YORUMLAR
tvbu almadım ama bir gün geriden takipteyim...
Kutluyorum yazınızı gönülden.
Gün eksilmesin pencerenizden.
Sevgiler, saygılar.
Kemnur
Önceki gün Ankara Ulucanlar cezaevine gittik. Hepimizin moraller sıfırlandı. Bülent Ecevit'in,
Nazım'ın, Yılmaz Güney'in , Deniz Gezmiş'ler daha kimler yatmamışki. bu soğukluk, tecrit odaları içimizi ürpertti. Bu insanlar buralarda yıllarca nasıl yaşamışlar diye düşündük. Daha zindana girmedik, girenler oralarda ne bir ışık ne de yatacak yatak olmadığını söylediler.
Yazınız bunlar hatırlattı. orada darağacını gördüm, volta atılan yerleri. yılmaz Güney'in fotoğrafını, bu kadar saçlar beyazlamış, ve zayıfmıymış dedim..
Konudan uzaklaştım, bilgisayarım bozuktu, bir kaç gün gelemedim deftere, paşazade hapse düşmüş.
Tebrikler,
selâm ve saygılar..
Kemnur
Erbabım, durmak yok inşallah..Paşadan iki tane olması, ara sıra kaynakta sorun oluştursa da, çok sağlam basıyorsunuz cümlelere harflerle.
Sağlıkla..
Kemnur
Sayın Hocam ,
İlgi ile izliyorum.
elinize sağlık.
NOT:
Ben de, alınganlıklar başladı Hocam.İnanın, yazmak içimden gelmez oldu. Bu defterin,edebiyat yarışması ,jürisi üyesi midir her kes? Yoksa, hiç yaşamamışların ,elinde süs biberleri ile dolaştığı,ana okulu sınıfı mı? Galiba kendime , başka bir sayfa bulmalıyım, diye düşünmeye başladım Hocam.
Kemnur
kukurikuu
Sayın Hocam,
Bana verdiğiniz teselli için , teşekkürler. Evet, bazı yazıların yorumlanması, gerçekten ,çok dikkat ve öz eleştiri gerektiriyor. Ben de , hastası olduğum, Sinem 'in yazılarını, anlayabilmek için bazen birkaç kez okumak zorunda kaldım.
Ama, türettiği deyimlerden, o denli haz duydum ki, şimdi yazsa da okusam,diye bekliyorum. Üzüldüğüm,sadece ,kendi yazılarıma yapılan yorumlar değil, konuyu anlamadan , eline bir kırmızı kalem almış, yazılı sınav kağıdı okur gibi ,eleştiri yapmaya, diğer yorumları kopya ederek, ya aşırı öven yada bir şey anlamadan ,yeren yazarlara da.
Burada yapılan, aslında birbirimize , düşüncelerimizi, yaşadıklarımızı veya hayallerimizin birleşkelerini aktarmaktır. Bunu , ne yazarsam yerler diye düşünenlerin ,anlamasını umuyorum. Oyun bu , sadece bir oyun.Üstelik kazananı veya kaybedeninin unutulacağı , ödülü olmayan ,açık bir oyun.
İlginize teşekkür eder ,saygılar sunarım
kukurikuu
Bu bölümden anladığım kadarıyla Paşazade dışarı çıkacak gibi...Ama ileride tekrar döneceğe benziyor....Hayırlısı Allahtan. Bekleyip göreceğiz artık.
Selam ve sevgilerimle.
Kemnur
Çıkar...çıkmaz...çıkar...çıkmaz....elimde papatya var da....ha çıkar çıktı....:))))) tebrikler üstadım akıcılık ve heyecan dorukta
Kemnur
inşallah abicim...
rabbim hiç kimseyi hapishaneye düşürmesin..
insanın özgürlüğü kadar önemli ne olabilirki..
sizi okumak çok güzel unutmayın..