Pornograik Oryantasyon
Yazı yazmak cidden mecaz yaz anlamında..yoksa yaz’ı yazmaya hangi yazar cüret eder ki ? bizim ki olsa olsa kağıdın kaşıntısını gidermek yazın tembel terleri dökülürken tenin kuruluğundan…yazıyla alakalı içimde yüzlerce tilki dolanır kafiyesiz kuyruk sesleriyle..ben bu kadar direnmem oysa…aklımın yüzeyselinde gezinen bu kurnazlar kalbimin kırıntılarını görünce birer birer hizaya girerler…kalbimin ayak sesleri aklımın fendini yendiği gün bu yaz aşkını bırakmayı düşünüyorum..yazı yazmak yaz’a hasret bu et ve kemik yığınının yazar sanrılığını bir nebzede olsa rahatlatıp bahar sarhoşluğu yazıyorsa kalbimin atmosferine,daha dik daha eksensiz bir avare yoğuruyorsa…o benim işte…her daim bir önceki yazıma bakarım…kağıttan yazım daha gerisindeyse sıcaktaki yaz’ımdan,kalemim mevsimin sıcağını eritmiyorsa eğer..bir sonraki yazımda o an donasım gelir duramam…bu yüzdendir Aralıklarım yazın ortasında..bu yüzdendir yazın ensesinde kalem tutamayışlarım…bu yüzdendir kışın soğuğuyla güreşim ve kışın direnemeyişini sevişlerim…ama ne olursa olsun yazılarım yıllardır kara kalem çalışmasıdır…bir kağıt kaşıntısıdır ve kurşun kalemin kan kaybıdır..birden sana kadar sayamadığım anlamsız sayılar toplamıdır yazışlarım…
YORUMLAR
uliysses ismi ilgimi çekti. siz türkçede okuduğumuz gibi yazzmışsınızki bende öyle kullanırım.
ulises.
yazıyı okudum güzel.
sanırım james joyceyi ve ulises romanın okuduktan sonrabu ismi kendinize vermişsiniz.
edebi ürünlerin hangi dalında ürün verirse versin şair, yazar bu romanı okumadıysa eksiktir. aynı econun fokult sarkacında olduğu gibi.
tebrikler.