YORUMLAR
Sayın Hocam,
Bu dizi gittikçe artan bir tempoda ve çok daha zevkli okunarak ilerliyor. Avukatla karşılaştırmanız,
yazıya , daha heyecan verecek gibi görünüyor. Teşekkürler.
Kemnur
yeri geldiğinde cömert ve anında kıvırıp işi arkadaşına yüklemeyi becerebiliyor ,
karakter yerinde ve ruhuna uygun davranış biçimleri ..
saygımla çok ..
Kemnur
vurun abalıya....daha nereye kadar...paşazadeyi pişireceğim dedin....kızarttın...kararttın...usta saygılar
Kemnur
Abim her zaman ki gibi harika bir yazıydı.
Yanlız kafama takılan avukat taksimdeydi en son. Ama şu an paşazade ve dilaver ankaradaydı ?
Kaçırıdığım serilerin arasında belkide avukatın ankaraya gelişi olabilir.
Avukat şikayetçi olmadan paşazadeyi umursamadan telaşla çıkmıştı karakoldan. Şimdi özellikle avukatın seni takip ediyordum demesi ayrıca şaşırtım. Dilaver yine paçayı yırttı. Ama paşazade her zamanki gibi ensesinden tokat eksik olmayacak gibi. Şİmdi ihbar edecek desem Dilaver in gideceğine neden izin versin diyeceğim. Paşazadeyi sanki yeni bir serüvene girecek diye bir his var sanki.
Avukat şimdi ne yapacak diye merakla beklemem gerekecek. Bir daha cezaevine falan düşmez umarım.....
ABİM HARİKA YAZINI TEKRAR KUTLARIM
SAYGILARIMLA....
Kemnur
Kılavuzu karga olanın burnu pislikten çıkmazmış...Eh çekirge bir sıçrar, iki sıçrar değil mi...Ama asıl çekirge yine sıçradı...Tecrübe hayatta yenen kazıkların bileşkesiymiş...Paşazade de sonunda baya bir tecrübe kazanacak anlaşılan ama biraz daha kazık yemesi gerekiyor sanırım.
Selam ve saygılarımla.
Kemnur
sami biberoğulları
Satışçı Dalavere bu, işine gelmedi mi topuklar kaçar :D sürükleyici anlatımıyla çok güzel olmuş yüreğinize sağlık Kemal amcacım, yeni yazılarını sabırsızlıkla bekler oldum, öyle bir yerde de bırakıyorsunuz ki hep, insan ne olacak şimdi diyor :) teşekkürler paylaşımınız için. İyi geceler.
Kemnur
damlay
Paşazade adayı olarak bu hikayenin daha bi içinde olacağım:)))))))))...İnanın sanki olayları yaşıyorum...Harika anlatım...tebrikler