YORUMLAR
Ben yorumlardaki sigara muhabbetini pek anlayamadım ya neyse...Sanırım sigarayı bırakmışsın ama baya da bşir kilo almışsın öyle mi.
Yzıya gelince: Herkes Dalavere ve Paşazadeye takılmış ya ben Paşazadenin anlattığı fıkraya takıldım. Taktik fena değilmiş.
Aga okutuyorsun kendini vesselam...Kutlarım.
Selam ve saygılarımla.
Kemnur
Sayın Hocam,
Şu kazancı yokuşunu çok iyi bilirim, çünkü orada derneğimin merkezi var. Ne güzel bir anlatımı, tam mekanına oturtmuşsunuz. Yazınızı hiç atlamadan, sürekli takip ediyor ve sürekli bir lezzet alıyorum. Bir yandan da kulağım televizyonda; Beş yüz lira ile geçinilebilir miş. Çok doğru, Paşazade gibi tek ve en altta yaşayarak , geçinilebilir. Bunu , Devlet İstatistik Kurumu söylüyor. Yoksa Hocam , bunlar sizin yazınızı okumaktan, hayatı böyle basit ve garibanların gözünden mi görüyorlar? İÇİMDEN NE GÜZEL İLTİFATLAR GEÇİYOR , BİR BİLSENİZ.
Saygı ve teşekkürlerimle.
Kemnur
kukurikuu
Ne içten bir iç geçirme ,cevabi yazınız. Sigarayı bırakmanıza çok sevindim.
Daha Sevr Antlaşmasının ne olduğunu bilmeden, Lozan üzerinde ahkam
kesen , İsmet Paşa düşmanları ,neye hizmet ettiklerini bile bilmiyorlar.Hatta hiç bir konuda, hiç bir *ok bilmiyorlar.
Eşim. Gölcük'lü dür.Bir cenaze nedeniyle gittiğimizde kadınların , iyice kapandığını ,el bile sıkmadıklarını görüp ,sinirlenerek yemek yemeden
topuna .iktir çekerek, çıkıp geldim. Geçmişten tek hatırladıkları
ekmeği karne ile almış olmaları. Yoruma, yorum getiremiyorum.
Evet, bütün düşüncelerden onların yerine iyi düşünen birini bırakarak, sıyrılmışlar.
Böyle bir milletim olmasından, Demokrasinin böylece terk edilmesinden ve bunun sebebini onlara hiçbir şey öğretemeyen aydın geçinenler olmasından utanıyorum, Hocam.
sigarayı herhalde bir insan sağlığından olunca kolaylıkla bırakabiliyor..
korku ne güzel bir şey değilmi?
bende öyle olduda..
boş verin hocam içmeyin..
fındık fıstıkla idare edin..bu meret berbet bir şey..
sigarasız günlere dileğimle..
Kemnur
Kemnur
inci*
Dalavare kendine kalan paraları dün gece afiyetle yedi, paşazade ninkilere göz dikti. Bu paşazade de çok saf çocuk ya. Sınavı sırtında dayısı olmadan kazanamaz gibime geliyor. Olsun onun da daleverecisi var sırtında. Hem iyilik yapıp hem dolandırsada var işte.:)))))
Hocam sigara konusunu ilk ve son kez açıyorum. Allah yardımcınız olsun. Ben iki sefer denedim ama başarılı olamadım. Üstelik çokta içiyorum. Bıraktığım zaman etrafımdakilerin konusu sadece sigaydı. Ben unutmaya çalışırken farkında olmadan hatırlatıyorlardı. Rüyalarımda sigara içerdim. O yüzden hep uyurdum. Ben onu brakamadım ama galiba o beni bırakacak. Sizin başaracağınıza eminim. Eşiniz en büyük destek olacaktır. Kolay gelsin. Saygılarımla...
Kemnur
Seher_Yeli S.ZerrinAktaş
Davranışınız da en büyük kanıtı zaten. Kemal hocama saygılar, size kucak dolusu sevgilerimle...
Kemnur
Yine harika bir sabah yazısı okuyarak güne başlıyorum. Geride okumadıklarımda dalaverenin neler yaptığına dair bilgiler okuyacağım.
Paşazade ye güvenim var dalavere kazanamazsın desede. Bu arada "Vitrinde Sigara" koyma fikri senin fikrin değilmi abim.
Abim ellerine sağlık her zaman ki gibi güzeldi.
En derin saygılarımla.
( sigarasız günlere bir an önce alışman dileğiyle. Benim de başım derte sigarayla)