YORUMLAR
ya ne kadar saf insanlar telefon dezenfe edilirmi süper ama gülerek okudum dalevere adamım ya baş rolde o oldu dizide dizi yeni başladı bence süper güzel sizde az değilsiniz kemal bey yok sa siz gerçek hayatta daleveremisiniz paşazademi :)
saygılar
Kemnur
Telefonun dezenfekte edilmesi...Bilmeyen biri olsa ''Yav bu kadar da olmaz bu millet bu kadar salak mı der'' ama maalesef bu millet bu kadar salak oluyor bazen...Ya da saf...Bir zamanlara gaztete ve televizyonda gördüğüm, okuduğum bir haber vardı...Vatandaşın biri gırgır olsun diye güya telekomdan arayıp türkiyedeki tüm telefonlara yağ basacakların bu yüzden telefonların altına bir kap koymaları gerektiğini söylüyor...Yani oturdukları yerden yağ basacaklar(!) telefonlara....Bunu tabii ki tanıdık ve yakınlarına yapıyor....Akşam evine geldiğinde başta kendi evinde telefobun altında bir kap olduğunu görüyor...Güya aşırı yağ gelirse ahizden yerlere damlamasın diye kap koymuşlar telefonun altına.
Allah bu millete akıl fikir versin...
Selam ve saygılarımla.
Kemnur
HAHAHAAAA Hayat bedava dilaverde....
Aslında harika kurgu Kemal bey, düşünüyorumda hangimiz hayır deriz ki?... Olmadı mı örneklerini yaşamadık mı. Mesela Tavuk Gribi ve domuz giribi en güzel örnekleri. O zamanın Maliye bakanı oğluyla Yumurtadan vurgun yaptı Ve hatta sağlık Bakanlığı şahsen dolandırmadımı Maliyeyi.... İtalyadan aşı getirdik diye:)))))
Kemnur
paşazadeyide kendine benztti nihayet..
cin fikirli..
ama ben yinede paşazadenin masumluğuna inanıyorum..
üretgen ve yazan kişiliğinizi canı gönülden tebrik ediyorum sayın yazarım..
okumaya devam..
Kemnur
Kemnur
Sayın Hocam,
Hiç akla , hayale gelmeyecek bir konuda , saf milletimiz yine kucaklarda. Kim bilir ,bizler de ne çok dolandırılmışızdır. Paşa, ne durumda Sayın Hocam?
Elinize sağlık, teşekkürler.
Kemnur
Kemnur
Erzurumlu Selim
Gelen anektotların versiyonu sanki . Dalavere kaç bölümdür favori olsada benim adamım PAŞAZADE her zaman. Teknik analiz olarak bakmaya çalışıyorum anlamasamda. Paşazade az konuşuyor bunu bilerek yapıyor kalem şu an yazı boyutunda diye. tabiki bu yazının senaryosu çevrilince onun yüz halini ekranda görenler ve rolünde oynayan Paşazadeyi daha çok seveceklerini biliyorum kesin kes. Dalaver ikinci kahraman ama en ama en sevilen Paşazade olacak oynayacağı dizide. Kültürlü ama saf düşünceli insan Paşazade. Ama hayatçarkında ki bozulmamış insanı oynayan şehrin ve sahipsizliğin boşlığunda.
İçindeki saflık kirlenmiş olan insanlığa doğrusu bu diye güldürmeye çalışırken çok azını güldürmeye yetecek. Rahmetli KEMAL SUNAL gibi...
ABİM ELLERİNE SAĞLIK HER ZAMAN Kİ GİBİ HARİKAYDI...
EN DERİN SAYGILARIMLA...
Kemnur
DİLEK YILDIZI
KENDİMCE OYNATTIM ONLARI... VE GÖZÜMDE CANLANDI...
ABİM BEN SENİN TÜM YAZILARINI OKURKEN SAPIKÇADA OLSA GÖZÜMDE CANLANDIRMAYA ÇALIŞARAK OKURUM HER ZAMAN ...
İSTEDİĞİN KADAR GÜLEBİLİRSİN... AMA BEN SENİN KALEMİNDEN ÇIKANLARI OKUMAYI SEVİYORUM....
ABİM EN DERİN SAYGIMLA...ELLERİNDEN ÖPTÜM.