Ey Gönül-6
Ey gönül, ücretle çalışanlara ücretler tastamam ödenir, ne bir zerre eksik, ne bir zerre fazla. Her hak eden hakettiğini layıkıyla alacaktır. Peki ücret istemeyenlerin HAK’kı Ne olacaktır?
Biz GaluBela adı verilen ezelde ölümle birarada idik. İkimizi ayırdılar kendimizi burada "VAR" gördük, yaşar bildik, Yaratıldık dedik...!
Ey Gönül, sen seven olduğun sürece sevgili hangi vakit nazdan ayrıldı ki?
Ey gönül, İnsana doğum öncesi de ölüm sonrası da karanlıktır. İnsan berzahı bilir ama iki karanlık arasında kendisinin berzah olduğundan habersizdir.
Ah vuslat ahhh... İki vuslattan hangisi sizin vuslatınız olacak? Ayrı olmadığını bilmeyenin mi, yoksa ayrı olmadığını bilenin vuslatı mı?
O zaten hep benimle birlikte... İyi de bunu ben biliyor muyum? Bunu ben bilmiyor ve O’nunla birlikte olduğumdan bihaber isem, O’nun benimle olan birlikteliğinden bana ne fayda...!
Ey gönül, sakın ola birlikteliği iki şeyin birarada oluşu gibi anlama! Vahdet tek kişiliktir. Orada ancak "EHAD" oturur. Kendini kaybetmeyen EHAD’a varamaz. Kimse oraya kendisini götüremez...!
Almuti
YORUMLAR
Onlara iki kişilik aşkta şirk vardır demiştim
Sözümü kem gördüler hocam
Suyun ağaca nüfuzu gibi değil demiştim
Özümü ben gördüler hocam
Ben sen diye latife ederim
Günahlar benimdir demiştim hocam
Ben dedi diye arzda gezerim
Sen de ben de ben diyen kim demiştim hocam
Berzah tabirini çok sevdim Sayın Hocam.
Saygılarımla.
besimtaret tarafından 3/19/2012 3:06:49 PM zamanında düzenlenmiştir.