- 1090 Okunma
- 9 Yorum
- 1 Beğeni
Kadın Dediğin
♥
Kadın dediğin hanımefendi olacak arkadaş, seni incitmeyecek kırmayacak, kızdığını sana gözleriyle bakışıyla anlatacak...
Sabah seninle uyanacak, küsmeyecek konuşacak seninle, sıcaklığını hissettirecek çoçuk olacak yanında gözleri seninim der gibi bakacak...
Sahiplenecek seni ama bir annenin yavrusunu sahiplendiği gibi sahiplenecek, varlıgını hissettircek kadın dediğin kadın, hissedecek seni, hissettiğini belli edecek, herkesi imrendirecek duruşuyla, osmanlı kadını derlerya hani eskiler, işte kadın dediğin öyle olacak...
Arkadaşın olacak, canın olacak, bir elmanın diğer yarısı olacak, çoçukla çoçuk olacak, büyükle büyük olacak kadın dediğin, oldumu ebedi olacak, mabedin olacak, üç günlük dünya diyecek kalp kırmayacak, yarinın olacak... Ortağın olacak, kararlarına ortak olacak, kendini sevecek, çiçek olacak kadın ’SOLDURMAYACAKSIN’ o çiçeği...
Alper Tunga Karakoç
YORUMLAR
kalemin yüreğin dert görmesin sevgili dostum lakin o söz hem kadın için hemde erkek için
geçerlidir erkek kadınını sahiplenmeli ki sevgi saygı duyabilmeli ki aynı şeyleri karşısındakinden
bekleyebilsin kısacası her şey karşılıklıdır vermeden almak ALLAH a mahsustur güzeldi dizelerin
kalemin yüreğin dert görmesin sevgi ve saygılarımla
Bazen kadın her haliyle şevkatiyle,hamaratlığıyla ,sahipleniciğiyle,analığıyla kadın kelimesinin hakkını veriyorda ,sözüm meclisten dışarı odun ,kalas bazı erkekler kadını kendi kadınlığından bile vazgeçiriyor,ve olay kişilik çatışmasına dönüşüyor,ondan sonra aile faciları Allah kadın olsun erkek olsun herkesi helal süt emmişlerle karşılaştırsın
Alper Karakoç
GERÇEK BİR KADINI (İSTER ÇALIŞSIN, İSTER EV HANIMI OLSUN FARKETMEZ) TARİF ETMİŞSİN VE ÇOKTA GÜZEL ANLATMIŞSIN.AMA SENDE EVİN AİLE REİSİ OLARAK ONADA BAZI KONULARDA SÖZ HAKKI VERECEKSİN ONA SAYGI DUYACAKSIN,VELHASIL ONDAN NASIL OLMASINI ARZULUYORSAN SENDE GERÇEK AİLE REİSİ OLACAK VE KADININA DEĞER VERECEKSİN.HEP KARŞI TARAFTAN İSTEMEKLE OLMAZ.YAZINI ÇOK BEĞENDİM.BİRDE ERKEK DEDİĞİN DİYE BİR YAZI YAZARSAN ERKEK GÖZÜYLE SEVİNİRİM.PUANIM TAM .KUTLARIM .SELAMLAR.
SUZAN ÇELİK.EMK. ÖĞR.
Alper Karakoç
Alper Karakoç
Kim demiş ki İslam Dini kadını dört duvar arasına mahküm etmiştir, hayır asla, bilakis onu doğduğunda diri diri toprağa gömülmekten kurtarmış ve evine sultan, işinde çalışan, cephede savaşan erkekler cihatta yarışan özgüerlük ve egemenlikte imzasını atatan cahide ve mücahideler yapmıştır.... Vatan topraklarının kurtarılmasında cephede ki, evlat ve eşlerinin yanı sıra kendiside görev aılp vazifesini en iyi şekilde yerine getirmiştir... Çamakkalelede... İşte kadın...
Şimdi onların bıraktığı şehit kanlarıyla sulanan topraklarda onların torunlarının arıyla, namusuyla, baş örtüsüyle, özgürlüğüyle, egemenliğiyle, hürriyetiyle, ezanıyla, bayrağıyla ve kutsal değerleriyle kimse oynamaya kalkmasın yanlışa onlar asla geçeit vermezler.... Bu böyle biline....
Kadın dediğin su gibi olmalı ,akmalı ömrüne sevdiğinin.
Kibar zarif hanımefendi olmalı ,yeri gelince de kavgacı asi durmalı hayata.
.Kadın önce anadır sonra kadın. Bir elmanın yarısı.. Erkeğin diğer yarımı ve yarını..
Kadın çiçektir değerini bilene .Güldür dalında koklamasını bilene.
Örselersen elinde,dikenini de batırır yüreğine
Kadın baldır, ama zehirini de taşır içinde..
Kırarsan kırılır ama kırar da.Giderken de ortalığı toza dumana katar.Dünyasını zindan eder adama.
.Kadın ASENA'dır aslında, izini bulmasını bilirseniz
Kadın kelebek gibidir , çok sıkarsanız avuçarınızda ölür, kırılır kanatları. Çok açarsanız ellerinizi uçar gider bilinmeyene.
Bakarsan gözbebeğim diye gözlerinin içine, dönüşü muhteşem olur yüreğine
Diyesim geldi benim de..
Karşılıklı atışma şeklinde yazsakdık daha mı iyi olurdu acaba diye de düşünmedim değil..
Selam ve sevgiler dost yüreğinize.