- 686 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GENÇLİK !!!
Asla yalan söylemezdi gözler...
ya şimdi....
İnsanoğlu öyle bir saklıyor ki artık kendini değil gözler yürekler bile artık kendisini ifade edip anlatmakta zorlanıyor.
herşey anlamsız ve değersiz oluyor hayatta.
birine değer verip yüreğinizde saklamak, özel kılmak istersiniz ama bir bakmıssınız özel kıldığınız kişi sizi herkezle aynı kefeye koyup tartmış, birde üstüne fiyat biçmiştir en kocaman etiketlisinden.
ŞU KADAR ÖMÜRLÜK !!! gibi....
işte değer verip ömrümüzü bile çekinmeden vereceğimiz insan bize bunu yaparsa biz kime güveneceğiz...
biz kimi sevip, kime değer vereceğiz....
nedense gençliğin aklında yer edinmiş avrupa gençliğinin yaşayış tarzını örnekleme yapacağız derken gençliğimizden oluyoruz.... binbirtürlü sapıklıklar yüzünden toplum içind ki değerimizi, kimliğimizi zedeliyoruz.
dönün ve arkanıza bakın.... sadece biz türküz demekle türk olunmadığını anlayın ve türk gibi yaşamaya başlayalım artık...
flört döneminde yaşadıklarımız, çılgınlık, gençlik gibi ifadelerle kandırıyoruz aslında.. biz erkekler lise ve üniversite hayatımızda flört döneminde yapmadığımızı bırakmaz; fakat iş evlenmeye gelince eli ayağı düzgün masum efendi hanım hanımcık kız olsun deriz....
bayan arkadaşlarımız aynı şekilde flört denilen bu saçmalıkta erkeklerle bir yer kalkarlar, beraber eğlence yerlerinde fink atarlar fakat iş ciddiyete geldiğinde iş tamamen farklı bir boyut kazanıyor....
eğer biz bunları istiyorsak neden aynısını yapmıyoruz.... elinden tuttuğun kızla gelecek düşünmüyorsan neden tutuyorsun o eli.... gelecek düşünmüyorsan o erkekle neden aynı mekanlarda yalnız kalıyorsun...
sevgili arkadaşlar KİMLİK SADECE ÜZERİNDE TC KİMLİK NUMARASI YAZILI BİR KAĞIT PARÇASI DEĞİLDİR. KİMLİK İNSANIN ONURUDUR...
YAPTIKLARIMIZA, GERİYE DÖNEREK BAKARSAK AYNI HATALARI TEKRAR YAPMAMAK İÇİN GAYRET GÖSTERMEYİ TEMENNİ EDİYORUM....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.