Sensizlikten Sonraki Satırlar
Sana benzeyen her yüz senin yokluğunun bakışı,gülüşü,ağlayışı oluyor.Seni her yüzde yeniden yaşıyorum.Gözlerimin şahit olduğu her defasında sessiz sakince bir yabancı uzaklığında karşımda duruyorsun.Böylesi ulaşamamak sana,beni kahrediyor.Oysa bana daha uzak olmayan geçmişimin bir parçasıydın.Şimdiyse geçmişim,geleceğimden her gün birşeyler koparıyor.Tekin olmayan bu sessizliğimin aslında tek bir açıklaması var;eksiliyorum,seninle yaşadığım zamana inat.Ve hiç bitmeyecekmiş gibi bana meydan okuyan seni unutamamışlığımın kasvetiyle devam ediyor acıtan hikayem.Uzaktan seyrediyorum seninle beni,bizi.Geriye dönemeyeceğim günlerden birgün,bugün.Hani sana aşık olduğumun ertesi günü.Bir 24 saatte nasıl biteceğini bilmediğimiz,hayallerimizle bitiremediğimiz aşkın,sevginin sonsuz sürecekmiş hissi ve cömertliğine kapılıyoruz.Geçmişten birgün bugün.Yine seninleyim bak.Yine sana bakıyorum,gözlerimi kaçırışımın heyecanında atıyor kalbim.Ama yoksun değil mi?Yine yüzüme kapanıyor geçmişin soğuk pas tutmuş kapıları.Unutmaya söz veremem seni.Çırpınsamda,sözümün geçmediği senin için yazılmış söylenmiş sözlere gebe bu son.Seni seviyorum son bakışım son özleyişim son tükenişim ve sonu gelmeyen son bekleyişim...
ZİYA KARAKOYUN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.