YORUMLAR
Hapishane hayatının ilk raundu sona eriyor galiba ve sanırım gider ayak bir kazık daha yiyacak tabii ki Paşa olaya müdahele etmezse.
Selam ve saygılarımla.
Kemnur
Kemnur
avanta berat edersin inşallah derken paşazadeyimi düşünüyor takım elbiseyimi :)
kemal bey artık saflığı geçti salak olmaya başladı paşazade çıkınca dizlerindeki takım elbiseye kalacak salak çocuk paşanın rolü bitiyormu yoksa çıkınca baba oğul ilişkisine devammı
takipteyim
saygılar selamlar
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA tarafından 3/9/2012 6:23:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
Kemnur
Sayın Hocam,
Yine en derinden, en tabandan , en garibandan girerek , bu tarafı tanımak bile istemeyenlere, mesaj vermişsiniz .
Sabah evden çıkarken ne düşündüm biliyor musunuz? Siz nasıl , Paşazadeye sanal bir hayat ve çizgi verdiyseniz ,Felek de ,aynen bizimle oynuyor , canının istediği gibi ,çizginin de dışına çıkarak, kaderimize yön veriyor. Bazen en yukarıda, bazen de en dipteyiz.
Homojen ,yaşam kuran , imkan sahibi, hayatı hoş görü ile karşılamayan insanların, bu alçak sürünmeyi,anlamasalar bile gözlerine sokmanıza hayranım.
Güçlüler dünyasında garibanlarında nefes alma, insan gibi yaşama hakları var .
Bir şeyler öğreten, kafalara bilinç altında da olsa ,duymak, yaşamak istemedikleri gerçekleri sokan yazılarınız için, TEŞEKKÜRLER HOCAM.
Kemnur
kukurikuu
Etkili yorum seçerek , iltifatta bulunmuşsunuz .
Saygılarımla.
Kemnur
tacettin yıldırım
Dizimizde yeni elemanlar da katılıyor... Paşazade kurtuluyor her hal...
Kutluyorum yazınızı gönülden.
Gün eksilmesin pencerenizden.
Sevgiler, saygılar.
Kemnur
Bu çocuğun saflığı yakında beni öldürecek hocam. Ne zaman akıllanacak. Şu dalavereci gelse artıkta bir şey öğretse. Tabi öğrenebilirse. Emeğinize sağlık. Saygılarımla...