YORUMLAR
Değerli arkadaşım.
Bu günlerde biraz rahatsızlık, biraz da başka sebeplerden dolayı pek yazı okumaya zamanım kalmamıştı. O bakımdan bu gece son üç bölümü birlikte okudum. Yine her zamanki gibi akıcı ve kaliteli yazmışsın. Paşazade iyi bir öğretmen (!) buldu. yavaş yavaş alışacak o da hayatın bu namussuz tarafına.
Şimdi gelelim eleştiri faslına:
Paşazadenin yaşadığı olaylar sıkıyönetim döneminde olduğuna göre en yakın tarih 1983 olmalı...O günlerde bildiğim kadarıyla küresel ısınma diye bir konu dünyanın gündeminde yok...En azından Türkiye'nin gündeminde yoktu...Bir de daha önceki Bölümlerde Paşazade hapishanede '' Şu Çılgın Türkler''i okuduydu ve yine yanlış bilmiyorsam Şu Çılgın Türkler de yoktu 1983 lerde. Yanılıyorsam şimdiden özür dilerim.
Selam ve saygılarımla.
sami biberoğulları tarafından 3/16/2012 11:13:30 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
Kemnur
İstanbulda öyle travestiler vardı ki; aynı sizinki gibiydiler. Boyları iki metreydi. Onlar da bir dalsalar; eminim Paşazadeye olanın aynısı olurdu, gibime geliyor. Paşazade neler yapacak, bakalım. Saygılarımla
Kemnur
Vah vahhhh...
Paşazadenin kemnur hocamın elinden çekeceği var. Daha kimbilir başına neler gelecek. Okuduğumuzda keşke dayak yeseydi diyeceğiz bu gidişle.Ya paşa ya da dalavere bunun intikamını alır gibime geliyor. Bir de en iyi dostluklar kavgayla başlarmış. Öylede olabilir. Kaleminiz hiç susmasın hocam. Paşazadeye azıcık insaflı olsun yeter:)))
Saygılarımla...
Kemnur
bir dayak yemediği kaldıydı hemde pisipisine güzeldi yine tebrikler
saygılar
Kemnur
Bizim Garip centilmenliğide elden bırakmıyor ya.... Varmı ya dayak yemek kadında olsa karşılıklı saldırıda, hani kadın erkek eşittik biz:)) dermişim ve şimşekleri üstüme çekermişim. Doğru değil mi ama diyerekte yancı bulmaya çalışırmışım....:)))) selamlar efendim.
Kemnur
EEE bi dayak kalmamıştı dışarıda.Müdür babanının dayağından daha beterdi bu sefer.
Okurken karşı penceredeki adamda şimdi hırsız diye şikayet edip karakola düşecek sandım bir ara. Nede olsa Paşazade çilelerin paşazadesi.
Her zaman ki gibi harikaydı.
Abim ellerine sağlık....
saygılarımla....
(kaçırdığım yazıları parça paça okuyorum)