- 1081 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
*******Buda sana sadakam****
Yaralarımı sarmak ıcın ılac ıstemez..!Tek bır soz,tek bir dokunuş özlemleri barikatlari aşar gibi aşar..Yeter ki inancinla yürümeyi bil..Sevdam seninledir…
Dun gece senı dusundum sabah ezanı duydum..
Sen yatiyordun belki sesiz sedasiz oturyordur..Bi ara telefonun meskuldu kimle konusuyordun_??Sabah yediyi bulmuştu saat ben hallen sendeydim..Mesajima tek cevap beklemekle seni duşunmekle meskuldum anlayacağin çok meşkuldum..!!Tabi ki gene hiçbir şey gelmedi ve ben gene bekledim..Bi ara uyuya kalmişim..Saat 11.45’de bi numara aramiş bilmediğim..Bakip önemsemedim uykuma gene seninle daldim..12.50’di uyandim merakla numarayi aradim..Hiç bir şeyin ihtimalini vermeden…Meskule düşmesi sonuçun da önemsemedim her zaman olduğu gibi hastaneden birileridir dedim..Ama aklimdan bi an cikmayan sen her zaman ki gibi sesiz kalmayi tercih ettiğini düşündum..Neyse ki fazla sürmedi…Telefonumun çalmasi…
-Efendim dedim..
-Alo Melis.._??
(Evet sesini tanimiştim oydu oturduğum yerde sesimi topladim,içimden bir şeyler kopuyordu aylar sonra sesini duyuyordum..)
-Evet benim..Nasilsin_??
-İyim sen_??
(Aslinda iyi değildim...İyimiş gibi yapmaliydim..)
-Tesekur ederim..İyim..
_Melis mesaj atmisin ben artik o numarayi kullanmiyorum..
(Sesizdim sadece sonucunda ne diyecek meraki aldi bi an konu bitsin istemiyordum..Susuyordum..)
-Melis bak senle bi şey konumsam gerek.
-Evet seni dinliyorum..
(Bu lafin sonu hiç iyi değildi sesim titriyordu..)
-Sen hani birin ilkiydin ya ben senin hayatin da ikinci biriydim..Bak şimdi benim hayatim da biri var evet sen ilktin ama artik birine deger veriyorum seviyorum..Benim üzülmemi istermisin_??Melis Melis..!
(Sessizdim..!Böyle bi şey nasil bana kullanmişti şaşkindim…)
-Asla istemem..!
-O zaman lütfen artik beni sil..Bunun icin seni aramak istemezdim..K. bakma…
(Ben nasil ağliyorum bilmiyorum sanki herkez bana bir şey söyluyor ciğlık atasim var..!)
-Sorun degil..Kib..
-Sende..
(telefonu kapatik ama bu son değildi telefonu kapatirken bende o’da ağliyorduk yillardir tanidiğim insanin sesinden anlamiycak kadar aptal değildim..)
Neydi şimdi bu saçma saçma ağlamamda ki amaç neydi_??Birini buldu diyemi..Yoksa sonsuza kadar her gecen gün kaybediyorum diyemi…Sonuç itibariyle..
Küçük hesapçı bir insan olmadığım için, tüm iyiliklerimin hesabını büyük büyük ödedim. Başımın gözümün sadakası olsun.!!
YORUMLAR
@ŞK_M£L£Ğİ
olacammm bu gun karar aldım degerlendırmeye alıyorum:DDD