Babam;
Babam ;
16 Mart 2009 tarihi pazartesi günü saat 12:30’da babamn öLm haberini aldım okuLdn geLmiştm arkadşm vardı 4 ay hastanede yattı onu hiç göremedm aLtlerle çaLışıodu.Yoqum bakmn camından baktm ve babamı o aletler içinde görnce sanki kendmmiş gibi histtm.AqLadm ama aLmadıLar annemler qirebiLiodu içeriye ama bni aLmamışLardı.OkuLdan qeLdm üzermi çıkartıodm.Evde çıqLıkLar kopmaya başLadı herkes koLtukLarı teLevizyonu kaLdırıodu abLam çıqLıkLar içindydi bn ise bayıLmış bir şekilde babamn kıyafetleri üstünde yatıodm.Çnkü şok oLmuştm...
Babamı eve getirdiklerinde bn çok suskndm korkuyodm.Abime sürekli beyaz geLnLik içinde qeLn getir diodu ama kendisi beyaz kefenin içinde yatıodu.Babamı yerde beyaz kefenin içinde görnce şok oLdm yüzünü açtıLar kaçtm, Öp dediLer korktm,o snin baban dediler yinede aldırmadm çnkü orda yatan bnm babam deiLdiki bir başkasydı.Bana güLmsüodu bnde ona sonra alıştm öpdm onu doya doya..Ama içimi dökemedm ona aqlayamadm sanki kaLbm acıodu.Çok acı çekiyodm sabah oLuodu ben komşumuzn evine gittim çnkü erkeklerdeydi sıra.Abim askerden yeni gelmişti o hiç görememişti babamı abm babamn başında baqırmş.KrizLer qeçirmiş bn ise saf saf bakıomuşm etrafa..Sbah oLdu ewn önünde yıkama aracı annem babamı salmıo götüremessnz die baqırıo arkadn ama ne fayda eder.YıkadıLar namaza gtrdüLer bn babamn tabutnun arksndan koştum.Ama yetişemedm..Bana inanmıcksnz ama babam torununu görnce gözlerini kapadı.Gözü açıktı çnkü..Ve qüLüodu bana snki nefes aLıodu.Babam bnmLe konuşuodu.Bn bundan emnm ama hiçkmse inanmıo.Buqn 13 mart 2012 tam 3 sene oLdu.Ve 16 mart ise babamın 4 senesi.O qn bana çok acı geLck..KuranLar okucm onun için herşeyi yapıcm..Bn babamın deqerini öLdkden sonra anladm..
Size tek demek istediqim arkadşLar annem bana sürekli dioki aqLama şeht oLanlar var daha kzını görmedn kızı babasına baba diyemdn dio onLarı dşnün..Sizde anne baba kıymeti biLin bn babamn kıymeti şimdi daha iyi anLıorm anneme baqırsmda akLıma babam geLio ve özür diLiorm..
YORUMLAR
Ela cım, öncelikle hoş geldin diyor Babana Haktan rahmet diliyorum. Şu gerçekki ölüm hepimize hak ve birgün herke ölecek. Üzüntünü çok iyi anlıyorum. Sen Baban aklına geldikçe arkasından duasını et yeterli emin ol. Çünkü Bu dünyadan ancak dualar oraya ulaşiyor...
Not:
Ela yazını okurken içindeki acıyı gördüm. Beni üzen ne oldu biliyormusun?. yazın;
Ben bu yazıyı okurken senin gibi cep telefonundan, MSN den veya başka şekilde fark etmiyor mesaj yollayan gençliği gördüm. Güzel yazı yazmayı bildiğini biliyorum. Çünkü okulda hem güzel yazma, hemde güzel konuşma dersleri veriliyor sizlere. Sözlü anlatım farklıdır ama yazılı anlatım daha farklıdır değil mi?. hani bazı kelimelerde kısalma yapılabilinir de bu denli cimrilik olmamalı kızım ne dersin.. Yazarken bu konuya dikkat edersen çok ama çok iyi olacak ve sende dilinin zenginliğinden yararlanmış olacaksın.. Sevgimle Canım.