- 994 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
Şiir Gündelik Hayatta İş Yapar mı?
Şiir Gündelik Hayatta İş Yapar mı?
Ahmet: ........... "Her vazgeçiş yeni bir başlangıçtır." Hahaha bu ne olum kıza şiir mi yazdın sen?
Ömer: Lan olum git şurdan ne anlıcan şiirden.
Ahmet: Ya bırak allaşkına, delikanlıysan kıza okusana bunu.
Ömer: Olum git şurdan.
Ahmet: He bak bi de kıza ayak yapıyo ha, güya beni terk ettin ama bu da yeni bir başlangıçtır. Ulan ne adamsın sen ya iki gündür zır zır ağlıyosun başımızın etini yiyosun, bu ne şimdi?
Ömer: Ya kardeş bi git şurdan ya..
Yusuf: Baba geçmiş olsun kızdan ayrılmışsın hayırdır neden terk etti seni?
Ömer: Bi dakka ya şimdi ayrıldın diyosun da, O’nun terk ettiğini nerden çıkardın?
Yusuf: Baba sen terk edemessin ki ya deli gibi aşıktın kıza.
Ömer: Ne yani O bana aşık değil miydi?
Yusuf: Aşıktı ama deli gibi değildi.
Ömer: Üfff hasta mısınız kardeşim? Anlaşamadık ayrıldık, iki taraflı bi karardı.
Yusuf: Bak bak, terk edilince de hep öyle derler ha.
Ömer: Lan oğlum Allah belanızı versin sizin ya.
Ahmet: Bak şiir yazmış ha bir de, diyo ki ’her vazgeçiş yeni bir başlangıçtır’ Hani sen kimsin bir sürü kız var etrafımda hesaaabııı, hahahaha...
Ömer: Ulan ben var ya sizin gibi arkadaşın... Meyhaneye gidiyorum ben!
-Sevda Meyhanesi-
Ömer: İsmail baba bi bira versene bana
İsmail: Hayırdır koçum kızdan mı ayrıldın?
Ömer: Haydaa, abi sen ne zaman duydun?
İsmail: Ya yok ee şeyy... Öyle sıkıntılı görünce seni tahmin ettim ya
Ömer: He iyi tahmin etmişsin, süpersin İsmail baba! Bi bira verir misin?
İsmail: Hayırdır koç, kız neden terk etti seni senden iyisini mi bulacak?
Ömer: Hey allahımmm yaa sabır ver. İsmail baba kız beni terk etmedi ya, anlaşamadık ayrıldık.
İsmail: Oğlum üzülme bu kız milleti böyle ya, bak Nermin ablan beni gençken dört kere terk etti, şimdi onsekiz senedir evliyiz iki çocuğumuz var.
Ömer: Abi terk etmedi kız, ben dedim yani bu şekilde yürümüyor, O da yürümüyor dedi öyle karar verdik biz.
İsmail: Koç ben seni anlıyorum. Şimdi sen al şu parayı, karşıdaki çiçekçiye git benim de selamımı söyle, kocaman bir gül buketi yaptır kıza, anladın mı bak çok yaptır ha böyle güzel güzel koksun.
Ömer: Ya İsmail baba allaşkına yapma ya ne gülü, şurdan bi bira vercek misin bana?
İsmail: Koçum yapma bak, kıza şiir bile yazmışsın
Ömer: Yuhhhh yaaa yuhhhh! Sen nerden biliyosun?
İsmail: Neydi o eee... Her yok oluş bir vazgeçiş mi ne öyle bişey...
Ömer: Gelip burda benim dedikodumu yaptılar di mi? Ulan ne pis arkadaşlarım var benim ya, abi bira kalsın ben gidiyorum.
İsmail: Oğlum dur bi dakka. Çerez ister misin?..
-Umut Tekel Bayi-
Ömer: Hakkı abi merhaba nasılsın, iki kutu bira verir misin?
Hakkı: Ne diyo Esra oğlum konuştun mu, kesin terk mi etti seni şimdi?
Ömer: Abi sen yapma bari ya
Hakkı: Yok oğlum ondan değil ya senin Esra benim manitanın kuzeniymiş.
Ömer: Boşver abi hiç karıştırma şimdi barışmak istediğimi sanıcak şımarıcak ya
Hakkı: Oğlum öyle deme lan bak kız 2 gündür kötüymüş.
Ömer: Hadi ya ciddi misin?
Hakkı: Öyle oğlum benimkine demiş, çok özledim onu falan filan...
Ömer: Kıza bak yaa, hem terk ediyo hem özlüyorum diyo.
Hakkı: Hahahaha nee, ne dedin? O terk etti di mi seni?
Ömer: Ya yok abi yani... Gerçekten özlüyorum demiş mi ya kafa yapma benle.
Hakkı: Yok oğlum aranızı yapmak için şey olur dedim, uydurdum ya.
Ömer: Offfff. Abi kaçtım ben iyi akşamlar.
Hakkı: Oğlummm az dur yaaa, şiir yazmışsın kıza şiirrr, Ahmet’ler geldi buraya okudular
iyi olmuş ya kıza yolla onu... Utanıyosan ben yollarım bizimkinden.
-Aşk Sokağı-
Esra: Ömeeerrrr, Ömeeerrrr!
Ömer: Aaa Esra senin ne işin var burda
Esra: Deminden beri bağırıyorum peşinden ya sağır mısın?
Ömer: Pardon ya, allam kafa mı bıraktın bende!
Esra: Ben ee şey dicektim...
Ömer: Ne dicektin
Esra: Ben özür dilerim, senden ayrılmak istemiyorum ben.
Ömer: Ama sen dedin ki... Sen ayrıldın benden hem.
Esra: Tamam işte, pişmanım, ben seni çok seviyorum.
Ömer: ....
Esra: Eee hadi naz yapma ya, sen misin kız da naz yapıyosun.
Ömer: Yok ben... Ben çok sevindim ya. Geberdim kızım, naz yapıcak halim mi kaldı.
Esra: İyi ben kaçıyorum şimdi, annemden zor izin aldım zaten. Yarın çarşıya inelim, dolaşırız, çay içeriz.
Ömer: Tamam. Ben seni ararım. Seni çok seviyorum Esra.
Esra: Ben de seni canım.
Ömer: Görüşürüz.
....
...
Esra: Haaa Ömeeerrrrr!
Ömer: Efenddiimmm!
Esra: Şiir çok güzelmiş. Teşekkür ederim. Ama o ne demek yani, her vazgeçiş yeni bir başlangıç falannn onun hesabını verceksin bana.
Ömer: (Hay ben o şiirin...)
kıyıdaki adam
YORUMLAR
ÖYKÜYE KAYITLI OLDUĞU İÇİN, ÖYKÜ NİYETİNE OKUMAMIZ GEREKİYORDU HERHALDE...:) LAF ARAMIZDA BU TÜR YAZILARA SKEÇ DENİR, YANİ TİYATRONUN KISA METRAJLISI...:) DİALOGLARI TANZİMİNİZ ÇOK GÜZELDİ. İNŞALLAH, TİYATRO GRUPLARI İÇİN BİR OYUN YAZARSINIZ BU KABİLİYETLE... SAYGILAR...
Önder Kızılkan
Kemnur
Kemnur
Önder Kızılkan
Okurken tüm sesler kulağıma değdi inanın!
Değişik ve hareketli bir çalışma...
Tebrikler... :)
Önder Kızılkan
çok güzeldi ya çok eğlendim...ne arkadaşlar var ama değil mi...hem küfür ettirirler adama hem ara bulurlar...süperdi...
bu arada her vazgeçişten önce niyet edilmiştir bence yeni başlangıçlara;)
Önder Kızılkan
yazarken ben de eğlendim yani ortalama herkesin hayatında vardır öyle arkadaşlar:)
teşekkürler sevgiler
Önder Kızılkan
şiirin çoğu zaman gündelik hayata karşı soyut kalışının, bu yabancılığının ortaya çıkardığı komik durumu anlatıyım dedim kendimce:)
teşekkürler yorumun için.