- 493 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
karar
UZUN AMA ÖYLE İÇTEN VE DOĞRU BİR ZAMANDA ALINMIŞ BİR KARAR Kİ...
MESLEĞİMİ HEP ÇOK SEVDİM ,SEVEREK ÇALIŞTIM BAŞARILI SEVİLEN TAKDİR EDİLEN BİR ÇALIŞAN OLDUM.TA Kİ HAYATIMA ADIM ATANA DEK...SENİN VARLIĞIN NASIL HAYATIMI BÜYÜLÜ BİR ŞEKİLDE DEĞİŞTİRDİYSE ARTIK ÇOK SEVDİĞİM MESLEĞİM VE SAYGIN KURUMUMDAN UZAKLAŞMAYA BAŞLIYORDUM EVET BELKİ ŞARTLAR ZORLADI BELKİ DE RABBİM DOĞRU KARARI VERMEMDE HERAN YANIMDAYDI...
İŞE BAŞLAMAM NASIL SANCILI GEÇTİYSE İŞE BAŞLAMAMDAN SONRAKİ SÜREÇTE BİR O KADAR AĞIR GEÇTİ..EVET BELKİ İŞİN YOĞUNLUĞU İLE BİRŞEY ANLMADAN DEVAM EDERKEN SIZLAYAN GÖĞÜSLERİMİN BURNUMUN DİREĞİNİ DE BERABER SIZLATMASIYLA İŞİN RENGİ DEĞİŞİYOR VE BEN KENDİMİ RUHSAL BİR BUNALIM İÇERSİNDE BULUYORDUM.YAŞADIĞIM BAŞKA SORUNLARDA ÜSTÜNE EKLENİNCE AMAN ALLAHIM SEN YARDIM ET DİYORDUM YARDIM...EVET KADININ ÇALIŞMASI ÇOK GÜZEL KENDİSİ İÇİN HA BİR BAKIMA ÇOCUK İÇİNDE,AMA NE İÇİN DAHA ÇOK OYUNCAK DAHA ÇOK KIYAFET DAHA İYİ OKUL DAHA İYİ AYAKKABI DAHA DAHA...DAHA İYİ ANNE OLMAK İÇİN HARCANAN ONCA EMEK,KALİTELİ ZAMANMIŞ PEHHHHH GÖRDÜM 1.5 SENE EVET MELEĞİM SENİNLE OLDUĞUM HER DAKİKAYI ÇOK İYİ DEĞERLENDİRDİM ÇOK İYİ BİR ANNE OLDUM BU BENİM SÖYLEMEMDE DEĞİL DIŞARDAN ALDIĞIM HER TAKDİR EDİCİ SÖZ CESARETLENDİRDİ BENİ.BU KADAR AZ ZAMANDA BU KADAR BAŞARILI İSEM BEN BİRİCİK KIZIMA,CANIMA,HERŞEYİME TÜM ZAMANIMI AYIRMALIYIM ONUN HER ANINDA YANONDA OLMALIYIM,BÜYÜTMELİYİM SENİ,BÜYÜMELİYİZ...
BEN BUNCA RUHSAL VE BEDENSEL KARMAŞA ARASINDA SENDE KENDİ HAYATININ O KÜÇÜCÜK ALANINDA DÜNYA İLE İYİDEN İYİYE TANIŞMAYA BAŞLIYOR VE YOKLUĞUMU İDRAK EDR HALE GELİYORDUN..ANNE NÖBETLERİN TUTUYOR BABANNEN SENİ DURDURAMIYOR KOŞTUR KOŞTUR YANIMA KAÇIYORDUNUZ YA DA BİNBİR NUMARA İLE SUSTURULMAYA ÇALIŞILIYORDUN...ÇOK USLU BİR BEBEKSİN ASLINDA YAYGARAYI KOPARSAN BELKİ BAŞTAN SON VEREBİLİRDİM HERŞEYE AMA SEN SADECE BİR İKİ MIKIRDANARAK OLANI KABULLENMEKTE VE BUYNUM BÜKÜK BİR ŞEKİLDE ARKAMDAN BAKMAKDAYDIN VE BU BENİ DERİNDEN YARALIYORDUN...
SON ANLAR...
KARARIMI KAFAMDA İYİCE NETLEŞTİRDİĞİM GÜNLERDEN BİRİYDİ VE BEN BİR SINAVA GİRMİŞTİM SONUÇ HER NE OLURSA OLSUN İSTİFA EDECEKTİM...BABANLA KONUŞUYORDUK ACABA SINAVI KAZANIRSAM BIRAKMASAM MI DİYE DÜŞÜNDÜK DAHA İYİ MAAŞ DAHA İYİ BİR KARİYER ÜNVANLI BİR ANNE KARARIM NETTİ AMA ACABA MI DEMEDEN DURAMIYORDUM.ARTIK ANNANE VE BABANNE BAKIMINI KABUL ETMİYORDUM.EVET ALLAH RAZIOLSUN GÖZLERİ GİBİ BAKTILAR SANA AMA BAZI ŞEYLER HOŞUMA GİTMEMEYE BAŞLAMIŞTI.VE ŞÖULE BİR KARAR ALMIŞTIK BABANLA EVET SINAVI KAZANAMAZSAM ANINDA İSTİFA AMA YOK KAZANIRSAM SEN ÇOK KALİTELİ BİR KREŞE VE BENDE BİR SÜRE DAHA ÇALIŞMAYA DEVAM EDEBİLİRDİM AMA BU KARADA BİLE İÇİM HUZURSUZDU İŞTE...13 HAZİRAN PAZARTESİ SON BİRKAÇ GÜNDĞR ÖĞLENLERİ YANINA GELMEME KARARI ALMIŞTIM ÇÜNKÜ AYRILIK ANLARIMIZ ÇOK TRAVMATİK OLMAKTAYDI İYİDEN İYİYE KONUSMAYA BASLAYAN SEN ANNE İŞE GİTME BENİ BIRAKMA DİYORDUM VE NE DERSEM DEYİM İKNA OLMUYORDUN...AMA O GÜN GELMEK ZORUNDA KALDIM ÇÜNKÜ EVDEN BİRŞEY ALMALIYDIM.VE GİRDİM BENİ GÖRDÜĞÜNE O KADAR MUTLU OLMUŞTUN Kİ ANLATAMA BOYNUMA ATLADIN KELEBEĞİM BENİM.SAAT 13.15 OLMUSTU VE BEN 2 DAK.SONRA CIKACAKTIM EMİYORDUN VE BEN DAHA HAREKET ETMEDEN YÜZÜME DOKUNARAK VE GERÇEKTEN AMA GERÇEKTEN __MECAZ YOK__BOYNUNU BÜKEREK ANNE İŞE GİTME NOLUR,ANNE ANNE GİTME DEDİN VE ÖYLECE BAKTIN YÜZÜME.RABBİM NASIL HİSSETTİM KENDİMİ İFADE EDEMEM...ARADIM ARKADASLARI VE YARIM SAAT GEÇ GELECEĞİM DEDİM.EMERKEN UYUDUN ÇOK MUTLU BİR ŞEKİLDE...ÇIKTIM EVDEN VE KENDİMDEN ÇOK EMİN ADIMLARLA İLERLERKEN,YÜZLERCE KEZ BİNBİR DUYGU İÇERSİNDE ÇIKTIĞIM O YOKUŞTA ARADIM MAVİŞİMİ ,SINAVI KAZANACAĞIMDAN EMİNDİM ACAİP İYİ GEÇMİŞTİ DİĞERLERİNE BAKILIRSA EN SON 79 İDİ EN AZ 85 İDİ ALACAĞIM PUAN AMA BEN DEDİMKİ : ’’AŞKIM BEN BU SINAVI KAZANAMAYACAĞIM RABBİM BENİM ÇALIŞMAMI İSTEMİYOR’’ VE ANLATTIM ACAİP MORALİM BOZUK OTURDUM KOLTUĞUMA...AKŞAM ÜSTÜ SINAV SONUÇLARI BELLİ OLDU VE BEN COK DÜŞÜK BİR PUAN ALDIM TAKDİRİ İLAHİ İŞTE VE 16 HAZİRAN SABAHI YOKTUM...
ARTIK VARIM...
VARIZ...
BUNDAN SONRA SENİN İÇİN BABAN İÇİN KARDEŞLERİN İÇİN VARIM VE SİZLERİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM...
ALLAH PİŞMAN ETTİRMESİN TAM 1 AY OLDU BUGÜN O KADAR HUZURLUYUM Kİ VE HER GEÇEN GÜN YAPTIĞIMIN ÇOK DOĞRU OLDUĞUNA İNANAIYORUM BU SÜREÇTE BABANIN DESTEĞİNİ UNUTAMAM HERKES ŞOK OLDU CESARETİME SEN VE AŞKIM VARDI ARKAMDA 15 İSTİFA GÜNÜM 16 SI SİGORTA BAŞLANGIÇ GÜNÜM DAHA NE OLSUN :)
GECENİN BİR YARISI ’’ ANNE İŞE GİTME’’DİYE SAYIKLAYAN YAVRUMU UYANDIRMAYA ÇALIŞARAK ’’BAK ANNECİM BEN BURDAYIM MELEĞİM YANINDAYIM’’DİYEREK GÖĞSÜME BASTIRIRKEN RUHUMUN EN DERİNİNDEN DEDİM Kİ ; İYİ Kİ YAPMIŞIM...İYİ Kİ YAPMIŞIM...
1 AYDIR ALGILAYAMADIM İŞE GİTMEDİĞİMİ HALA ÇOK TEDRİGİNSİN,HER AN BENİARIYORSUN VE OKADAR MUTLUSUN Kİ YANINDAYIM DİYE İLK HAFTALAR PARKTA VE AKLINA GELEN HERKESE BENİM ANNEM,ANNEM BAAKKK,YANIMDA AAAA BURDAYMIŞŞŞŞ ANNEMMMMM DEYİP EL ŞAKLATIYORDUN...DAHA NE OLSUN MELEĞİM HER AKŞAM İÇİMDEKİ EZİKLİK İLE SANA TÜRLÜ TÜRLÜ HEDİYELER GETİRİRKEN SANA 15 HAZİRAN 2011 AKŞAMI EN GÜZEL VE EN ANLAMLI HEDİYEYİ VERDİM SANA,SANA AİT OLANI ANNENİ VERDİM VE BENDE BANA AİT OLANI KIZIMI CANIMI KANIMI ALDIM..
BUNDAN BÖYLE SEN BEN VE AŞKIM ÇOK AMA ÇOK GÜZEL GÜNLER YAŞAYACAĞIZ RABBİM BOZMASIN...
VE SON TEŞEKKÜRÜMDE CANIM ANNEME HER DAİM ZEKASI İLE BENİ ŞAŞIRTAN VE SON ANA KADAR İŞTEN ÇOKMAMAM İÇİN DİRENEN CANIM ANNEM SON SÜREÇTEKİ MANEVİ DESTEĞİNİ ASLA ASLA UNUTAMAM BENİ AYAKTA TUTAN TEMEL TAŞLARDAN BİRİ...CANIM ANNEM NASILDA SEVİYORUM SENİ...İYİ Kİ VARSIN...
HER SON YENİ BİR BAŞLANGIÇTIR ASLINDA....
MERHABA :)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.