- 798 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BUNLAR ADAM MI (!)?
BUNLAR ADAM MI (!)?
Sana bunların adam olduğunu kim söyledi, bizi öyle yükseltmeye çalışma, Milletvekili olmak adam olmak anlamına mı gelir? Biz bir milletvekiliyiz, sözlerini bil ona göre konuş… Hakikaten bunu söyleyeni yürekten kutluyorum, adam olmanın ne anlama geldiğini bilmeyen meclis başkan vekili de kendi kendine konuşuyor işte(!), adamlarına sahip çık diye, hey başkan! Sen orada adam görebiliyor musun, onlar birer vekil konuşmanı bil ona göre konuş.
Görüyor musunuz beyefendileri adam olmak o kadar zorlarına gidiyor ki, milletvekili yani olağanüstü bir sınıfa ait olduklarını anlatmak için kullandığı cümleleri? Kast sisteminde bunlar sınıf atlamışlar, normalinde atlamak zor ama bunlar atlamayı becermişler; nasıl mı, milletvekili olmuşlar ya, ama adam olmamışlar yalanım varsa tüm günahınız boynuma ben demiyorum vekil olduğunu söyleyen parlamenterlerden birine ait olan bir cümle ile yola çıktım ve ilerliyorum, belki bizim adamlığımız onunda hoşuna gider adam olmayı arzular diye yazıyorum işte. Ne bileyim belki biraz olsun aşağılara bakar umuduyla konuşuyorum…
“Adam olmak”nedir lügatte, acaba anlaşılmayan dilde çok ağır hakaretler içeren bir ifade mi diye baktım da, herkese nasip olmayan çok üstün meziyetli dimdik duran ne konuştuğunu farkında, hayatın rotasını çizebilecek, dünyayı yeniden kurabilecek tüm potansiyel enerjiye sahip sorumlu ve akıllı canlı olan insanla karşılaştım. Bu tanımı görünce bu halkın kendisini yönetmek için parlamentoya gönderdiği yaratıkların bu ifadeden rahatsızlık duyarak bunlar adam mı, bunlar birer milletvekili diye isyanını görünce kafam karışmaya başladı, ondan bir merak sardı beni aldım kalemi elime bir bakayım hangi yandan gireyim bu meclise diye dokunmaya azmettim hepsi o kadar.
Milletvekili bir odun olabilir, taş olabilir, aklına gelen ya da gelmeyen her türlü isimlerden biri ile adlandırılabilir ancak adam olamaz, biri kalkar da onlara adam derse yüce divanda yargılanırsınız. Ya kardeşim onlar kabul etmiyor, birilerine söylediğiniz isimden rahatsız oluyorlarsa, siz illa tutturup sen adamsın yahu demeye ne hakkınız var, neden hakaret ediyorsunuz bu kadarı da pes doğrusu; ne anlamayan varlıklarsınız siz ya…
Adam olmak yürek ister,herkesin karı değil adam olmak,kalkmış birisi kendini tanımlıyor,sen de dayatıp duruyorsun,şu adamlarına sahip çık otursunlar yerlerine diye,neden anlamıyorsunuz,bunlar adam mı,her biri bir milletvekili,bunları kimse buraya adam olarak göndermedi,vekil olarak gönderdi.Adam olarak gönderilmiş olurlarsa adam olmanın alfabesini toplumun tüm kademelerinde insanların yüreğine yazmaktan zevk alırlar,ancak böyle bir dertleri olmadığı için bunlar sadece nasıl olurda bulunduğumuz yerde amipsel bir yaşamdan fazlasıyla faydalanırız diye ordalar.O halde Sayın Başkan vekili siz siz olun bundan sonra kullanacağınız kelime ve kavramları cımbızla ve özenle seçin yoksa başınıza dert alırsınız.Birileri hakkınızda onlara adam değiniz için sizden şikayetçi olursa inanın bana, zamanım çok benim, ilk şahitlerden biri ben olurum ve aleyhinize kullanacağım bir çok delil var elim de; sadece hatırlatayım dedim, bilmem anlatabilmekte miyim…?
Hakikaten benimde kafam satırların sonuna varırken bayağı bulandı ne dersiniz “adam”kelimesinin bir fobi olmasının arkasında bir takım Saikler olabilir mi diye zihnim bayağı karıştı. Ama haklıyım Milletin seçtiği vekiller adam kavramından korkup kaçıyorsa, bunların sana adam olduğunu kim söyledi bunlar birer milletvekili, bizi hemen organize suçlar örgütüne dahil etme dercesine karşı çıkıyorsa,tabi ki,benimde beynim bulandı bundan sonra bakalım o bulanan beyinle nasıl ve neler anlatarak karşınıza çıkacağım doğrusu bende merak ediyorum…
Saat:10.35-11.10
Yıl:13.03.2012 Salı
Üsküdar/İST
EROL KEKEÇ
YORUMLAR
Vayy be kendilerinin ne olduğunu bilen vekiller yollamışız.Biz boşuna haklarını yemişiz.. doğru ya Adam olsalardı adam gibi düşünür, yorumlar icraate geçirilerdi. Siyaset vekilleri adamlıktan çıkartıyor derlerdi de, yok be derdim. Demek ki itiraf geldii. yaşasınnnn artık rahatlıkla siz adam mısınız be diyebiliriz.. Bu hakaret olmaz zannımca çünkü onları vekilimiz olarak meclise yollayanlar biziz buda gösteriyorki Vatanda Adam az.... yandık biz yandık..:)))
Selamlar Bay Feylozoff