PALYAÇO MASKESİ
Yaşanmış ve yaşanmamış bütün duyguları ile yüreğinde acıyı hissederken, yanında seni anlayacak, dinleyecek belki de sana destek olacak birini istersin. Beklentilerin kalmamış, kumdan yaptığın kaleler bir bir fethedilmiş ve sana nefes alacak dahi bir alan kalmamıştır şu koca dünyada. Ne acıdır ki böyle anlarda insan daha sağlıklı düşünür ve kendi gibi acıyla yoğrulanları daha çok düşünür, hissettiklerini daha içten hisseder. Günümüzde maalesef ki bir zamanlar maskeler sadece dini ayinlerde eşya olarak kullanılırken şimdi ise günlük hayatımızda farklı farklı kullandığımız her role yakıştırdığımız maskelerimiz var. Acı çekerken bile iş ortamında gülmeniz gerekir. Derdinizi, içinizi kemiren mutsuzluğu işte paylaşamazsınız nedeni ise ya bana sonrasında koz olarak kullanır endişesini taşırsınız. Gözyaşlarınız yüreğine yol bularak akar gider ve siz ardından yüreğinizde bıraktığı acıyla yeni gelen güne merhaba dersiniz. Palyaço maskesi altındaki hüzün gibi yüreğiniz kan ağlarken siz günlük yaşama ayak uydurursunuz.
YORUMLAR
Hani bir söz vardır; "Burası sanal, inanmayınız; herşey maskeli burada" denir.
Oysa ben bu söze inanmam pek... Şöyle günlük hayatımıza bakalım. Kaç kişi ile güvenli görüşebiliyoruz? Kaç kişinin görünmeyen maskesini fark edemiyoruz?Kaç kişinin içten olduğundan çok eminiz?
Bence bir ya da ikidir bu sayı...
Ama hep konuştukça reel de reel, gerçek de gerçek der, tuttururuz....
Bir de herkesin sanal dediği yere bakalım...
Kişiler "Nasıl olsa beni kimse tanımıyor" diyerek zaten özlerini sergilemekteler. Bizim de istediğimiz öz değil mi? Yani sanal adı verilen yere insanları uzaydan getirmiyoruz ki... Yine bu gezegenin insanları hep...
Bence fark etmiyor hiç bir şey..
Uzun bir yorum oldu; ama konu da ilgimi çekti... Bu konuda geçmişte de bir yazı yazmıştım..
Kutluyorum böyle bir konuya dğindiğiniz için...
Selamlar...