HAYATIMIZDAKİ İNSANLARI SİLMEK VEYA SİLMEMEK
HAYATIMIZDAKİ İNSANLARI SİLMEK VEYA SİLMEMEK
Hayatınızdan sildiğiniz insanlar var mı ?ya da silemediğiniz insanlar ? Onları neden sildiniz ya da silemediniz ?
24 yıllık yaşamım boyunca eğitim dahil olmak üzere birçok yerde bulundum , birçok kişiyle tanıştım ,arkadaşım ,öğretmenim,dostum , ailem , sevgilim oldular.Acaba hangisini sildim ?Hangisine çok kızıp onu hayatımdan çıkardım diye düşündüm.Evet çok kızdıklarım,konuşmadıklarım,kalbimi kıranlar oldu ; ama ben aslında hiçbirini silmemişim hayatımdan.Silememişim bir türlü...Hep iyi şeyler dilemişim onlar için.Ağzımdan çıkan en kötü söz "Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın sizi " olmuş.Bana göre insan aslında sildikleri ile savaşır hayatta.Sevdiği ya da nefret ettiği herkes onun mücadelesidir.Ne kadar unuttum o yok dese de sildim onu dese de bunu derken bile onun adını anar , onun hatıraları dolar beynine.Rahatsız olur o yüzden mutlu olamaz insan o insanla ve kafasındaki hatıralarla.Ama serbest bırakırsa kendini sivri cümleler kurmazsa belki daha rahat olur onun için her şey.
Bu konuda bilgin değilim ,ahkam kesemem belki konuşacak son kişiyim ; ama ben özel anlamda canımı yakan insanlara bile şimdi iyi ki varsınız ,girdiniz hayatıma diyorum.Yoksa ben şu anda bu kadar güçlü , ne istediğini bilen olamazdım.Sayelerinde yalancının nasıl biri olduğunu ve aslında yalancıların sadece kendilerini kandırdıklarını ,sevginin anlamını bilmeyen insandan size sevgi gelmeyeceğini öğrendim.Bunun gibi bir dolu şey işte ....
Umarım onlar da benden bir şeyler öğrenmişlerdir.Ben hep kaderci oldum hayatta.Her insanın hayatınıza giriş sebebi olduğunu düşünüyorum.Nedensiz yere girmez hiç kimse hayatınıza.Çıkmışsa da hayatınızdan vadesi dolmuştur onun zaten , isteseniz de geri gelmez gelse dahi eski tadını vermez ; çünkü ne siz eski sizsiniz ne de o eski haliyledir.Her şey bambaşkadır artık.
O yüzden kimseye sinirlenmeyin , sadece gülün geçin .Acı her şekilde yaşanıyor ağlasanız da gülseniz de ... Daha mutlu , güzel yaşamak için bence inatla meydan okuyun herkese , her şeye ve gülümseyin hepsine ve hayata :)))
FUNDA ÖZDEMİR
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.