- 1365 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
EDEBiYATDEFTERi,,2 yıl 7 gün 3 dakika 11 saniye.
Nasil gecmis haber vermeden iki yil hic farkina varmamisim.Siirlerimi yazilarimi seri üretim gibi yazarak anca sayfama kondurmusum.Neseli günlerin yanisira en aci günleride sizlerle birlikde yasamisdim.Bu siteye girdim gireli yasadigim en büyük aci Hicbitmez bacimin ani ölüm haberiydi.Allahim gani gani rahmet eylesin bacima.iliklerime kadar hissetmisdim onun büyük acisini.Tanimiyordum ama siirlerime vede yazilarima yapdigi yorumlarla ilgimi cekmisdi.Yazdigim bi siirimde bana yapdigi yorumuyla beni cok kizdirmisdi.Özelden mesajlasmisdik.Dahasini istedim ve telefon numarisini alip onu ilk ve sonkez aramisdim.Yarim saate yakin konusmadan sonra beni cok iyi anladigini söylemisdi Rahmetlik bacim.ilk ve sonkez kapamisdik telefonlarimizi.Diger arkadaslarin sayfasinda yorumunu göremez olmusdum.Aklima hicde kötü birsey gelmemisdi.Hasta oldugunu söylerken öyle ümütlü konusmusdu ki,ben ona ölümü hic yakisdirmamisdim.Gecenin bir yarisi siteye giripde ölüm haberi veren yaziyi,siiri okuyunca tepetakla olmusdum.O günden bugüne hic unutmadim ben onu.icimde yakdigi atesiyle onu her gece dualarimda andim ve aniyorumda.Edebiyatdefterine girdim gireli yasadigim en büyük aci buydu bana göre.Bacimin acisini sitemizden Güler birisöz bacimla telefonda paylasdik.Agladik ve birbirimizi tesellei etmeye calisdik.Allahim bu dost canlisi bacima saglik ve uzun ömür versin hayirlisindan insallah.
Dün profil sayfamda 2 sene bilmem kac gün,kac dakika,kac saniye yaziyordu.Hicmi bakmamisim,yoksa kör yanimami denk gelmis? bilemedim.Keske sitemizde yillari deviren üyelere özelden mesaj yollasalarda bizde sevinsek katmerlendik diye;)
Sitemizde öyle güzel arkadasliklar kurduk ki,telefonla bile görüsmeye basladik.Hülya hicran bacimla arada bir telefondan konusuyoruz.O roketatar gibi, bende sami hocamin dedigi gibi makinali tüfek gibi yillari yarim saate sigdiriyoruz:))Arkamizdan kovalayan var sanki.Hani eskiden Almanyadan Türkiyeyi ararlardida alel acele konusup kaparlardi ya! hah iste öyle biri kovalar gibi heyecanli vede hizli konusup kapatiyoruz telefonlarimizi.Hürremi(köpegi:))hic dirlik vermez.Havda havvvvv,hülya gurbetbacini basindan savvvv,savda beni kucagina al,der gibi dirlik vermez ki,iki lafin belini kiralim.Site ve tanidigimiz üyeleri kaynatiriz.En son aradigimda sami hocamdan bahsetmisim kendine;
Kiz bana bah sami diye bi hoca var istanbulda.Huuu deyince sayfasina gelenleri kanatsiz ucuruyoooo,gir sayfasina sende uccc,dedim.
Vallahami kiz? ben niye görmemisim kendilerini? bana ismini verde girip okuyum.Ay ben utanirim sen benden bahsetde hpcamizin haberi olsun.Belki bana üflerken ucmadan önce dualarda ederde hürremle, kizimla mutlu bir hayat sürerim;)) demis gibiydi sanki:))
Ispartanin gül kokulusu,can bacim isparta gülümlede arada konusuyoruz.Mesajlar yetmeyince telefona sariliyoruz.ilk aradigimda sesini duyunca sanki eski bir arkadasimla konusuyor gibiydim.civil civil sesiyle gönül sarayima taht kurdu canim bacim.Özelden yolladigi mesajlari,siirlerime yazilarima yapdigi yorumlari beni cok mutlu ediyor.Kendimi borsada döviz kurlarini alt üst eden Altin gibi hissediyorum o bana mesajy azdikca:)iyiki varsin can bacim.Allahim bütün dertlerini alsin ve mutlu bir hayat yasayasin insallah.
ilk günlerden beridir bana hep destek cikan ve yorumlariyla beni onurlandiran Ayse karan ablami cok seviyorum.Varligiyla beni ihya ediyor can ablam.Annem gibi ablam gibi bana destek verip yüzümü güldürüyor ablam.iyiki varsin ablammm.
Hic unutmadigim bi kardesim var ismi Nezlimdi.Hemseriymis biz ikimiz.Bana bir yil sonra attigi bir mesajla cok duygulandim.Sevgili abicim kizimin felc oldugu zamanlarda yazdigim siirime yorum yapmisdi.Merakdayim haberdar et bizi demisdi.Bende arada siir sayfama yazdim kizimdan haberleri.Öylece kapanmis gitmisdi kizimin hastalik olayi.Birgün siteye girdigim ve msj gördüm.Acdim ki,Nezlim abicim bana mesaj yollamisdi.Kizimin nasil? oldugunu soruyordu.O kadar hosuma gitmisdi ki,unutulmamak ve sorulmak.Allah ragzi olsun abimden.Saglikli uzunca bir ömür sürsün insallah.
senin ugruna demis ve yazmis yazmis icinden gecenleri.Evet niki senin ugruna isimli abicimde az kahrimi cekmedi benim.Baba gibi abi kardes gibi bana destek cikdi.Allah ragzi olsun kendilerinden.Allahim uzun ve saglikli ömürler ihsan eylesin abicime.
yok,sul abimede cok tsk ederim.Verdigi destekleri icin Allahim ragzi olsun kendisinden.Abi gibi yakinlik gösterip yorumlarini elsik etmedi sayfmadan.Hayir dualarini aldim ve bende ona duaci oldum.iyiki varsin abicim.
isyankarsahin kardesimde ayni benim gibi gurbetci ve beni iyi anladigini biliyorum.Yapdigi yorumlari,yazdigim siirlerimle gurbetimizi ve acilarimizi paylasdik.Saglik siihat vede uzun ömürler diliyorum kendilerine.Tez zamanda gurbeti bitsin ve vatan topraklarinda gülüp eglensin doyasiya(aminn).iyiki varsiniz.
Rahmiusta rahmi baba:) okudugum bir siirinde kizina öyle bir seslenmisdi ki,kendimi kizinin yerine koyup ona rahmi baba deme cesaretini buldum.uzun ömürler dilerim kendilerine.
CemalettinGürpinar abimede cok tsk ederim.Sayfamda cicek gibi her daim acdi.Dualarini istedim iyi olabilmek icin.Allah ragzi olsun kendilerinden.Aman eksik etmeyin hocam dualarinizi bizlerden;)
Yarali_40 gurbetci kardesimede cok tsk ederim.Yazdigim siirlerimde onun resmini ve nikini görmek bana güc veriyor.Oda gurbetde vede cekdiklerimizi iyi biliyor.Hasreti iliklerine kadar oda benim gibi hissediyor.Allahim yaralarini iyilesdirsin ve leylasiyla mesut bahtiyar yillar yasatsin insallah( leylasi varmidir bilmiyom haaa!:))cok tskler kardesime.
pamukkale kardesimede cok tsk ederim.Sayfamda gurbeti animsatan resmiyle vey yorumuyla kendilerini görmek güc veriyor bana.Cok tsk ederim vefali bir dost olarak bana destek verdigi icin.Bitsin gurbetiniz,hasretleriniz saat misali cabucak gecsin.
haliksakir görüntüsü babam ismide kardesim:)) canim abicim Verdigin destekleriniz icin cok tsk ederim.Resmini gördügüm anda sanki babam geliyordu gözümün önüne.ismini okudukca kardesim sakir,resmini gördükce babam yakdiniz beni hocammmm..aman sakin ayrilmayin sayfamdan.Arada gelip yorum yazmasanizda resminizi park edin sayfama:)) iyiki varsiniz.
Selamettin Pulat abimm. ilkönce torunuyla cekdirdigi resmine imrendim.Nede güzel yatiyordu dedesinin dösünde.Ah dedim ne mutlular Allahim nazardan sakinsin dedim ama olamdi bee:(( kisa sürmedi bu mutluluk.Abim o torununun anasini kaybetti.Kayinpeder olarak yazdigi o aci yaziyi okuyunca birkez daha kendisine saygi duydum.Allahim gelininizin kalan ömrünü ogluna versin.iyi bir evlat olup uzunce ve sagliklica bir hayat yasasin insallah.iyiki varsin abicim.
yükselen yildiz abicimide sona birakmisim;) duymasin.o kadar ilgiliydiki benim yaman hallerimi okudugu anlarda.Oda bir gurbet maduruydu ve neler cekebilecegimi iyi biliyordu ve bana destek cikyiordu.Allahim ragzi olsun ondan.Saglikli huzurlu bir ömür diliyorum kendilerine.
kul düsünce, evet o tonton yasli dedem dikis diker habire:)) o resim öyle etkileyiciydiki benim icin sorman gitsin.Yaslilik vede yanlizlik vede masumiyet vardi o resimde.Bilmem abicim kac yasindadir? ama olsun ben o resimle tanidim kendilerini.Cok tsk ediyorum kendilerine.
cennet cennet, kardesimde sayfama misafir gelip beni sevindirmislerdi.Cok tek ediyorum ve dualarina her daim muhtacim diyorum..iyiki varsiniz.
Sivasli remzi abicimede cok tsk ediyorum.Zaman zaman yapdigi yorum ve uyarilariyla kendilerine saygi duydum.Abim gibi sahiplenisi bana güc verdi.iyiki varsiniz abeyyy..cok tsk ediyorum,güveninize layik olmaya calisip durusumla sizi hic kizdirmiyacam;))
inci bacim, cimdik bacim.. ikinizide birbirine katp kavuruyom.Sonra aklim basima geliyo birisi basdirma cumhuriyeti vatandasi diye:)) iyiki varsiniz canlarim.
Bekir akbulut kardesimede cok tsk ederim.Halimizden anlayip sayfama seref verdiler.Bi ara snaki küser gibi oldu amaaa,sayfasina katliyama gittim ve gerisin geri döndü alisdigi yere:)) saka bir yana kendilerinede cok tskler ediyorum.Anlayislarindan vede teselli veren yorumlarindan dolayi sükranlarimi sunuyorum
Sami Biberogullari hocammmm.iyiki sizi kesfedmisler bu dünyada:))sizi taniyali bayagi neselndi hayatim.Agitlari birakip gülmeye basladim.sizden el aldim sanki.Yazilariniz ilham getirdi bana ve bende sizin gibi yazmaya calisdim.Özendim insanlari güldürmenize,kendine güvenmenize.Her ne olursa olsun hayat devam ediyor ,deyip basiniz dik yürümenize imrendim.Yüzümde gülücükler kardelenler gibi acdi.Kizima vede sansürede bahsettim arada sizden.Dün o aci yazinizdan bahsettim.Kizimda yeni ehliyet almisdi,MÜNEVVER hocam Münevverrr:))iyiki varsiniz,iyiki sizi tanisim.Tarih gibi bir adamsiniz vesselam,sayfa sayfa okudukca ufkumuz gelisiyor.uzun saglikli,huzurlu,hayirli bir ömür dilyiorum size vede bütün sevdiklerinize.
kemnur KANKAM,yazdigim komik bi yazimda cok begenip bana;kanka olammi? demis,bende heee dedim ve olduk:)) ama varya kankamin sayesinde bi havalandim bi havalandimmm sorman gitsin.Saygi deger kankamin mahdumlari(insallah yanlis yazmamisimdir;))) Halil Sezai kardesimle gurur duyuyoruz.BABASI BENiM KANKAM ,diyom ve kizlari bikdiriyom.Sonunda onlarada Halil sezai abilerini dinlemeye basladilar.Diye diye fanatigi yapdim:) cebinden bugün sanki sesini duydum; kiz o söyleyen kankamin oglumu? evet anne halil sezai,dedi.yü hehhehhe..hocam iyiki kanka olmusuk haa..Acidir kizlari konsere göndermiyomm.Neden deme sakin? dimemm.Belki diger konsere:))iyiki varsiniz.Yengecigimede hürmetler.
suzan ablam ve daha nice yeni tanidigim vede isimlerini suan anamadigim bütün dostlarima cok tsk ediyorum.iyiki varsiniz arkadaslar.Anam ,babam ,bacim,gardasim oldunuz bana.iyiki burayi kesfetmisim,iyiki edebiyatdefterini kurmuslar.Allahim ragzi olsun onlardan uzaklarimizi yakin ettiler,yasli günlerimizi dügün dernek gibi neseye zevke bogdular.6.yasina girdi edebiyatdefteri ve ben onun iki yasindaki kiziyim.Aglayan,feryat eden,gülen güldüren,bagzende acimasizca satirlarda öldüren adini gurbetden alan,gönül bahcesine yaban gülü olarak köksalan bir garip kiz AYSE..saygilarimi selamlarimi sunuyorum bütün dostlarima.ismini yanamadiklarimdanda aflarini diliyorum.Yine iki metre oldu yazim.Hakkinizi helal ediniz.Saygilar selamlar gurbetlerin Anavatani Alamanyadan.
YORUMLAR
duygu dolu yazı okudum,
öncelikle aramızdan ayrılanlara
ALLAH RAHMET ETSİN
MEKANLARI CENNET OLSUN AMİN,
AYRICA KIZINIZA VE TÜM HASTALARA
ALLAH'TAN ACİL ŞİFALAR DİLERİM.
şiir adına ciddi anlamda
ilk üye oldugum site edebiyat defteridir,
ve edebiyat defteri aile ortamı gibi geldi bana,
şiir yazmaktan ziyade
vakit buldukça şiir okumaya çalışıyorum
ben fazla kimseyi tanımam
benide pek tanıyan olmaz
elbette tanıştıgım dostlarım oldu,
önemli olan insan oldugumuzu unutmamak
hatalar biz insanlara mahsustur,
bu degerli paylaşımınız için
sizi yürekten kutlarım,
her daim sevgi saygılarda kalın,
yaban gülü(gurbetbaci)
kul düşünce
her daim sevgi saygılarda kalın.
GURBET GÜLÜM YAZIN ÇOK GÜZELDİ VEFAKARLIĞIN HARİKA.BENİDE UNUTMAMIŞSIN.ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.ALLAHA EMANET OL.GERÇEKTEN BENDE BURADA HAYAT BULDUM.ÇOK SELAMLAR....
yaban gülü(gurbetbaci)
Değerli Gurbetteki Bacım.
Yazdıklarınla beni öylesine onurlandırmışsın ki nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum....Senin yozgat tabirinle ''gabaramazsın kel fatma'' culuh misali kabardım. Özellikle de benimle tanıştıktan sonra artık güldüren yazılar yazmaya başlamış olmana çok sevindim. Ben de seni tanımış olmaktan bir o kadar mutluyum. Her ne kadar daha adını bile bilmesem de, bu sitedeki en önemli arkadaşlarımdan birisisin...Dürüstsün, içtensin, sıcaksın, kısacası insan gibi insansın.
Daha nice yıllara diyerek seam ve sevgilerimi gönderiyorum.
Not : Münevver'e söyle şanzımana su kaynattırmasın ve de el frenini kaldırsın arayı hareket ettireceği zaman. Yeğenlere ve Kankim Sansür enişteye çok çok selamlar.
yaban gülü(gurbetbaci)
yaban gülü(gurbetbaci)
yok,sul
kankam yerine kakam :)) yazılmış
saygılarımla
yaban gülü(gurbetbaci)
yaban gülü(gurbetbaci)
yaban gülü(gurbetbaci)
sağol gurbetbacım....senin yazıların, esprilerin beni sayfanın tiryakisi yaptı, o kadar candan, o kadar dürüst, o kadar namuslusun ki, senin dostluğundan da, kankalığından da gurur duyuyorum... keşke yeğenlerimi göndersen konsere, torpil geçerim biletsiz sokarım/sokmayı denerdim desem daha doğru olur, neyse oğlana danışırdım, bir olurunu bulurdum... neşe kaynağımız hiç kurumasın, hep var ol, çocukların ve de Sansürle beraber...SAYGILAR...
yaban gülü(gurbetbaci)
VAY benim gurbet bacim ÖNCELIKLE HICBITMEZ KARDESIME COK ÜZÜLMÜSTÜM
ALLAH RAHMET EYLESIN MEKANI CENNET OLSUN ,
BÖYLE DOSTLUKLAR HER YERDE BULUNMAZ HICBITMEZ KARDESIMI HATIRLATTIN YA NE YAZSAM SENIN ADINA AZDIR COK TSKÜRLER
ZAMAn SU GIBI AKIP GIDIYOR SU YABAN ELLERDE
ACIYI KEDERI HASRETI
SARDILAR BASIMIZA GURBET DENEN BELAYI ..
HERSEY GÖNLÜNCE OLSUN KARDESIM SAYGILAR SEVGILER SLM;LAR O GÜZEL YÜREGINE OLSUN A:E:OL....TSKLER ...
YABAN GÜLÜ GURBET BACI...
Ceken bilir su gurbetin kahrini
Hatirlatma ne olursun gidenlerin adini
Kimler geldi kimler göctü buralardan
Yaban gülü gurbet baci
Ben babami gurbet elde kaybettim
Her gece Yüreğime Hapsettim
Düsündükce gurbet elde kahrettim
Yaban gülü gurbet baci.
Vatani cok severdi hicbitmez baci
Kime vermediki ani ölümü sanci
Ne zaman gitsem sayfasina veriyor aci
Yaban gülü gurbet baci.
Gurbet dedikleri anadan uzak
Babadan yoksun sanki bir tuzak
Cennet vatanim bizlere uzak
Yaban gülü gurbet baci....
YARALI_40 tarafından 3/20/2012 6:27:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
YARALI_40 tarafından 3/20/2012 6:39:02 AM zamanında düzenlenmiştir.
yaban gülü(gurbetbaci)
canım benim gül bacım...ben şimdi size ne diyeyim...gecenin bir seher vakti edebiyat sayfasındaki gönül dostlarını yadetmeniz .yüreginden coşan sevgi selini kaleme alabilmek..sana binlerce maşallah.......bitanesin....yüregine 4 ncü cemre düşüp sıcacık bahar gülüşünle uzun ömür.saglık.huzur.mutluluk .diliyorum..iyiki varsın.....gül diyarının gülleri gönlünde açsın selam ve dua larımla...not...puanım tamdır.