- 2014 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KOMUNIST ZEKİ
1979 EYLUL SONU CANKIRI HUKUK İŞLERİ MÜDÜRLĞÜNDEN KÜTAHYATA ATANMISTIM.KÜTAHYADA BEKAR OLDUGUM İCİN ÜÇÜNCÜ SINIF BİR OTELE YERLEŞTİM.MEMLEKETİN DURUMU BERBAT.SAG SOL CATIŞMALARININ ÖNÜ KESİLMİYOR.SİYASİ CİNAYETLER GIRLA GİDİYOR.BAZI ETNIK KURULUSLAR OTOBUSLERDEN ADAM İNDİRİYOR VE KLUPLERDEN HARAC ALIYOR.KALDIGIM OTELİN REZERVASYON MASASINDA BAYAGI YASLI ŞİŞMAN VE ESMER VE BABACAN BİR ADAM BAZEN GÖZİME TAKILIYOR.OTEL SAHİBİYLE AHBABLIGI İLERLETİNCE KİM OLDUGUNU SORUYORUM.KUTAHYADA OTURDUGUNU VE ADININ KOMUNIST ZEKİ OLDUGUNU SÖYLÜYOR.SONRA BIR TUJAF GELİŞME OLUYOR.KUTAHYA EMNİYET MUDURU BU SAHISLA ARADA SIRADA BİR ODAYA GİRİP UZUN SURE GÖRÜŞÜYOR.BİR GÜN YİNE OTELE İŞTEN SONRA DÖNDÜĞÜMDE OTEL MASASINDA YİNE O ADAM VARDI.BENİ BİRAZ TELASLI GÖRMÜŞ OLACAK Kİ BELİNDEKİ TABANCAYI GÖSTEREREK,’KORKMA MÜDÜRÜM .)DEDİ.’DEVLET BOŞ DEGİL.’sonra nasıl olduysa onunla yani komunıst ZEKİ ile sık sık görüşmeye basladık.BANA KENDİSİN,İN SABAHATTİN ALİ VE NAZIM HİKMET RAN LA HAPİS YATTIGINI .BU YÜZDEN KOMUNİST ZEKİ DEDİKLERİNİ ANLATTI.hATIRLADIGIMA GÖRE BENDE ONA HAPİS DEGİL ONLARI TAKİP İÇİN HAPİSTE YATMIS OLACAGINI SÖYLEMİŞTİM.ONDAN SONRA BU KONUYu BANA BİR DAHA HİÇ ACMADI.1980 YI9LLARDAYASI SEKSENİ GECMİŞTİ.KARA KURU YASLİ BİR KADI9NLA BERABER GÖRÜRDÜM.KISA KESEYIM.12 EYLÜL 1980DE SAGDI.SONRA O YILIN SONLARINA DOGRU KOMUNIST ZEKİ SOKAK ORTASINDA KALP KRIZINDEN YASAMA VEDA ETTİ SON NEFESİNDE BASINDA YİNE O KARA KURU YASLI KADIN VARDI.KARISI OLDUGU SÖYLENİYORDU.DOGRUMUYDU HALA BİLMİYORUM.KOMUNIST ZEKİ KİMDİ?.EMNİYETLE NE İŞİ VARDI.GERCEK KİMLİĞİ NEYDİ HALA TAM OLARAK BİLMŞYORUM VE ÖĞRENEMEDİM.bel ki de 1980 yılındaki tehlikeli görevim dolayısıyla sag kalmayı ona borcluydumçBİLEMİYORUM.SİZ NE DERSİNİZ?