YAZMADAN EDEMEDİM
ÇALIŞIRKEN SİGARA İÇENLERE GAZ ODASI TABİRİYLE ODALAR AYRILIRDI, ŞİMDİ ODA MODA YOK, HEPSİ YASAKLANDI,,...HAL BÖYLEYKEN DEVLET HASTANESİ HASTA MUAYENE ODASINDA SİGARA İÇEN DOKTORLARIDA GÖRDÜK......
SİGARA İÇENLER 2. SINIF VATANDAŞ MUAMELESİ YAPILIRDI!. TABİ BUNLARLA KONUMUZUN PEK ALAKASI YOK AMA BUGÜN EKLENEN ŞİİRLERİ GEZERKEN RASTLADIĞIM BİRŞEY BANA BUNU HATIRLATTI........
ÇOK ÜZÜLDÜM ÇOOOOKKKKKKK
DEĞERLİ HOCALARIMIN BİRİNE YORUM YAPMAK İSTEDİM
BİR UYARI................!!!!!!!!!!!!!!!
VİP YADA KİMLİK ONAYLI ÜYE DEĞİLSENİZ YORUMYAPAMAZSINIZ GİBİ BİRŞEY
ANLAMADIM Bİ DAHA OKUDUM Bİ DAHA.........
ÇOK ŞAŞIRDIM ÇOK HOCAMIN İSTEĞİMİDİR SAYFAMIZIN KURALIMIDIR BİLMEM AMA BİZ HİÇ DEVLETTEN MİLLETTEN İNSANLIKTAN AĞLAMAYALIM BEYLER BAYANLAR
HERKESE SAYGIM SONSUZ BÖYLESİ KÜLTÜR SAYFASINDA NASIL BİRŞEYDİR BİLEN VARMI??
YAZIK SINIF AYRIMINA İTİRAZ EDEN, HAKSIZLIĞA BAŞ KALDIRAN, KARDEŞLİKTEN BAHSEDEN ONCA ŞİİRİN SAYFASINDA BÖYLE BİRŞEY BENİ ÇOK ŞAŞIRTTI!!!
SADECE ÜYE OLANLAR 2. SINIFTANMIYIZ MERAK ETTİM ŞİMDİ?????*
SAYGILAR Fatma Öztürk Ataay
YORUMLAR
ben hic karsilasmadim böyle olayla hanfendicigim.Üyelikle felan alakasi yokdur bence,yanlislik olmusdur.Sigara konusuna gelince yandik anam..tiryaki olarak artik buralarda parklatda icmekde yasak.iyi oldu ama,iste insan nefsine hakim olamiyor.Ya hep!! yada hic!! olmali.sinif farki her yerde yasaniyor malesef.Almanyada bizim sinifimiz yok,bütünlemeye kalanlar gibiyiz.Kara kafamiz,karagözümüz bizim ayricaligimiz.Gururluyuz biz Türküz vede müslümaniz.insallah kirginliginiz gecer ve yanlis anlasilmadir. saygilar.
Nagodka
Mutlaka bir yanlislik vardir...ogrenin lutfen..
Uzulecek bir seyde yok..sahsi istek olabilir..Sanmiyorum sayfa yonetiminden oldugunu..Allah daha buyuk dert vermesin arkadasim,,yuregine selam..
Nagodka
MERAL TICE
BOSUNA UZULMUSSUN..
SELAM VE SEVGIMLE,ESENLIKLER DILERIM..
Eeee arkadaşım boşuna dememişler, 'Parayı veren düdüğü çalar' yada Nasrettin hoca misali 'ye kürküm ye'. Bence üzülme, o kişiler kendilerini üstün görüp, diğer insanları dışlayan kişilikte ki insanlar. Gerçek hayatta olduğu gibi sanalda da kendini gösteriyorlar. Bizlerde onların sayfalarına gitmeyiz. Bu tür insanlardan uzak durmamızın her zaman bizlere daha faydalı olacağı kanaatindeyim. Bırakalım şu bitmeyen egolarını burdada tatmin etsinler. Üzülme çünkü değmez. Sevgilerimle...
Nagodka
Bu tercih kisiden kaynaklı bır durumdur Fatma Hanım, şiirinizi ya da yazınızı yazdıktan sonra tercih ediyorsanız dediğiniz şıkkı sizin karşılaştığınız durum gerçekleşiyor.Kendini çok önemli zanneden ego tavanda biri işaretler ancak.Ama ben bu paylaşım sitesinde böyle birine hiç denk gelmedim.Eminim yanlışlıkla isaretlenmistir kisi tarafından.Siz uzulmeyiniz bosuna....
Halledilir eminim bu sorun...Çünkü ciddi bır konudur sonuca vardiginizda bizlere de bilgi verir iseniz sevinirim,paylaşımınız icin teşekkürler...
Sevgi ve saygılarımla
GC7
Nagodka
Şiire yorum yapamazsınız!
Bu eseri sadece sadece kimlik onaylı üyeler ya da VIP üyeler tarafından yorumlar.
Kimlik onaylı üyelik ve VIP üyelik hakkında detaylı bilgi için tıklayın.
Not aynen bu.Yazık çok yazık,yakışmadı .
Nagodka
Suskunkadın
Bildiğim kadarıyla şiir eklerken " kimler yorum yapabilsin" diye bir bölüm var, şâir ister "herkes", ister sadece vip ve kimlik onaylı üyeler" seçeneğini işâretliyor.
Yâni yönetimle alâkalı değil, tamamen şâirin inisiyatifinde.
Selam ve sevgimle.
Nagodka
TAMAM HERYERDE BÖYLE AYRICALIKLARA RASTLIYORUZ ŞAŞIRMIYORUZ...
BÖYLE DEĞERLİ BİR SAYFADA, ŞİİR DOSTLARININ ARASINDA OLMASINA HEM ŞAŞIRDIM HEMDE ÇOK İNCİNDİM, ŞİİRİ OKUMUŞUM BEĞENMİŞİM TEŞEKKÜR EDİCEM???????..........KARŞIMDA BİR ENGEL.....KİME????????
ÜYELERE..........ÜYELER......KİMLER.........2. SINIF VATANDAŞLAR MI???
..SAYGILAR HOCAM ACİZANE BAŞINIZI AĞRITTIM, İYİGECELER AYRICA TEŞEKKÜREDERİM DEĞERLİ VAKTİNİZİAYIRIP BENİ AYDINLATTIĞINIZ İÇİN.
(Mustafa Çetiner)
O arkadaşımız hangi niyetle o seçeneği kullandı bilemem.
Ama kendinizi üzmeyin, belki kendine göre geçerli sebepleri vardır.
Burada herkes eşittir bana göre.
Bu şiiri veya yazıyı söylerseniz bende denemek isterim.Eger gerçekten varsa böyle birşey.Çok yanlış.Tekrar ediyorum sakın üzülmeyiniz.Kimden kaynaklanırsa kaynaklasın yanlış yanlıştır.Saygı benden arkadaşım.
Nagodka
Buda birşey mi?arkadaşım ben mahkemede onca insanın yanında sigara içen bir hakimle bile karşılaştım..Ben Kimliği onaylı üye değilim ve VİP üyede değilim herkese yorum yazabiliyorum.Anlayamadım bunu.Yasak falan yok.Ama bu yasak varsa gerçekten şaşırdım.Sen üzme canını UMARIM BİR YANLIŞLIKTIR.İnşaallah öyledir.