- 670 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SON BİR SÖZ BELKİDE
Selamla başlamak istiyorum bu yazıma görüp de başımızı çevirdiğimiz bütün yoldaşlara selam olsun.sanki bir şeyler itiyor beni bu yazıyı yazdırmaya…gözlerim kalemden kağıttan başka bir şey görmüyor.yoldaşlar bundan sonra sizlere veda edeceğim ve bu gerçek bir ayrılık olacak.arkamdan belki eller sallanmayacak,belki gözyaşları dökülmeyecek ama yine de hepinize teşekkürler…nasıl geçti günler anlayamadım ama geçiverdi işte istesek de istemesek de…bütün kırdığım kalpler için özür dilerim ama bilin ki bu kalpten yapılan bir özürdür.sevdiğim kızlardan sevgilerine layık olamadığım için özür dilerim.beni sevmeyenler fakat benim çok sevdiğim yüzlerden,gönüllerini beni beğenmeyip açmayanlardan,sesimi bile duymaya tahammülü olmayanlardan,bu ülkeye layık bir yoldaş olamadığım için denizlerden,Yusuflardan,Hüseyinlerden ve bu ülke için can veren diğer şehitlerden,devrime katılamadığım için cheden,kazımlardan,özgürlerden,Sinanlardan,terzi fikrilerden…bana hayatı öğreten ablamdan,beni hayata getiren canım annemden ve canım babamdan,üstüme titrediklerine inandığım bütün ailemden layık olamadığım için hepsinden çok ama çok özür dilerim.
İnsan hayalleriyle yaşarmış ve hayalleriyle ölürmüş!ben ne hayallerle yaşayabildim ne hayallerimi gerçekleştirebildim.kalbim hep acıdı ama kendimi bırakmadım diyemem bıraktım karşımdakileri de bu yüzden üzdüm.ama insan kaderine küfür etmeden yaşayamaz.ben de onlardan biriyim…
Sevgimi belli edemedim çoğu zaman biliyorum canım ailem biliyorum ama bilin ki ben sizi çok sevdim.çünkü siz benim her zaman yanımda olanlardınız.
Öğretmen olmak istiyorum bugünlerde eğer hayatta kalabilirsem!türkiyenin her köşesinde nefes alınan her yerde insanlara gerçekten nefes aldırmak,geleceğimize nefes aldırmak için öğretmen olmak… karşıma çamurlu yüzüyle geçip eksik dişlerini gösterip”iyi akşamlar öğretmenim”diyen çocukları görebilmek için öğretmen olmak istiyorum.insanlara insan olduklarını öğretebilmek için.lütfen sizde böyle bir öğretmen olun ve nereye atanırsanız atanın oraya seve seve gidin lütfen.çünkü bu ülkede çocukların nazımı,sebahattin aliyi öğrenmeye ihtiyaçları vardır.denizleri Yusufları devrimleri,tabi ki ATATÜRKÜ…
Sevdiğim bu bölüm sana ben seni gerçekten çok sevdim ve seveceğim eğer sana da sevgimi gösteremediysem,gereksiz yere seni üzdüysem,ağlattıysam özür dilerim.ayrılık bitecek demiştik ama ölüm çok uzun bir ayrılık olacak yeni sevgiler seni bekleyecek o yüzden ben kalbinin bir yerlerinde olayım her zaman yeni aşıkların olsa bile bu senden son isteğimdir.
Her şey için aileme çok teşekkür ederim beni bu dünyaya getirdikleri için onların getirdiği için bu dünyada onlarla olabildiğim için emeği geçen herkese çok teşekkürler.ANNECİĞİM,BABACIĞIM,ABLACIĞIM SİZİ ÇOK SEVİYORUM
Ölüm uzakta değil hep yakınınızda bunu unutmayın.herkese çok çok selamlar.selamla açtık sergiyi selamla kapatalım.insanları çok sevin yani birbirinizi.HOŞÇAKALIN…
YORUMLAR
Yazının size ait olup olmadığını anlayamadım!Size aitse:ben bir hayalkırıklığı sezinliyorum.hemde büyükçe.anlaşılan yoldaşlarınızdan bayağı darbe yemişsiniz,özüldüm.Ayrıca son paragraftaki veda neyin nesi ?.Hem millete öğretmen olun
çocukları iyi insan olarak yetiştirin diye telkinde bulunuyorsun hem kendin bir karamsarlığa döşüp veda ediyorsun.Çelişkili bir durum.Umarım iyi yolu bulursun.slm