- 633 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MART BEREKETİ
Genelde Türkiye’de mart ayları Çanakkale Şehitleri ayı olarak değerlendirilir. Tüm yurtta, hatta yurt dışında yaşayan vatandaşlarımızca Çanakkale etkinlikleri bu ayda yapılır.
Bu mutlu olaya Mart Bereketi de diyebiliriz. Çanakkale Zaferi konusunda çalışmalarımız olduğunu bilen kardeşlerimizden her sene yoğun konferans, sohbet, radyo ve Tv program davetleri alırım.
Bu sene Erbakan Hocamızı anma haftası dolayısıyla Mart bereketi erken başladı. Yaptığımız çalışmaları ve küçük notlarımı okuyucularımla paylaşmak istiyorum.
26 Şubat Pazar günü Bandırma’da Erbakan Hocamızı anma Konferansı seçkin bir protokol ve muhteşem bir kalabalıkla ve coşkuyla icra edildi. Arkasından yaptığımız radyo programı ve gece de ev sohbetinde aynı konuyu işledik.
27 Şubat Pazartesi günü Balıkesir Zağanos Paşa Camii’ndeki Erbakan’ı anma programında halkımızla ve basın mensupları ile sohbet etme imkanı bulduk. Aynı gün akşam aynı konuda Dursunbey’de icra ettiğimiz konferansa halkın ilgisi büyüktü. Dursunbey’li gençlerin özel sohbet taleplerini elbette reddedemezdik. Dursunbey’de çalışma azmi ve şevkiyle dolu bir gençlik gördük.
28 Şubat Salı günü gündüz Balıkesir’li hanımların tertip ettiği hanımlara mahsus bir toplantıda Erbakan Hocamızı yadettik. Duygulu saatler yaşadık. Akşam Edremit’in en güzel salonunda konferansımızı icra ettik. Gözyaşları ve duygu seli toplantıya hakimdi. Bu başarıda Edremit’in SP’li ilçe başkanı ve yönetiminin gösterdiği gayreti unutmak mümkün değildir.
29 Şubat Çarşamba Kepsut’ta ve 1 Mart Bigadiç’te Erbakan Hocamızı anma etkinlikleri büyük bir coşku ve başarıyla sonuçlandı. Merkeze dönüşte gece yollarda verdiğimiz kar mücadelesi özel hatıralarımızda yerini aldı.
2 Mart Cuma’dan sonra AGD’nin tertiplediği hanımlara mahsus özel sohbetimizi yaptık.
Bütün bu çalışmaları organize eden Balıkesir Saadet Partisi genç İl Başkanı Süheyb Balaban ve bir avuç fedakar vefakar ve çalışkan arkadaşımıza teşekkür etmem gerekiyor. Ayrıca Balıkesir il ve ilçe teşkilatlarımızın ve AGD yöneticilerinin gayretlerine ve Milli Gazetemizi daha çok kişiye okutmak uğruna güzel çalışmalar yaptıklarına da şahit olduk.
2 Mart Cuma akşamı Soma’da yaptığımız Çanakkale konferansına katılım mükemmeldi. Kadınların çoğunlukta olduğu salonda heyecan ve duygu doruktaydı. Milli Görüş teşkilatları arasındaki uyum ve koordinasyon memnuniyet verici boyutlardaydı.
03 Mart Cumartesi günü Soma’da katıldığım Radyo programının konusu Erbakan Hocamdı. Soma’lı kardeşlerimizle başka programlarda buluşmak üzere sözleşerek ayrılıp aynı gün gündüz Bergama’da öğrenci ağırlıklı bir dinleyici kitlesine Çanakkaleyi anlattım. Genç ve dinamik Milli Eğitim Müdürümüz ve diğer yetkililerin katkısıyla çok güzel bir organizasyon gerçekleştirip, akşam Zeytindağ Belediyesinin organize ettiği Çanakkale konferansımızı gerçekleştirdik. İçerik olarak güzel olmasına rağmen, hava muhalefeti dolayısıyla katılım beklenen düzeyde değildi. Katılanların duygu seli yaşadığı konferansımızın ileriki dönemlerde tekrarlanması temennisiyle Belediye Başkanı ve ekibiyle vedalaşıp ayrıldık.
4 Mart Pazar günü ise AGD İzmir Şubesi’nin eğitim seminerine katıldık. Kardeşlerimiz bir karar alarak her Pazar günü bir konu belirleyip eğitim semineri düzenlemek gibi isabetli bir hizmete imza atmışlar. Bu sohbette Çanakkale savaşlarının dikkat çekici yönlerini seçkin dinleyiciler huzurunda ele alıp konuştuk. Onlar bizden biz de onlardan memnun ayrılarak Erzurum’a hareket ettik.
05 Mart Pazartesi gündüz Erzurum Dadaş FM radyosunun Çanakkale zaferi konulu sohbetine konuk olduk. Öğleden sonra ise A.Ü. İlahiyat Fakültesi Bilge İlahiyatçılar Gurubu’nun organize ettiği Çanakkale konulu konferansına katıldık. Nezih bir ortamda, saygıdeğer Dekan hocalar ve öğrencilerin katıldığı konferansımızı icra ettik. Çanakkale savaşımızın sebep, sonuç ve dayandığı maddi-manevi esaslarını konu edindik. Konferansımızın büyük bir ilgi ile takip edildiğini gördüm. Dekanımızın makamına özel olarak davet edilmemiz, hocalarımızın ve öğrencilerimizin sevgi çemberine alınmış olmamız bunun delili idi. Ricaları kıramazdık, hocalarımız ve öğrencilerimizin katıldığı özel bir sohbete katıldık. O sohbette Çanakkale zaferimizin çok özel anlarını onlarla paylaştık. Sonra kucaklaşıp vedalaşarak İstanbul’a hareket ettik.
Erzurum’daki Milli Görüş teşkilatlarımızın bazı yöneticileri bizi hiç yalnız bırakmadılar. Kendilerine teşekkürü borç bilirim.
6 Mart Salı akşamı Derince’nin en güzel salonlarında Çanakkale konulu konferansımızı verdik. Gençlerin çoğunlukta olduğu konferansı AGD düzenlemişti. Benim için en enteresan tarafı kıymetli ağabeyim Yasin Hatipoğlu’nun selamının bana getirilmiş olmasıydı. Kendisini konferanstan sonra ziyaret etmek istedimse de, saatin çok geç olması bu isteğime mani oldu. Ama 3 gün sonraki İzmit Öğder konferansımdan önce kendisini mutlaka ziyaret etmeye gayret edeceğim. Derinceli genç kardeşlerime teşekkür ederek ayrıldık.
7 Mart Çarşamba günü akşam Çatalca İlim Yayma Yurdu’nun düzenlediği Çanakkale konferansımıza, Çatalca halkı, öğrenciler, öğretmenler, İlim Yayma Cemiyeti yöneticileri ve Milli Eğitim Müdürü katıldı. Verimli bir çalışma olduğuna inanıyorum.
8 Mart Perşembe günü Saadet Esenyurt gençlerinin hazırladığı Çanakkale gecesi coşkulu geçti. Gençler bu nevi organizasyonları için salon bulamamaktan yakınıyorlardı. Dediklerine göre AK Parti’li belediye kültür merkezlerini, konserler düzenlediği gerekçesi ile kendilerine vermiyormuş. Elbette üzüntü verici bir durum. Türkü şarkıya salon var, Çanakkale gecelerine yok. Bu keyfiyet gidişin yöünün de işaret ediyor.
Bu yazımın kaleme alındığı günlerde üst üste 2 gece Şuurlu Öğretmenlerimizle buluşacağız. 9 Mart’ta Kocaeli ve 10 Mart’ta Gaziantep’te Çanakkale gecelerine katılacağız. Asıl gençlerimize zaferlerimizi ve şanlı tarihimizi öğretecek olan öğretmenlerimizle buluşmalarımız her zaman çok coşkulu geçiyor.
Mart bereketi Mart ayında devam edeceği gibi Nisan ayının ilk haftasına da taşacak. www.ekremsama.com internet sitemizdeki “Programlar” bölümünde de kayıtlı olduğu üzere daha 30 programa katılıp yurt içi ve yurt dışında Çanakkale Zaferimizi anlatacağız. Bu arada Genel Başkan Yardımcımız İlyas Tongüç Bey’le yarışma halindeyiz ama onun hızına yetişmek mümkün olmuyor.
Mart bereketi büyük bir heyecan dalgası şeklinde devam ediyor.
Ekrem Şama
ekremsama@
.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.