- 1653 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
SANA GELDİĞİM YOLLARDA,SENDEN BAŞKA HERŞEY VARDI !
"Sen benden gittin gideli izini sürüyorum.Ama sana geldiğim yollarda,senden başka herşeyin izine rastladım... Acaba ben mi yanlış yolları seçtim,Yoksa sen mi gizlenmeyi başardın...?"
Geriye dönüp baktığımda,bir zamanlar birlikte olduğumuz zamanlara yani,düşünüyorum da nasıl bugüne,bu hale geldik? Oysa bizimkisi farklı,diğer bütün aşklardan,sevdalardan üstündü. Kimse inanmazdı birgün ayrılacağımıza. Çünkü en çok da ayrı olmamız gereken zamanlarda bile, biz seninle hep yan yanaydık. En yanlış zamanda bulup birbirimizi,yanlış olduğunu bile bile birlikteyken,zaman doğruya döndüğünde neden ayrıldık hâlâ cevabını bulamıyorum...
O zamanlar,yani birbirimizden ayrı kalmamız gerektiğine inanıp da ayrılamadığımız zamanlar,ne çok tesadüfler olurdu,ille de bizi karşılaştıran... Şimdiyse karşılaşmak için onca çaba sarfederken,kaybettik birbirimizin izini.Bir daha hiç tesadüf etmeyecek bize güneş,aynı anda ve aynı yerde.Tam aynı köşeyip dönüp karşılaşacakken belki de, birden birşey unuttuğumuzu zannedip geri döndüğümüzde,karşılaşma ihtimalimizi bilmeden yitireceğiz birbirimizi...
Oysa ben şimdi hangi yolda yürüyüp,hangi köşede karşılaşacağımı bilmezken seninle ve sırf bu yüzden vazgeçmezken hiçbir köşeyi dönmekten,sanırım sen çoktan vazgeçip benden ve başka birileriyle karşılaşmak ümidi ile dönmüyorsun o köşeden.Yoksa bunca zaman tesadüf etmezmiydi gözlerimiz eskisi gibi yine...?
Belki de sorun bende.Her çıktığım yola seninle karşılaşırım diye çıktığım için ve vazgeçmeyip inatla o köşeyi döndüğümden karşılaşamıyorum seninle.Oysa vazgeçip başka yollar denesem,çıkacaksın karşıma hiç beklemediğim bir anda...
Şimdi sen söyle,vaz mı geçeyim tüm yolların sana çıkacağını düşünmekten yoksa inatla dönmeye devam mı edeyim köşelerden...?
YORUMLAR
vazgeçmek umudu yitirmektir..
kaleminiz ve yüreğiniz hiç susmasın..
sevgilerimle..
Şiir Cadısı
game
ilk okudugumda yorum yazmak geldi içimden fakat daha sonra vazgeçtim.:)
Sen benden gittin gideli izini sürüyorum.Ama sana geldiğim yollarda,senden başka herşeyin izine rastladım... Acaba ben mi yanlış yolları seçtim,Yoksa sen mi gizlenmeyi başardın...
Bir kere daha yaşattın daha evvel hissettiğim ne varsa benimle aynı ikilemi yaşamış ya da hissetmiş bir dost daha varmış dedim okurken yüreğine sağlık:)
Şavk-ı Kendi tarafından 3/19/2012 12:39:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şiir Cadısı
Şavk-ı Kendi
Duygu yüklü içten yazınla, o kadar iyi ifade etmişsin ki kendini, umarım birgün hiç beklemediğin anda başka bir köşede çarpışırsınız arkadaşım :)
bende bu şarkıyı dinledim gün boyu sabah radyoda çaldı, siteye de ekledim, sanada hediye edeyim, umutsuzlukla dalga geçmek gibi birşey dinle ;)
http://www.youtube.com/watch?v=dF4D5bIMZ6k
Şiir Cadısı
NOT:Ben artık aynı kişiyle karşılaşmak istemiyorum o köşe başında...
kasım yağmuru
Belki de sorun bende.Her çıktığım yola seninle karşılaşırım diye çıktığım için ve vazgeçmeyip inatla o köşeyi döndüğümden karşılaşamıyorum seninle.Oysa vazgeçip başka yollar denesem,çıkacaksın karşıma hiç beklemediğim bir anda...
güzel yazını kutlarım kalemin daim olsun saygılar