- 604 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TEMSİL HEYETİMİZ
Biliyorsunuz bi kaç gündür Meclis Milli Eğitim komisyonunda zorunlu eğitimi 12 yıla çıkaran yasa tasarısı ele alınıyor…
Dünde devam eden görüşmeler esnasında artık bi kaç gündür kendini gösteren sinir harbi,kavgaya dönüşmüştü.
Gelin isterseniz bizi temsil edemeyen sayın vekillerin o sebepsiz kavgalarının nasıl cereyan ettiğine beraber tanık olalım…
‘’ Başkan Nabi Avcı, toplantının başında 3. madde üzerindeki genel görüşmelerin bittiğini, maddeyle ilgili önergeleri alacağını söyledi.
CHP’liler, bu karara kürsüye vurarak itiraz etti.
Avcı’nın, teklif üzerinde 6 önerge bulunduğunu, bunlardan 4 önergenin aynı içerikte olduğunu söylemesi üzerine çok sayıda CHP’li vekil, başkanlık divanı üyelerinin bulunduğu masaya doğru yürüdü.
Bunun üzerine AK Partili üyeler, "Burası dağ başı mı?" diyerek ayaklandı.
Bu sırada AK Parti ve CHP milletvekilleri arasında arbede çıktı, milletvekilleri kavga etti. Karşılıklı küfürleşmeler olurken, yumruklar ve tekmeler havada uçuştu.’’
Ha bu arada yazmayı unuttuğum Akp İstanbul milletvekili sayın Hakan Şükür’ün danışmanının kavga sırasında kavgaya müdahil olması ve görüşmeler sırasında salonda bulunmasıda bi o kadar ilginç bi durum..
Ayrıca sonrasında Chp’li vekillerin sayın Şükür’ün danışmanını tartaklamalarıda bi o kadar ilginç bi durum..
Neyse hani derler ya Alllah’ın sopası yok ki gökten indirsin diye sanırım o laf burda yerini buluyor.
İşte,değerli okurlarım kendimizin temsil noktasına yükseltiğimiz sayın vekillerimizin hali bu!
Şimdi düşünüyorumda acaba biz seçimlerde ülkeyi temsilen dövüş sporcusu mu seçiyoruz yoksa kendimiz,bu milleti her geçen gün biraz daha geriye iten temsil noktalarımı seçiyoruz anlamış değilim?
Tabi ki yine takdir yüce Türk Milletinindir.
Ama şuanda söylenecek tek bir söz var oda ‘’ağlanacak halimizi oturup çaresiz bir şekilde izliyor olmamız.’’
Rabbim asil Türk Milletimizi her türlü tehlike ve beladan korusun İnşaALLAH
Vesselam...
Hannan UĞURLU(ABDÜL)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.