- 1295 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
BİZ TÜRKİYELİYİZ
Ey Türk Oğlu Türk:
Sen bu yazıyı okurken,ben Türküm diyebiliyorsan,ne mutlu sana,dogusuyla batısıyla,kuzeyile güneyile,bu kutsal vatanın her bi karış topragı şehit kanıyla sulanmış,şehitlerimizin,bize armaganıdır. Bunun bilinçinde olmak ne güzel bi duygu,peki bu güzelim vatanda kimler yaşar,lazlar, cerkezler,ermeniler,kürtler,aleviler,suniler,zazalar.ve türkmenler gibi bi çok insan toplulugu bir kilimin motifi gibi işlenmiştir yüreklere,,,Bu birligimizi berabirligimizi bozmaya calışan dış güçler,böl,parcala yönet mantıgıyla hareket etmekte kardeşi kardeşe kırdırmak için elinden gelen tüm çabayı göstermekte,malesef bu tuzaga düşen kardeşlerimizde olmaktadır ,anneler aglamasın huzur devam etsin biz bu ülkenin sahibiyiz diyen tüm halklar ve bireyler şimdi omuz omuza verme zamanıdır.şimdi bu yazıyı okurken biriside kalkıp bende kürdüm veya lazım diyebilir,herkesin kendisini ifade etme özgürlügü var,kendi dilinde konuşma özgürlügü en dogal hakkı,ama burasıda Türkiye cumhuriyeti YANİ BİZİM KİMLİGİMİZ ASLIMIZ NE OLURSA OLSUN BİZLER TÜRK VATANDAŞIYIZ BU BÖYLE Bilinip böyle algılanmalı diye düşünüyorum.
Çanakkalede savaşırken şehmuzlar mehmetler onlara destek olan analarımız berivan lar hatceler hepsi bizim canımız bizim kanımız,onun için bu güzelim vatanda hür ve özgür yaşamak için birlik olmalıyız,birlikten kuvet dogar,demokrasilerde cözüm secimlerdir,benim vatandaşımın sandıga yansıttıgı tercihi her zaman baş tacı olmalı bir birimize saygı ve sevgi cercevesinde yanaşmalıyız,,Ayrışıma girersek kayıp eden yine bizler oluruz bunun en yakın örnegi ırak tır,,Sözlerime Gazi Mustafa Kemal ATATÜRKÜN Söyledigi,yurtda sulh cihanda sulh,sözleriyle bitiriyorum sevgiler
YORUMLAR
VATANIM, VATANIM, VATANIM.BÜLBÜLÜ ALTIN KAFESE KOYMUŞLARDA İLLEDE VATANIM DİYE BAĞIRIRMIŞ.
DÜŞMAN ELİ DEĞMESİN VATANIMIN TOPRAĞINA,
DÜNYAYA DEĞİŞMEM ONU KORURUM ÖLENE DEK.
KİMSE GÖZ KOYMAYACAK,BİR ERİK YAPRAĞINA,
TÜRK'Ü KIZDIRMASINLAR,BAKMAZ GÖZYAŞLARINA.........
EDİRNEDEN ,ARDAĞANA KADAR BU TOPRAKLAR,BU TOPRAKLARIN ÜZERİNDE,KİM OLURSA OLSUN ,ONLARINDIR.BÖLMEK İSTEYEN ALÇAKLAR BUNU ASLA BAŞARAMIYACAKLAR..ÖYLE ÇEREZ YİYİP DURSUNLAR BAKALIM.O ÇEREZİN KABUKLARI DİŞLERİNİN ARASINA KAÇARSA ÇIKARAMAZLAR ,YİNE VATANLARINA DÖNMEK ZORUNDA KALIR VATAN HAİNLERİ.........
SEVGİLİ ARKADAŞIM. BİZ,YILLARDIR BU TOPRAKLARDA MUTLU ŞEKİLDE MİLLET AYIRIMI YAPMADAN YAŞIYORUZ. BEN BU ÖRNEĞİ BURADA ANTAKYA'DA GÖRÜYORUM .HER MİLLETTEN İNSAN VAR O KADAR GÜZEL GEÇİNİYORLARKİ. SANKİ NEYİ PAYLAŞAMIYORUZ.DIŞ DEVLETLERE KARŞI TEK BİR BİLEK ,TEK BİR YÜREK OLMAMIZ GEREKMEZMİ..?KURTULUŞ SAVAŞINI HEP BİRLİKTE KAZANMADIKMI?.YAZINIZ ÇOK GÜZELDİ ÇOK ÖNEMLİ BİR YARAYA PARMAK BASMIŞSINIZ.TEBRİK EDERİM.SELAM VE SAYGILARIMLA .HOŞÇAKALIN....
mertce_1963
ban karadenizli laz bir kadınım..
ama öncelikle
TÜRKÜM..
SELAM VE SEVGİLERİMLE..