Kabilde Helikopter düştü.
Kaç gündür sol gözüm seyriyordu. Hani derlerya sağ göz sağlık, sol göz varlık diye.
Bende hep hayra yorup, elimi gözümün atmaması için, üzerine koyuyor içimden ayetel kürsüyüyü okuyorumdum tam 3 gündür aynı durum, sabah başlıyor uyuyana kadar aynen devam ediyor, elbette arada bir seyirmediği de oluyordu yani.
Bu sabah kaltım. HImm artık gözüm seyirmiyor. Oh be iyi dedim. Hadi hayırlı haberler alırım inşallah.
saat 09,30 iş yerindeyim. Bilgisayarı açtım. önce edebiyet defterini,sonra memurlar neti açtım. Edebiyat defterindeki güne gelen yazılara baktım.. Evet dün okuduğum yazılardan seçilmiş, okumama gerek yok.
Sonra telefon çaldı kaldırdım eşim arıyor (afganistanda kendisi)
ben"nasılsın canım
eşim"günaydın sağol,iyilik sağlık
sen iyimisin
merak etme diye aradım, kabilde helikopter düştü de
nasıl, hayırdır, şehit var mı
evet 12 kişi vardı
kimler , nasıl oldu
göreve giderken 2. ci helikopterdeki genç subaylardı
Başımız sağolsun hayatım
ler
sağol, biz Albaylar 1. deydik , uzman Çavuş, assubaylar, üsteğmenler,yüzbaşılar ve binbaşılar 2. helikopterde (düşen helikopterde)
Eşimin sesi buğulandı , belliki ağlamamaya çalışıyor.
Allaha emanet ol hayatım.
sağol, o çocuklar burada teftişini almaya geldiğim çocuklardı. Çok çok acı
ve sesi titremeye başladı. Hadi merak etmeyin diye aradım. hoşcakal dedi ve kapattı
Elim ayagım boşaldı . işte ne his var elimde nede can titriyorum. Gözlerim doldu ve ağlamaya başladım. Eşimin sağlıklı olmasına sevindim. Diğer yandan gencecik subayların Şehit olmaları yüreğimi dağladı.
""Uzak diyarlarda ne diye yani ne diye oradalar.. Afganlılar Türklere hürmette ve saygıda kusur etmiyorlar, Bizim askerlerimizi çok seviyorlar evet biz Amerikalı askerlere kalkan görevi yapıyoruz orada. Afganlılara karşı Amerikalıları koruyoruz... Gebersin hepsi, canları cehenneme.. tırnaklarını değişmem benim subaylarımın amerikalılara karşı ama elmahkum hizmet ve görev diye gönderiliyorlar"""
.... İsyanım Yüreğimde birikiyor , birikiyor ve ağular göz yaşı olarak akıyor gözlerimden... Başımız sağolsun diyemiyorum .( Çünkü ben bu sağlık dileğinin yersiz olduğunu düşünüyorum her daim.) Sadece Allah yakınlarına sabır versin ve şehit olduklarına inandığım Milletimin temsilcisi Askerlerinde Mekanı cennet olsun.
Bu nasıl haberdi hayramı! yorsaydım. gerçek olan bir şey varki; ateş düştüğü yeri yakıyor.
NAZ.
16/03/2012
YORUMLAR
inci*
Değerli Arkadaşım
İnsanın kendi derdi, sıkıntısı olunca dünyada sıkıntısı, üzüntüsü olanın sadece kendisi olduğunu sanıyor. İşte ben de böyle bir ruh haliyle ne zamandır aradaşların yazılarını okumaya elim varmıyordu. Bu akşam yazınızı ancak okuyabildim. Oldukça üzüldüm. Öncelikle Yüce Rabbim şehitlerimize rahmetini nisan yağmurları gibi yağdırsın. Yakınlarına sabr-ı cemil ihsan eylesin.
Nasibinde şehadetya da ölüm olan kişi için ondan bir saniye bile olsun kaçış yoktur...O insanı Afganistan'da da bulabilir, evinde yatarken de.
Afganistan'da Amerika köpeklerinin pis canlarını korumak için ''ne işimiz var?'' diye sorulabilir elbette...Ama niçin öldüler sorusu sorulmamalı bence... Rabbin takdiri bu.
Allah eşinizi sizlere, sizleri de eşinize bağışlasın. Bir daha böyle acılar yaşatmasın inşallah.
Selam ve saygılarımla.
inci*
inci*
Öncelikle çok geçmiş olsun eşinize ve sizlere.Şehit olan Mehmetçiklere de Allah'tan rahmet ve yakınlarına da sabırlar vermesini dilerim.Hak,hukuk ve adaletin tesisi için kurulduğu iddia edilen bir çok kuruluşun ne amaçlara hizmet ettikleri tüm çıplaklığıyla görülüyor maalesef.Ezilen,sömürülen ve katledilenler ne yazık ki hep Müslümanlar ve mazlumlar olmaya devam ediyor.İnanların gözleri önünde inançlarına,kutsal kitaplarına hakaretler edilirken,bebek demeden,yaşlı ve kadın demeden insanları katledilen mazlumların susması nasıl beklenebilir ki...İki kutuplu dünya,aradaki makasları bilerek açtıkça dünyanın huzurlu ve güvenilir bir yer olması nasıl beklenebilir ki...Sömürgeciliğin orta çağda kaldığını kim iddia edebilir.Hocalı,srebrenitza,kosova,Bosna,Filistin,Lübnan...Daha niceleri...
İnsanlık nereye gidiyor demekten alamıyorum kendimi...BM,NATo acaba daha ne kadar Suriye'deki Müslüman katliamına seyirci kalacaktır.Bu insanlık ayıplarını tarih nasıl izah edecek gelecek nesillere...
Efendim uzun iş...Yürek dayanmıyor anlatmaya...
Allah tüm insanlığı korusun diyorum...
Saygılarımla...
inci*
basimiz sagolsun bacimm.Cok üzüldük,cigerimiz sizladi.Allahim rahmet eylesin sehitlerimize.Allaha sükür esin yasiyor.Teslli oldu simdi bize.Allahim analarina babalarina ve bütün sevdiklerine sabir ihsay eylesin insallah.Cok aci veriyor askerlerimiz hayatlarini kaybetmeleri.Amerikan askerleri acaba diyorum bizlere siper olurlarmiydi? canlari cehhemene hepsininde.Vatanimizida taninmaz hale getiriyorlar onlara yetisecegiz diye.Almanyayi biz ayaga kaldirdik amaaa,bizden adi kimse yok burda.insan yurduna koymuyorlar.Bizim paramizi harciyonuz diyorlar.Calisarak hayatimizi sürdürüyoruz buralarda ama onlar bize hirsiz muamelesi yapiyorlar.Adi isde bacim,hepside adiler.Ne demisler; DOMUZDAN POST;DÜSMANDAN DOST OLMAZ!! olmuyor evet.Tekrar basimiz sagolsun.insallah tez zamanda esine sagsalimce kavusursun.saygi ve sevgiler bacim.
inci*
Naz Hanım,
Asker, kendi vatanında ölürse ,onu korumak uğruna ölürse şehit olur.Bu canım kardeşlerim, müslümanlık adına ,ne *ok yiyeceklerini şaşırmış, bir zamanlar Rusların,şimdide Amerikalıların kendilerini sömürmelerine ,sebebiyet veren , Taliban uzantılı,çileli bir milletin,jandarmalığını yapmak için oraya gönderildiler. Türk subayı , milli bir çıkarımız olmadan , oralara gönderilecek, gücü o sarp dağlarda tüketilecek, kadar , ucuz mu?
Amerikan çıkarlarının bekçiliği ,Türk Ordusuna yaptırılıyorsa , milletimin bundan mutlaka kazancı olmalı. Subayımızın , Astsubayımızın, Erlerimizin zaten, vatanımda bile ,hiç değerini bırakmadılar ki. Kaçırılan Astsubayım, P.K.K.nın elinde esir de, koca ordu, çaresiz seyrediyor . Yahu bu ordu ,Dünyanın en güçlü ordularından biri. Bu aslanın boynuna, zincir takmayın, onu iki paralık , yalan iftiralarla yıpratmayın.
Görev sırasında şehit düşen , Cenğaver'lerime , onların acılı yavru ve eşlerine, tüm yakınlarına , Tanrıdan rahmet ve sabırlar dilerim.
Teşekkürlerimle,size de geçmiş olsun ,dileklerimi sunarım. Saygılarımla.
Allah rahmet eylesin şehitlik mertebesine erdiler görevleri başındaki bütün askerlerimize subaylarımıza ALLAH kolaylık versin bağışlasın esirgesin çok zor aileleri için anacıkları babacıkları için çok or Allah savır versin sizin eşinizede görevini bitirip sağsalim gelmeyi nasip etsin
evet oradaki askercilerimiz afganlıları amerikalılara arşı koruyor aslında kıymet bilmezler ama dediğiniz gbi görev
tebrikler güzel yazı
saygılar sevgiler selamlar
Bildiklerimiz sadece bilmemiz gerekenlerden ibaret. Perde arkasinda bir sürü oyunlar cevrildigi acik ve net.
Geceyarisi uykudan uyandirdigi ufacik bebeklerin, cocuklarin agzina kursun SIKIP kafasini parcalayan, katliam yapan Amerikan köpeklerine kalkan oluyor gibiyiz. MEDENiYYET DEDiGiN TEK DiSi KALMIS CANAVAR diyordu merhum Akif. Olanlara bakilirsa bu köpeklerin tüm disleri yerinde. Yüregimiz yaniyor her seferinde.
Haklinin güclü oldugu bir zamanda degilde, güclülerin hakli oldugu bir zamanda yasiyoruz malesef. Önceden böyle seyleri gizli yaparlardi. Simdi gizlemeye gerek görmeyecek kadar pervasizlastilar.
ALLAH SEHiTLERiMiZE RAHMET ETSiN, yakinlarina SABIR versin. Sana da gecmis olsun demekten baska bir sey gelmiyor elden, degerli KARDESiM.
Selâm ve Sevgilerle...
Şehitlik mertebesine ulaşanlara hayırların en güzeli ulaşsa da teselli olabilmek çok ama çok zor.Bizim yanımızda öğretmen arkadaşımız vuruldu...1993 te...Hala.yüreğim yerinde sökülüyor .Allah sabırlar versin şehit ailelerine..
inci*
teşekkür ederim.