AŞK SORGULAR MI,,?(2)
Zaman kaybetmemem lazımdı…Merdivenlerden üçer beşer atlaya atlaya indim.Apartmanın sokak kapısını açtım,dışarı adım atmamla yok oldu gitti hayaller….Burnuma çarpan mis gibi ekmek kokusuyla uçuşuverdi aşklar,ihtiraslar ve tabii kızlar…Büyülendim…Fareli köyün kavalcısı geldi aklıma,gülümsedim,kapıldım gittim ekmeğin kokusuna.O ana kadar hissetmediğim açlık davulları çalmaya başladı karnımda…
Fırına gidene kadar tereyağı sürülmüş sıcacık el yakan ekmeği,yanında zeytin,peynir bir de domatesi düşünmekten alıkoyamadım kendimi…Neredeyse asfalta akacak olan ağzımın sularını topladım.İşte ufukta fırın gözüktü.Ağızımın sularını şapur şupur yalana yalana girdim fırının kapısından içeri.
-İki ekmek alabilir miyim?Lütfen.
-Tabii bey efendi.dedi fırıncı.O ekmeklere yöneldi ve bir poşete doldurmaya başladı ki…-Dur ya iki ekmek yetmez,bu leziz ekmeğin birini tek başıma ben yerim zaten sıcak sıcak-diye düşündüm.
-Abi üç olsun ekmekler,üç …
-Peki,nasıl isterseniz...Fırıncın şeffaf bir poşete koyduğu ekmeklere el değmesi imkansız…Evin yoluna koyuldum tekrardan.Ne uyku kaldı bende ne hayal.Aklımda olan tek şey bir an evvel eve gidip bu sıcacık ekmeklere tereyağı sürüp yemekti.Biraz yolumu uzatacak olsam da,anayoldan gitmeye karar verdim.Çünkü yol üstünde şahane çilek reçeli satan bir yer vardı.Geçerken biraz da çilek reçeli alırım diye geçirdim içimden.
Dükkana vardığımda ayak alışkanlığıyla olsa gerek hiç bakmadan daldım içeri. Fakat gördüklerime inanamadım.Çilek,kayısı,üzüm,gül ve her çeşitten reçel olması gereken raflarda bin bir çeşit çiçek vardı. Yanlış geldim her halde dedim ve dışarı çıkıp sağa sola bakındım,sonra da tabelaya .Yanlış gelmiş olmam imkansız,doğru yerdeyim,doğru yerdeyim de bizim reçelci amca nerde?Bu ‘’Mimoza’ tabelası da nedir böyle diye söylenerek,tekrar içeri girdim.
‘’Nerde benim çilek reçelim’’diyen iç sesim,’’kimse yok muuu’diye dışarı vurdu.Yanıt gecikmedi.’’Çileğin burdaaa’’diye cevap verircesine tatlı bir bayan sesi geldi…
-Buyrun….Duyduğum sesle içimin ürpertisi,kaşımda duran güzelliği görünce,kalp çarpıntına döndü ve….
-Re reçeeel…diyebildim sadece.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.