PEYGAMBER EFENDİMİZE SAYGI
Kur-anı Kerimde Allah-ü Teala c.c. , -EY İMAM EDENLER ALLAH VE MELEKLERİ RESULE SALAT EDERLER, SİZ DE SALAT EDİN., ALLAHA VE RESULÜNÜNE İMAN EDİN- buyurarak, Rabbimiz Peygamberimize her zaman saygı, sevgi halinde olmamızı emrediyor.bu herkezin uyması gereken bir farzı-ayndır, müftüler bunu söylüyorlardır.Manastırda yaşayan rahip Bahira....PEYGAMBERİMİZİN daha çocuk iken, üzerinde gölge yapan bir bulutun devamlı ayrılmadan durduğunu ve diğer Peygamberlik işaretlerini görünce.,Amcası Ebutalib-e, bu çocuk büyüyünce PEYGAMBER olacak,Onu iyi koru, ben yahudilerin onu haset edip öldürmelerinden korkarım, demiş, hatta o zaman ticaret yapacakları yoldan çevirip Mekkeye geri göndermiş, nedenini anlamış değilim, fakat yahudiler, Peygamber, sevgi , merhamet düşmanlığında hep ön sırada olmuşlar.Allah hidayet versin.....................................
Batılıların gözüyle
HAZRET-İ MUHAMMED MUSTAFA s.a.v.
İnsanlar her şeyden daha fazla Hz. Muhammed-e kulak vermelidir.Diğer bütün sözler, O-nun karşısında boş sözlerdir.,,,Thomas Carlyle,,,
O-nun her sözü bir vecizedir.,,, Prof. Dr. H. Mones,,,
O-nun davasında heyecanı asildi.,,, Jane Pelo,,,
O, Allah tarafından gönderilmiş bir hak peygamberdir.,,,Aleksi Lovazon,,,
Ey şanlı Muhammded..Adalette öyle bir zirveye ulaşmışsın ki, kimsenin o seviyeyi aşması bugüne kadar mümkün olamamış ve bundan sonra da olamayacaktır.,,,La Fayette,,,
Ben şahsen Hz. Muhammed-in hayranıyım.,,,Sosyolog V. D. Eratsen,,,
Bütün zamanların en büyük lideri Hz. Muhammed idi.,,,Prof. Junes Masserman,,,
Muhammed, tarihte dini ve dünyevi açılardan en üstün başarıya ulaşmış tek kişidir.,,,Prof. Dr. Michael Harf,,,
Hz. Muhammed, hürmet ve saygıya fazlasıyla layıktır.,,,Tolstoy,,,
başka bir söze hacet var mı......
YORUMLAR
Kur-anı Kerimde Allah-ü Teala c.c. , -EY İMAM EDENLER ALLAH VE MELEKLERİ RESULE SALAT EDERLER, SİZ DE SALAT EDİN., ALLAHA VE RESULÜNÜNE İMAN EDİN- buyurarak, Rabbimiz Peygamberimize her zaman saygı, sevgi halinde olmamızı emrediyor.bu herkezin uyması gereken bir farzı-ayndır, müftüler bunu söylüyorlardır.Manastırda yaşayan rahip Bahira....PEYGAMBERİMİZİN daha çocuk iken, üzerinde gölge yapan bir bulutun devamlı ayrılmadan durduğunu ve diğer Peygamberlik işaretlerini görünce.,Amcası Ebutalib-e, bu çocuk büyüyünce PEYGAMBER olacak,Onu iyi koru, ben yahudilerin onu haset edip öldürmelerinden korkarım, demiş, hatta o zaman ticaret yapacakları yoldan çevirip Mekkeye geri göndermiş, nedenini anlamış değilim, fakat yahudiler, Peygamber, sevgi , merhamet düşmanlığında hep ön sırada olmuşlar.Allah hidayet versin.....................................
NURCAN HANIM BU MANEVİYAT YÜKLÜ YAZINIZI KUTLARIM. SAYGILAR.