- 595 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BAHARLARMIZDA ŞİDDET OLMASIN.
Toprak hareketli, ağaçlar tomurcuklarını vermeye başladı. İnsanlar tabiatın bir parçası olunca baharın coşkusunu doğal olarak sevdikleriyle paylaşarak kutlayacaklardır. Paylaşılmadan geçen baharların geleceği nasıl olur? Böyle bir sevinç paylaşımının ve coşkusununda önünde engel olmamalı diyorum. Bahar sevda demek , Umut demek. Toplumsal bireylersek baharın gelişini sevdiklerimizle kutlamakta hayatımızın kaçınılmaz bir parçası. İnsanları mutlu görmeye alışalım artık !.. Sevinçleri yaşamakta geç kalmıyor muyuz? Nevruz bayramını kutluyorum. Zeytinbur’nundaki kutlamalarda yetkililer sağuk kanlı bir şekilde görevlerini sürdürmüş olsalardı, olayla sonuçlanmaz dı kanımca. Bir bahar coşkusu bu derece öfkeye dönüştürülmemeli. İnsanların içerisine provekatörler yerleştiriliyor. Şiddet halka malediliyor. Gerçekte halkımıza şiddet böyle öğretiliyor. Sonuç itibariyle Baharlarımızın kansız geçmesini istiyorum. Bırakalım gençlerimiz ve çocuklarımız umutlarını coşkularnı sergileyebilsinler. Ben halkımızın yaşam yönteminin şiddet olmadığına inanıyorum. Sevinçler neden bu halka çok görlüyor. Bir anlam veremiyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.