- 815 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜ KUTLU OLSUN
8 MART DÜNYA EMEKCI KADINLAR GÜNÜ’NÜ KUTLUYOR SONSUZ SEVGILERIMI SAYGILARIMI CANI GÖNÜLDEN GÖNDERIYORUM!. IYIKI VARSINIZ CENABI HAKK TAHALLAH VARLIGINIZI EKSIK EYLEMSIN CÜMLENIZE SAGLIK HUZUR MUTLULUK VE ÖZGÜRLÜK NASIP EYLESIN SIZI HERTÜRLÜ SIDETDEN KORUSUN HALLAS EYLESIN SIZE UZANACAK OLAN ZALIM KIN’DAR ELLERI BERTARAF EYLESIN. ESINIZI, BABANIZI VE OGLUNUZU SIZE HAYIRLI ONURLU INSANLARDAN EYLESIN "ALLAH’IN VARLIGI Hz MUHAMMED’IN SEFKATI IMAM ALI’NIN ADALETI IMAM HÜSEYIN’NIN DURUSU ANNA FATMAMIZIN SEVGISI ÜZERINIZDE EKSIK OLMASIN" CÜMLE MELEKLER SIZI KORUSUN!!!!
ASKI MUHABETLE KALIN
Ayrica 8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜ KADINA YÖNELIK SIDETDEN UZAK OLAN DEVLETLERDE COSKU ILE KUTLANIRKEN!!!! NE YAZIKKI TÜRKIYEDE 8 MART TÜRK KADINLARINA SIDET UYGULAMA GÜNÜ DURUMUNDA CÜNKÜ TÜRKIYE’DE HERGÜN KADINA SIDET OLAYLARI YASANMASI YÜZÜNDE 8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜ BURUK ve HÜZÜNLÜ GECMEKDE? TÜRK ERKEKLERI KADINA SIDET UYGULAYARAK DÜNYADA BIRINCILIK PAYRAGINI ELINDE TUTMAYA DEVAM ETMEKDE!!!! SUNU HIC UNUTMAYALIMKI EGITIMDEN UZAK OLAN TOPLUMLARDA HERZAMAN KADIN’LAR SIDET MAGDURU OLMUSDUR. TÜRK HALKIDA EGITIMDEN UZAK BIR TOPLUM OLDUGU ICIN KADIN’LAR DEGERDEN UZAK SADECE EVDE KOCASINA HIZMET EDEN BASINI KAPATAN COCUK DÜNYAYA GETIREN EVDE ISYAPAN YEMEK PISIREN VE HIZMETCI GÖZÜYLE BAKILMAKDA. TÜRKIYE ERKEK EGEMENLIGINDEN KURTULMALIDIR. KADIN’LARA SIDET UYGULAYAN ERKEKLERI EN AGIR CEZA VERILMELIDIR. KADINA SIDET UYGULAYANLARI EGITIMDEN GECIRILMELIDIR. UNUTMAYALIMKI KADIN BIR ANNADIR, KADIN GÜL’DÜR, KADIN CICEKDIR, KADIN NARIN’DIR, KADIN CENNET’DIR, KADIN MELEK’DIR, KADIN NAZLI BEBEK’DIR, KADIN CANA CANDIR. KADIN MERHAMET’LIDIR SEVKAT’LIDIR, KADIN SEVGI’DIR, KADIN’LAR OLMAZSA DÜNYA ZINDANDIR YASAMANIN TADI TUZU OLMAZ, KADIN’LAR EZILMEMELIDIR, KADINA EL KALDIRMAK YEZIT’LIKDIR KADINA EL KALDIRANLARI KINIYORUM LANETLIYORUM...