YORUMLAR
Öncelikle sınavdan başlayayım:
Bir yazımda manavgatta yediğim bir dayak olayından bahsetmiştim...O olaydan sonra yaz tatilinde İstanbul'da Sular İdaresinin açtığı sınava girdim. Kazansam hiç öğretmenliğe başlamamış gibi sil baştan yapıp Sular idaresinde ( Şimdiki İski ) işe başlayacaktım...Snavda tüm soruları yaptım. Hatta İnkılap tarihinden millete kopya bile verdim. Tatil bitene kadar sınav sonuçları açıklanmadı. Ben tekrar okuluma döndükten sonra abim öğrenmiş...Matematik sorularını yapamamışım güya...Oysa o soruları ve verdiğğm cevapları bizim matematik öğretmeni arkadaşlarıma söylediğimde bana '' tamam doğru yapmışsın '' demişlerdi...O zaman anladım ki Mahzuni Şerif'in dediği gibi ''Ankara'da dayın yoktur...Mamudo gurban niye doğdun ''
Dalaverenin dalaveresine gelince: Korkarım Paşazadeye ikinci kez hapishane yolları görünüyor...Dalavere ise yırtar bir şekilde.
Merakla bekleyeceğiz artık.
Selam ve saygılarımla.
masal_o
masal_o
Kemnur
Sınav falan hepsi tamam, ta ki zil çalana kadar. Sınav sonuçları geldi demeye başlarken Dilaver in o şekilde gelmesi merak nöbetine soktu beni. Şimdi ne dolap çevirecek kimbilir nasıl bir intikam olacak ? Beklemekten başka çare yok. O değil de şimdi paşazadenin yine başına bişeyler gelir diyerek endişeyle bekleyeceğim bakalım artık...
ABİM HER ZAMANKİ GİBİ HARİKA BİR YAZI OKUTTUN. ELLERİNE SAĞLIK...
SAYGILARIMLA......