim yatağının sıcaklığına…
adın nedir…?
katilimin adını yazmam lazım anlamıyor musun, usüldendir bilmiyor musun..
kanım tükeniyor…
acele et…
Gerçek miymiş hayat hakikaten?
Aşk gerçek miymiş
Adın şüphe olsun mu senin?
Varlık yokluk karmaşasında kıvranan ruhuma çakılan çivi olabilir misin?
Sabitleyebilir misin beni gerçeğin öte kıyısına?
Aşk zayıf yerlerimi kollarken en kısa anlarda çarmıhım omzumda düşüyorum kapına.
Sözüm bitmedi…
Sen akşam güneşi gibi ardına bakarak gidemezsin.
Adın terk-i diyar olana kadar dinlemek zorundasın beni
Susuyorum bir gülün dalı sıyrılıyor sıktığım avuçlarımdan sen gibi. Kan sızıyor bahçeme adın talan olsun mu senin? Goncalarım açmadan soluyor.
Bir bülbül canına kıyar kesin.
Özkıyım az gelir suskunluğa.
Adın sus olsun mu senin?
UFUK & KIRMIZI_SİYAH
YORUMLAR
Aldığımız her nefesin ne kadar önemli olduğu düşünerek attığımız her adım, bize hayatın ne kadar anlamlı oluğunu hissettirecek, ölümden sonraki hayatın inşasını, en ince teferruatına kadar yaptıracak, geçen zamanı sevgiliye buluşma anı olarak kabul edip bir an önce bitmesi için dualar ettirecektir. Her seste, her nefeste, her renkte, her adımda, her harekette hayatın aktif öznesi olacak olanlar, davranışları ve yaşayışları hayretler içinde gözlenenlerdir. Onlar hayatı yeniden anlamlandırma gibi ağır bir sorumluluğun altına hiç çekinmeden giren, alnından öpülesi yiğitlerdir...
“Hayat bir ağaç gölgesinde bir saatlik uyku gibidir.” Hala ne duruyorsun, bak seni bekleyenler var...
Yürekten tebriklerimle