- 582 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İSTANBUL KAHRAMANMARAŞ YOLCUSU KALMASIN
01.15.2006 AVCILARDAN KALKIŞ 14:00 ESENLER OTOGARINDAN 16:00
Memleket hasreti bir yandan kavuşacak olmanın heyecanı bir yandan Esenler otogarından kalkacak olan otobüse ulaşmak üzere yola koyuldum. Hava hafif yağmurlu. sanırım 15 Ocak saat 18:00 da hareket edecek otobüse ulaşmanın ailemin telefonlarına cevap vermeye çalışmak da cabası. Otobüs beş on dakikalık gecikmenin ardından hareket ediyor nihayet ve yoldayız.Harem otogarına vardığımızda iki tanıdık arkadaşla karşılaştım. Arkadaşım da kardeşini gönderiyor memlekete. bu arada yağmur da şiddetini arttırmış. Bolu karla karşıladı bizi otobüsün içi çok sıcak dışarıdaki kara imrenerek bakar olmuştum adeta. ilk mola yerinde aracımızın arızalı olduğunu öğrendik araç iki saatin ardından güç bela çalıştı. Ankara’ya kadar böyle dediler. Ankara’da başka bir otobüsle devam edecekmişiz yola, dağ başında başka da çaremiz yok mecburuz. Ankara’ya saat 04:00 da ulaştık bizi beklediği söylenen otobüs ne hikmetse saat 09:00 a kadar gelemedi bir türlü, ameliyatlı olduğunu söyleyen teyzenin elinden kurtulmaya çalışan şoförün haline de acımamak elde değildi doğrusu. şoför haklı olarak firma yetkililerinin suçu olduğunu söylüyor ancak teyzem bir türlü inanmıyor :) saat 09:00 da Kahramanmaraş otogarında olmamız gerekirken hala Ankara’dayız. Bu arada Ankara’ya da kar yağmaya başladı Kayseri Kahramanmaraş arası kar geçit vermiyor adeta. Sonunda Kahramanmaraş’a ulaştık saat 23:00 29 saat civarında bir yolculuk otogara ulaşmamız ailemizi de rahatlattı bizi de. işin kötü tarafı yolculuklarımın bir çoğunun o veya bu sebepten bir macera içinde olması Kahramanmaraş’tan yola çıkıp üç gün sonra Karaman’a gelebilmem gibi ...Allah kaza vermesin bir şekilde anı olarak kalıyor yaşananlar ....