Nice Dost(luk)lara
ALOOO....Çoktandır görüş(e)medik canım nasılsın?
Evet yaa öyle oldu, ne olsun işte iş-güç bir de çocuk falan derken, nasıl gün geçiyor anlamıyorum. Eee üzerine bir de eş tabi…. Doğru doğru halksın çocuk büyütmek kolay mı?
Nasılsa bir tek sende çocuk var, ha bir de koca diyorum içimden. Kaç defadır ben arıyorum yahu, artık aramayacağım seni diye geçirirken içimden. Ah bu dilim nasıl yalaka…
Ben seni anlıyorum canım, sen canını sıkma, mühim olan sağlığın sıhhatin, asıl ondan haber ver.
Çok şükür iyiyim be canım, dün gece biraz dışarıda takıldık da ondan sanırım biraz başım ağrıyor hepsi o.
Ya çocuk/lar…? Babaannesi geldi bizim eve. Benim de nefes almaya ihtiyacım var değil mi?
Ee başka neler yapıyorsun? Aslında hiçbir şey de yok ortada anlatılacak, belki de var da ben anlatamıyorum bilmiyorum işte. Zaten beni kimse anlamıyor. Ne kadar iyi oldu aradığın, sık sık araşalım tamam mı diyor, gülüyorum. Yani unutmazsam ararım mı demekti acaba bu?
Canım kusura bakma arkadaşlar bekliyorlar günümüz var da… Ha evet anladım elin telefona uzanamayacak kadar meşgulsün.
Yapacak bir şey yoktu, iflah olmaz aklına.Görüşmesek de canlar sağ olsun, gönüller birdir dedim ve züğürdün tesellisinden bir de ben nasiplendim.
Seni çok öpüyorum, hem de son kez…. Fakat aklın bir karış havadayken nasıl duyacaksın ki SON KEZ dediğimi.
Gerçi mektubun da modası geçti, aslında düşündüklerimi sana bir kez de yazarak anlatmak isterdim. Belki o zaman tekrar tekrar okuyup bana bir nebze olsun hak verirdin.
Nice Dost(luk)lara....
Herkes ne kadar, lüzumsuzca meşguldü
An geldi unutuldu dost(luk)lar
Umarsızca, terk edip-terk edilirken.
Ve ne kadar yoksundu kulaklar
Bir merhabayı söyleyen dilden
Zamanın sarkacına mı takıldı nefisler
Manasız med-cezirlerin
Esiri olurken gönüller.
14 Mart 2012 NÜS
YORUMLAR
Beğeniyle okudum. Maalesef yaşanan gerçekler bunlar. Ben artık tutmuyorum sahte dostları çünkü enerjimi yok ediyorlar. Beni merak edeni merak ediyorum aksi halde ben de aynen.. hep bana diyerek olmaz dostluklar. Çokkkk eskilerde kaldı değerli masum dostluklar..şimdilerde oldukça azınlıkta..yok denecek kadar. Her şey bahanedir, insanın içinde varsa dostluk..ne zamandır ne teknoloji sebep.. günah keçisi oldu hepsi. Sevgiler.
NÜS
Ara sıra bu kediciklerden ibret almalı insan değil mi? :)) sevgilerimle güzel dostluğa inşallah.
NURGÜL SOYDAN
:(( ben de biraz 'çıkar...' meselesine bağlıyorum sanırım.daha çok insana,'ne alabiliriz ?'' diye mi bakıyoruz?!! bu konuşma gerçekleşmişse,biri ya da ikisi de bir şey alamıyordur birbirinden.belki ikinci şahısta her şeye rağmen 'vefa' kaygısı var da,faydası var mı,gerekir mi artık bilmiyorum:))
kalemine sağlık.tebrik ederim.
NÜS
aslında afaki hayallerim de yoktur kişiler üzerine...fakat yine de insanın boğazına dayanmasa güzellikler...
----------Sanki Biraz da Yalakaydın şiirimde--------- demiştim zaten
Hiçbir şeyde değildim
Yarım kalan sevincimdendi incinmişliğim
En başında söylemiştim zaten
Kaderimi de/ kederimi tek başıma çekerim...
normalinde nesir tarzı pek yazmam. ya da yazamadığımı düşünürüm. Çok teşekkürler... sevgiler-selamalar
Nasılsa bir tek sende çocuk var, ha bir de koca diyorum içimden. Kaç defadır ben arıyorum yahu, artık aramayacağım seni diye geçirirken içimden. Ah bu dilim nasıl yalaka…
İşte bu iç ses var ya bu hepimizin içinden geçenler. Sen kaleme almayı başarmışsın bu dahi cesaaret, Bunları dışa vursak ve desek ki ilaveten;. "Ya arkadaşım dostumsun ve seni özledim azıcıkta sen dön geri. Çünkü yarın varlığımın kıymetini bildiğinde geç olabilir"...:)) Selam ve saygılar.
NÜS
"Ya arkadaşım dostumsun ve seni özledim azıcıkta sen dön geri. Çünkü yarın varlığımın kıymetini bildiğinde geç olabilir"...:)) . ben bunu çok kereler söylediğim birkaç kişi var. hatta sabah çıkacağımız ne malum vs. Ne çok isterdim es kaza da olsa, bir şekilde bu yazıyı ve yorumları okuyabilmelerini...
Sadece iç ses değil yani. gün gelir bir şey sötlettiriverir aniden... sevgilerimle.
inci*
Neler oluyor bize...ne kadar da haklısınız,bizi bu internet ortamları mı yaptı böyle..yoksa içimize sindiremediklerimizden mi kaçtık acaba...yalnızlığımıza,
herkesin acelesi var,biryerlere koşuyor gibi...
dostla yüz yüze,dokunarak yapılan sohbetleri özler olduk...daha da neler yaşayacağız kimbilir...
zaman mı değişti..bizlermi değiştik...kopuk kopuk oldu yaşamlar,
çok güzeldi Necla kardeşim,kaleminize sağlık,saygı ve selamlar..