MUTLUYUM / MUYUM
SİZCE MUTLULUK POLYANNA USULÜ BİŞEYMİDİR..
MUTLUYUM DİYEBİLİRKEN O SÖZCÜK DÖKÜLÜRKEN BİRDE BAKIYORSUNUZ MUTSUZSUNUZ
SİZ NEYLERDEN ÇIKARIRSINIZ ACIYI.. BİR TUTAM MUTLULUĞU NEREDE ARARSINIZ
BU CAN RABBİMİZİN BİR EMANETİ DİYORUM İYİ BAKMAYA ÇALIŞIYORUM
PERDE ÇEKİLDİĞİ ZAMAN GÖZLERE DUYGU SELLERİ YAĞIYOR KİMİ ZAMAN DÜNYANIN BOŞLUĞUNA DÜŞÜYOR İNSAN
BUNLARI DİYORUM ÇÜNKÜ ETRAFIMDA KİMİ GÖRSEM MUTSUZ SEBEBİ NEDİR SİZCE 17,20 YAŞ GERGİNLİĞİMİ CAHİLLİĞİMİ DESEK ACABA ..
HENÜZ 17 YAŞINDA OLDUĞUM İÇİN BUNA SİZ BÜYÜKLERİMİN KARAR VERMESİNİ İSTİYORUM
BİR TARAFTAN BAKTIĞIMIZ ZAMAN MUTLU OLUCAK O KADAR ÇOK ŞEY VAR Kİ
BİR ŞARKI BİLE DİNLEDİĞİMİZ ZAMAN O ŞARKI DUYGUSALSA BİLE HAYEL GÜCÜ YETENEĞİMİZ İLE MUTSUZLUKTAN İBARET SÖZLERİ DUYMAYIP RUHUMUZU HUZURA DAVET EDİYORUZ MUTLULUĞA BİR SEBEP BULUYORUZ AMA BİR O KADAR DA MUTSUZLUKLA CEBELLEŞİYORUZ..EN KÜÇÜK ŞEYLERDE BİLE MORELİMİZ BOZULUYOR..
ROMANIN BİRİNDE OKUMUŞTUM BİR TARAFTA MUTSUZLUK VAR DİYEN İNSANLAR (KİŞİLER) MUTLU OLAMAZLAR
DİYE YAZIYORDU BİR DÜŞÜNÜNCE HAK VERECEKSİNİZ BEN BU SÖZE KATILIYORUM
BU KONUYU ELE ALINCA BİR HİKAYE VAR BELKİ BİR ÇOĞUNUZ BİLİYORSUNUZDUR (BOŞ KOVA DOLU KOVA)ADLI HİKAYEMİZ GELİN TEKRAR HATIRLIYALIM..
BOSTANCININ KUYUSUNDA İKİ KOVA; BİRİ BOŞ BİRİ DOLU
KARŞILAŞIYORLAR KOVALAR KUYUNUN YARISINDA.DOLU KOVA ASIK SURATLIDIR KARAMSAR VE MUTSUZDUR; HER HALİYLE BELLİ ETMEKTEDİR BUNU
SORAR BOŞ KOVA;
NEDEN BÖYLE KARAMSARSIN SURATIN NEDEN BÖYLE ASIK?
DOLU KOVA ’NEDEN KARAMSAR OLMAYAYIM,BIKTIM USANDIM BU HAYATTAN.KENDİNİ BİLMEZ BOSTANCININ BANA YAPTMADIĞI İŞKENCE KALMADI. SALARKEN
BENİ KUYUYA TANGUR TUNGUR ÇARPIYORUM SAĞA SOLA, EĞİLİYOR HER YANIM İNİŞİ İŞKENCE OLDUĞU GİBİ ÇIKIŞTA BİR O KADAR İŞKENCE OLUYOR BANA DER
VE SORAR .. SEN NEDEN BÖYLE SEVİNÇLİSİN ? GÜLE OYNUYA AŞŞAĞIYA İNİYORSUN..
BOŞ KOVA EVET MUTLUYUM DER. ÇÜNKÜ ÇOK İYİ BİR İŞ YAPMAKTAYIM KUYUNUN DİBİNDEKİ TERTEMİZ BERRAK SU BENİ BEKLER.
ORAYA VARINCA ONUNLA DOLACAĞIM. VE BOSTANCI BENİ ÇEKECEK. DÖKECEK İÇİMDEKİ SUYU DİĞER KAPLARA, AĞAÇLARIN ÇİÇEKLERİN DİBLERİNE..
ONU İÇEN HER CANLI MUTLU OLUCAK İŞTE BEN BU MUTLULUĞA SEBEB OLDUĞUM İÇİN SEVİNÇLİYİM GÜLMEKTEYİM..
İŞTE BURADANDA ANLADIĞIMIZ GİBİ MUTLU OLMAK BİZİM ELİMİZ DE
ANLATILMAK İSTENEN ANLAMAK İSTİYEN OLAYI GİBİ.. BİZ MUTLU OLMAK İSTEMEZSEK EĞER KİM BİZİ MUTLU EDEBİLİR Kİ EN KÜÇÜK ŞEYLERDEN BİLE
MUTLULUK ÇIKARABİLMEK MAHARET İSTER GÜÇ İSTER AMA SONUNDA ZAFER İNSANINDIR ÖYLE DEĞİLMİ BİZ MUTLU OLMAK İSTEDİKTEN SONRA BİZİ TUTANA AŞK OLSUN :))
O ZAMAN ARTIK MUTLU OLMAYA GAYRET EDELİM BIRAKALIM BU MUTSUZLUKLARI BİZ KENDİMİZ İÇİN VARIZ ÖYLE DEĞİL Mİ?
BİZE BİRŞEY OLSA HİÇ KİMSEYE ZARAR GELMEZ SADECE BİZE VE YAKINLARIMIZA OLAN OLUR
ŞUAN AKLİ DENGENİZ YERİNDEYSE NE KADAR ŞÜKRETSEK AZ ELLERİMİZ KOLLARIMIZ VAR HERŞEYİMİZİ KAYBETSEK BİLE AKLIMIZ VAR DEĞİL Mİ?
BENDE BU DÜNYADA OLDUKÇA AĞIR OLAYLAR YAŞADIM AMA BUNLAR BİR SINAVDAN İBARET YİNEDE HAYATA İNAT GÜLÜMSÜYORUM ÇÜKÜ BENİM BİR GELECEĞİM VAR
ÇÜNKÜ BEN VARIM EMANETİMİ TAŞIYORUM.. SİZLERDE ÖYLE
O HALDE HERKEZİ HUZURU BULMAYA DAVET EDİYORUM...
HER YERDE DEDİĞİMİ DEMEDEN GEÇEMİYİCEM HADİ (7) GÜN (24) SAAT GÜLELİM ..
YORUMLAR
Çok güzel bir yazıydı.En güzel günlerini umutsuzluk karamsarlık içinde geçirmek kendine büyük haksızlık olurdu.
Hayata nasıl bakarsan öyle görürsün.
Hayat en sevdiğimin bana sunduğu müthiş bir hediyedir.
İşte böyle düşünmek hayatı yaşanır kılar.Hayatı bize verilmiş bir ceza olarak düşündüğümüz dakdirde daha yolun başında hayatla zıtlaşmaya başlarız.Hayat baş düşmanımız olur.Ne yapsa kötü niyetinden zannederiz.İşte ilk önce bu duygudan kurtulmaktır hayatı daha yaşanabilir mutlu kılacak olan.
Sana ufak bir uyarı yazılarını küçük harfle yazarsan okuyanlara büyük iyilik yapmış olursun.Kutluyorum yazını
iyilik kötülük,zenginlik fakirlik, mutluluk mutsuzluk...hepsi birbiriyle içli dışlı, hepsi bazen savaş içinde, bazen sadece sıra atlama oynuyorlar. ama düşüncenize katılıyorum. yaşadığının hakkını vererek yaşıycaksın. mutluluğu aramıyacaksın, yaratıcaksın. gülümseme beklemektense, sen gülümseyeceksin... mutlu edilmeyi beklemek mutsuzluğun kapısı çalmak gibidir.
tebrikler,anlamlı bir yazı olmuş
Mutluluk bir duygudur.Duygularımız güdiler gibi davranışlarımızı harekete geçirir.Mutluluk yaptığımız iş sonunda hissettiğimiz duygudur ve adeta bizim ödülümüzdür.Bu ödülü aradığımız şeyler ise değişir. Hepsinin sonunda bekleyen mutluluktur.iş,arkadaşlık,aile, ilgi alanları kariyer hep mutlulukla sonuçlanmasını istediğimiz şeylerdir.
NASIL MUTLU OLURUZ
Mutluluk;kişinin hayatındaki pozitif olayların farkında olması ,bu olayları aslında kendisinin seçtiğinin, olaylar üzerinde kontrolü olduğunu anımsamasıdır.Burda söylenilmek istenilen aslında kısacası kumandanın elinde olunmasıdır.Tabi ki bu kadar da kolay değil,tabi sizin neyi mutlu ettiğinizi bilmeniz gerekir ki onları tekrar yaratarak mutluluğunuzu sürdürebilin.Mutlu olabilmek için yoğunluk değil sıklık önemlidir.Küçük şeylerden mutlu olmak ve bunların hayatımızda ki önemini fark etmek, negatif şeyleri azaltmaya etmeye çalışmak önemlidir.
Yaş ve eğitimin mutlulukla az çok ilgisi vardır.Evlilik duygusal mutluluğun devamı için önemli bir faktördür.Araştırmalar,evli insanların bekarlara göre kendilerini daha iyi hissettiğini söylüyor.Kişiliğiniz mutluluğunuzun belirliyicilerinden biri.Dışa dönüklük,kendine güven bireyselik yarattığı için mutluluğu getiriyor.Dışa dönük insanlar ,içekapanık olanlara göre yalnız kalsalar da, sosyal olmayan bir işte çalışsalar da daha mutlu oluyorlar.Mutluluk doğuştan gelen özellikle de alakalıdır.Akıl ve mutluluk arasında ilgi yoktur.Kişinin geçmişi,hedeflerine ulaşıp ulaşamaması kendine koyduğu amaçların üstüne çıkabilmesi mutluluğu belirliyen diğer faktörlerdir.Aktif insanlar mutludurlar.Sizi mutlu eden şeyi kendiniz araştırıp bulmalısınız,kesin olan tek şey mutluluğun öylece oturup bekleyerek gelmediğidir.
sevgiyle..
...
BENDE BU DÜNYADA OLDUKÇA AĞIR OLAYLAR YAŞADIM AMA BUNLAR BİR SINAVDAN İBARET YİNEDE HAYATA İNAT GÜLÜMSÜYORUM ÇÜKÜ BENİM BİR GELECEĞİM VAR
ÇÜNKÜ BEN VARIM EMANETİMİ TAŞIYORUM.. SİZLERDE ÖYLE
O HALDE HERKEZİ HUZURU BULMAYA DAVET EDİYORUM...
O güzel yüreğinle mutluluğun tarifini vermişsin sevgili Aynil. Rabbim seni dünya ve ahirette mutlu etsin. İnci tanelerini andıran sözlerinizle yüreğimizde meltemler estiriyorsunuz. Bu yaşta böyle güzel duyguları satırlara dökmek kolay bir iş değil. Rabbime emanet ol. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Gönül çağlayanınız her zaman aksın. Muhabbetle kalınız.