YORUMLAR
dalevere süper akıllı bir adam aslında siz süper akıllısınız bunları akıl edip yazdığınız için bu paçavra hastalığından yine kendine bişey çıkaracak tebrikler
saygılar
Kemnur
Kemnur
Erzurumlu Selim
Çok heyecanlı bir yazı bu; ben de meraktayım hastalığın yayılmasından esinlenerek bir buluş daha mı buldu Dalavereci acaba? İnşallah bu defa çarpan cinsinden olmaz.
Tebrikler Kemal bey, güzel bir yazıydı. Selam ve saygılarımla
Kemnur
Dalaverecei namussuzun her ana her saniyesi yeni bir dümen düşünmekle geçiyor sanırım. Bu nasıl bir beyin böyle ki paçavra hastalığından bile ''Buldum '' diye bir voli üretebiliyor.
Tabii ki asıl kutlanması gereken ona bunları düşündüren yazar...Kutlarım dost. Kalemine ve beynine kuvvat.
Selam ve saygılarımla.
Kemnur
sami biberoğulları
Erzurumlu Selim
hocam çok iyi bir bölüm daha okudum tebrik ederim ama şimdi aklıma şu düştü , bu paşazadenin saflığı ve dalaverecinin bin bir surat, akılara ziyan fikirleri , hepsi sizin kalemden dökülüyor , nasıl barındırıyorsunuz bu iki ruhu aklınızda, biri bu kadar saf ve iyi niyetli , diğeri bir o kadar haylaz ve yaramaz muzip bir adam . Vallahi bravo okumaktan keyif aldığım merakla beklediğim , geçmişin arkası yarınları oldu dizileriniz ...saygılarımı iliştirdim hayranlığımla efendim ...
Kemnur
masal_o
Paşazadeyi bir elektirik çarpmamıştı o da oldu.
Dünden belli bu musluğu düşünüyordum buluşları ne diye.
Paçavra hastalığı haberinden sonra birden bire dışar çıkmaları düşündürmeye başladı. Yine Dalaverenin kafasında bir hinlik var da dur bakalım ne ? Paşazadeyi hangi kaza bekliyor bekleyip göreceğiz.
Abim ellerine sağlık her zamanki gibi harikaydı.
En derin saygılarımla...
Kemnur
yahu ustam bu paşazadenin karşısına hiç düzgün biri çıkmayacakmı...saygılar koca kalem
Kemnur
Paşazade ölmekten ucuz kurtuldu. Şimdi ne yapacak dalavereci acaba. Kim biliri paşazadenin başına ne işler açacak.
Bu bölüm bana bir anımı hatırlattı hocam. Eskiden buzdolaplarının ayaklarını ayarlamak gerekirdi. Bizim buzdolabınında ayara ihtiyacı varmış. Yeride dardı. Babam o araya girerek ayakları ayarlamaya çalışıyordu. Fişi pirizden çekmişti. Yapınca fişi tak dedi bana. Ben de taktım ama fişi ters takmışım. O daracık yerde babamın buzdolabıyla duvar arasında nasıl gidip geldiğini anlatamam size. Şimdi bile gözümde canlandı, korkunçtu. O korkuyla fişi çekmeyi akıl edebilmişim yinede. Babamın işaret parmağı delinmişti. Az kalsın babamın ölümüne sebeb olacaktım.
Emeğinize sağlık. Her zaman ki gibi çok güzeldi. Saygılarımla...