- 2348 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DİZİLER HAKKINDA...
Bir diziyi çok izlettiren, popüler yapan dizinin oyuncuları değildir aslında!Bir diziyi çok izlettiren şey izleyicilerin genelinin o dizi de kendilerinden bir şeyler bulmasıdır.İzlenmeyen diziler toplumun nabzını bulamamış, modern dünya zevkinden mahrum, imkansız tasavvurların hakim olduğu, klişeleşmiş artık usanç veren senaryo çöplüğüdür.En kötü diziler onlardır, en iyi oyuncular kadrosunda olsa bile...Reytingleri yüksek olup sonra birden düşen dizilerde de durum böyledir.Senaryo tam kıvamındayken su katılıp cıvıklaşması. Senaryo nereye? Ve tabi doğru çöpe, senaryo çöplüğüne.Hep söylüyorum iyi dizi yoktur, bir çizgi de devam edemezler düşüşler çıkışlar... Milleti oyalamak için bire birdir diziler, biz iyi dizi kötü dizi diye konuşa duralım adamlar önümüzde memleketi satsınlar haberimiz olmayacak. Bir anlam da maksat oyalamak.Sinemayı bu yüzden seviyorum işte ay da en az bir en fazla hadi dört olsun ama bu diziler var ya tam bir vakit öldürme canavarı.Uzak durulmasında fayda var diye düşünüyorum mesafeli yaklaşılmalı zira insanımız artık işlerine bakamıyor. TV de izlemesek bile internette izliyoruz.Buna bir dur demeli, hem de acilen...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.