- 2686 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
18 Mart
MERHABA ŞEHİTLERİM , ASKERLERİM
MERHABA ABİLERİM , ABLALARIM
MERHABA TEYZELERİM , AMCALARIM
MERHABA ANNE VE MERHABA BABA
Bugün 18 Mart baba Çanakkale Şehitlerini Anma Günü …
Baba bugün hiçbir televizyon kanalında bayrak yok biliyormusun ? Unutmuşlar heralde 18 Mart olduğunu ama böyle bir gün nasıl unutulur baba … İnternette 18 Mart yazdım bilmem ne kanalının yayın akışı çıktı .. nereye gidiyor bu dünya baba değerlerimiz askerlerimiz şehitlerimiz nasıl unutulur baba . Oysa Atatürk bizden bunu beklemiyordu .. 18 Mart bugün baba kimbilir kimlerin içi yanmıştı .. Kimbilir hangi ağabeylerim bizim için savaşmıştı. Unuttular baba bugün 18 Mart oldugunu unuttular ama ben unutmadım baba çünkü sen unutma dedin bana unutma bizi bu günlere getirenleri …
Merbaha Şehit Ağabeylerim ,
Sizi ben hiç görmedim ama görmeden çok sevdim . Siz ki bu milletin gururusunuz . Siz olmasanız bizlerde olmazdık . Siz ki o şanlı bayrağa bir kırmızı daha eklediniz..
Merhaba Asker Ağabeylerim ,
Vatanı görevinizi yapmanız ne kadar da gurur verici .. Nerde hangi ilde ne konumda olursanız olun Asker Askerdir ! …
Merbaha Teyzelerim , Amcalarım
Siz ki kimbilir kaç oğlunuzu vatan toprağına verdiniz canınız yandı bir oğlumu daha veririm dediniz .
Merbaha Anne ..
Babam yok burada ama biliyorum yanımızda .. hadi anne çıkart bayramığımızıda asalım balkonumuza hadi anne biz bugünü unutmayalım ..
yaralanmış temiz alnından uzanmış yatıyor;
bir hilal uğruna ya rab, ne güneşler batıyor!
YORUMLAR
Büyümüşsün ve anlamını kavramışsın on sekiz martın. Anlamyanlar utansın. Ne yazık ki içimiz buruk, kalbimiz sevinçle çarpmıyor. Bu günü üstünkörü de olsa anıyorlar merak etme.
Atatürk'ü unuttular. Bu zafer bile onun milletiyle birlikte başarısı değil. Hurafelerin, uydurmaların
başarısı.
Ve henüz yenilmedik diyeyim uzatmadan. Böylesi güçlü bir milleti yenemezler.
tebrikler,
sevgiler..