sonun başlangıcı 2
Hakan tanferin soylediği adrese vardıgında tanfer ve nihat oraya gelmiş ve mehmetle görüşüyorlardı hakan acilen içeri girdi tanfer hakanı görünce amirim selam dedi selam dedi hakan mehmet bey sizmisiniz evet dedi mehmet buda eşim ağlayan kadını göstererek anlatın dedi hakan ne oldu mehmet demin arkadaşlarada ifade ettim yarım saat once duştaydım ve eşim çalan telefonu açmış ve bir adam ahmet adım demiş ben ahmet diye birini bılmıyorum sonrada bu mms ı atmış cebime açıncada işte bırını kesiyorlardı sanırım bu ahmet diye arayan adamın işi peki dedi hakan siz bu ahmeti bilmiyorsunuz ya bu kestiği adamı damı tanımıyorsunuz mehmet bu soru karsısında onune baktı Nihat tanfer ve hakan birbirlerine baktılar hakan istersenız yalnız konuşalım dışarda ne dersiniz dedi mehmetin kulagına eğilip mehmet başını salladı hakan nihat sen burda hanımın yanında kal biz biraz dışarı çıkıcaz dedi ha hanıma su ver açılsın biraz beyzayıda ara gelsin hanımla konuşsun sonra mehmet hakan ve tanfer dışarı cıktılar evet dedi hakan anlat bakalım kım bu adam ve ne istiyor senden. mehmet hakana adamı bilmiyorum hatırlamıyorum dedi tekrardan ama kestiği kişi benim çok eskıden bir arkadaşım adı dedi hakan adı ne mehmet durakladı aslında kafasından yaptıklarını duşunuyordu ama hakan ve tanfer bunu bılemezdı tabı kı sonra mehmet devam etti hasan dedi hasan benım gençlik arkadasım hanımla evlenmeden onceden yanı ve işte kestiği kişi bu hasan hakan bu hasanın adresi filan yokmu senden soyadı filan nerde yaşar bu hasan hadi soyle dedi bekletme bizi mehmet ankarada sincan da diye biliyorum ama belki 10 senedir hıç konuşmadım sadece 2 ay once yanıma geldi ve korkuyorum dedi neden dedim bişey demedi ama kendini sakın bana bışey olursa hemen polise git dedi bana hım dedi hakan neden korkuyordu on sene once ne oldu bu 10 sene tehtiti eden kışınınde soylediği bir ifade anlat hasan belki kurtulur dedi hakan mehmete mehmet ben ben dedi kekeliyerek karımın guvencede olmasını istiyorum ve gercekten 10 sene once bişey olmadı ozaman dedi hakan bizim su anda sadece bulmamız gereken bir ceset var oda senınkı değil umarımda geç kalmayız sen genede bu arada duşun eger bişeyler gelirse aklına bizi ararsın .
Sonrada tanfere donup su hasanın adresini bulalım aliye soylede dedi nihat ile beyza da hakanın yanına gelmişlerdi beyza ben internet ve dosyaylara bakayım dedi ali ile ve ofise gitmek için nihatın arabasına bındı hakanda tanferi alıp bızde sıncana gidelim bakalım onlar arayınca hemen olay yerine gideriz ve ekip ordan ayrıldı.
Mehmet eve gier gitmez hemen karısına toplanmasını soyledi burdan gidiyoruz polisler bize yardım edemez dedi ve valize eşyaları koymaya başladılar o esnada karısına sen git de arabayı çalıştır dedi bende geliyorum aslında mehmet bu sayede 10 yıl onceden ahmet için ayırdıgı ve ahmet tutuklandığından beri saklamakta olduğu paralarla aldığı tahvilleri ve bonoları el çantasına yerleştırdı. Evi kapattı ve aşağı indi ama aşağıda araba yoktu karısıda mehmet heyecanla garaja ilerledi ancak orda sadece gordugu sey onu dahada korkuttu arabasının kapıları açıktı ve bir not vardı polis hata oldu artık karın elimde hakkımı sen almışsın hasan soyledi son sozleri o idi ve artık odeşme zamanı ben senı arayacagım bekle ha burada sana bır hediye ve karısının kesik serçe parmağı zarfın içinde duruyordu adam bunu kesmış ve itina ile kanı silip zarfı ıslatmayacak sekilde yazının yanına bırakmıştı ve tum bunlar 20 dakıkada olmuştu mehmet korkudan tıtreyerek eve cıktı artık tek yapacagı beklemekti.