- 669 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MUTLULUK GÜNCESİ
Mutlu muyuz? Aslında bu sorunun net bir cevabı yoktur. Olaylar, kişiler, hava durumu… Pek çok olgu bu sorunun cevabını değiştirir. Aslı olan her vaka karşısında vakarımızı koruyabilmek; ben mutluyum diyebilmektir. Tabi inanarak ve yaşayarak. Nelere sahip olduğumuzu düşünürsek mutluluğun bize çok da uzak olmadığını görebiliriz. Çoğumuzun parada, aşkta, kariyerde aradığı bu duyguyu bu kavramlardan uzak en yalın haliyle Yaradan’ın dünyadaki birinci 1.mucizesini irdeleyerek test edelim.
Bir an için gözlerinizi kapatın. Evinize ne kadar yabancı olduğunuzu anlamanız geç olmayacak. Gözleriniz kapalı olarak televizyon karşısında oturduğunuz yumuşacık koltuğunuzdan izlemeyi çok beklediğiniz filme birazcık ara verip mutfaktan kendinize sıcak bir çay doldurun. Elinize dikkat. Yanmayın!
Gözleriniz kapalı çayla tekrar televizyonun karşısına geçmek nasıl bir his. Sahi izlediğini şu film biran olsun aklınıza geldi mi? Tamam gözlerini açın bu oyun yeter filme devam!
Filmin en heyecanlı yerinde sesini kapatın bu şekilde izlemeye devam edin. Birkaç dakika içinde eminim eliniz kapat tuşuna gidecektir.
Ellerinizin olmadığını söylersem gaddarlık etmiş olur muyum? Filme devam tabi sessizliğe tahammül katsayınız sürekli katlanarak artıyorsa yardım isteyebilirsiniz!
Anneeee …,Babaaa… Pardon ya biran için sizin lal olduğunuzu unuttum. Nafile bu çabalar.
Şimdi yürüyün gidin kapatın televizyonu desem; yüzüme şamar çakar gibi ayaklarınızın olmadığını haykıracaksınız!
Bu cehennemi ben her gün düşünerek birkaç dakika da olsa yaşıyorum. Ne zaman karamsarlığa kapılsam dünyanın sanatlarının ne olduğunu sayıyorum kendime Rabbime şükür Dünyanın yedi sanatına inat tek bir organımız yeter.
Şimdi dünyanın sanatlarını tek tek düşünün bu soruyu her karamsarlığa kapıldığınızda cevap verin. Sizce dünyanın mirasları neler?
Mısır Piramitleri, İskenderiye Feneri , Babilˊin Asma Bahçeleri, Efesˊteki Artemis Tapınağı, Olimposˊtaki Zeus Heykeli, Kral Mausoleusˊun Mozolesi, Rodos Heykeli Bunlar dünyamızın 7 harikası Kendi dünyamızdan uzaklaştıkça hiç görmediğimiz dokunamadığımız hissetmediğimiz şeyleri harikalarımız yapmışız ne acı!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.