Bedelli Askerlik
Özgür bir ülkenin özgür bir vatandaşı olarak ben,, özgürce düşüncelerimi yansıtabilirim ne kadar özgür olduğuma bağlı.
Bir bedelli askerliktir gidiyor,, sözde kızlar siz gitmezseniz biz gideriz bazıları 30 milyarın 10 milyarı ile kestir 20 milyar cebine kalsın diyerek ne kadar vatanperver olduklarını gösteriyorlar. Her Türk asker doğar sözünden yola çıkarak banada silah ver bende catışırım,, yok öyle bişey kardeşim dağda hain vardır pusu kurar şehit veririz,, satrancın ustaları vatan evlatlarını piyon gibi sahaya sürer gösteriş amaclı,, Binlerce bordo bereli dağ cıktı ne oldu? 3-5 gün haber kanallarını süsledi bu haber sonra gündem değişti.
Şimdi bedelli askerlik var hangi Ana-Baba oğlunu kör kursunların önüne atmak ister? parası olan parayı basar canı kadar sevdiği evladını bağrına basar çünkü bir avuç toprağ bağrına basmaktan iyidir,, Kaç kere doğunun soğumayan kurşunların,, çatışma bölgesindeki askerlerin anılarını dinleme şansınız oldu,, her yer mayın, her köşeden terörist cıkma korkusu. Hain bir kurşuna hedef olup ölmek mi istersin yoksa parayı verip bedelli askerlik yapıp başımızda olanların yerine gecip buna bir dur demek mi?
Ama çok istiyorsan al silahı çık er-meydanına çatış cakallarla kardeşim.. ama unutma ! 21 yy da savaş cephede değil kağıt üzerinde kazanılıyor.
Saygılarımla ~Ömer ÖRGE"
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.