SİTEM
Ey YAR!
Gelişini haber vermedin,
Hazırlıksız yakaladın beni.
Yüreğime kamp kurdun,
Sevmeye doyamadım seni.
Ah be YAR!
Kalbime seni davet ettiğimi hiç hatırlayamıyorum.
Bu davetsiz misafirden nasıl da memnundum.
Aklıma gelmezdi başka bir kalbe yelken açacağın,
Sandım ki ömrümce sana ev sahipliği yapacağım.
Olsun be YAR!
Canın sağolsun…
Gitme zamanın geldiyse buna kim, nasıl engel olabilir ki?
Aşk da kendi yolunu bulur gider su misali.
Off be YAR!
Ne yapmalıyım ben şimdi?
Baktığım her yerde sen olunca , özleyemiyorum bile seni.
Kalbimden seni çıkaramazsam başka birisine yer de açamam ki!
Zamanla mı azalacak bu acı?
Peki o kadar vaktim var mı?
Sevgili YAR!
Biliyorum, anlamı kalmadı artık ama,
İki nedenden dolayı gücendim sana.
Gelirken haber vermemiştin ya!
Keşke giderken haber verseydin bana.
O zaman acım daha mı az olurdu acaba?
Bilemiyorum ki!
Aman be YAR!
Yine hazırlıksız yakaladın beni.
Sana bir sır vereyim mi?
Giderken unuttun bende kalbini………
YORUMLAR
"Aman be YAR!
Yine hazırlıksız yakaladın beni.
Sana bir sır vereyim mi?
Giderken unuttun bende kalbini………"
Bu yazım tarzını kendiminkine benzettim dersem ayıp olmaz galiba.Sorular sorup finali güçlü bitirmek yani.Hakikaten hoşuma gitti.Soloyin;başka şiirlerin varsa merakla bekiyorum bilesin.
SİTEM
Off be YAR!
Ne yapmalıyım ben şimdi?
Baktığım her yerde sen olunca , özleyemiyorum bile seni.
Kalbimden seni çıkaramazsam başka birisine yer de açamam ki!
Zamanla mı azalacak bu acı?
Peki o kadar vaktim var mı?
Kalbiniz, ruhunuz feci bir şekilde ansızın fethedilmiş, bu fetih bir işgal ve istila da olabilir. Sonra bu işgalci, aynı zamanda gönlünüzün sultanı geliş biçimine benzer bir şekilde gitmiş. Gitmiş amma çok önemli bir şeyini sizde unutmuş, sanırım unuttuğu şeye ihtiyaç duyunca ansızın yine gelmek isteyecek ama nasıl gelecek?
Yukarıdaki yazı aslında sitenin şiir bölümüne daha uygun gibi geliyor bana.
Sitem, Sabahattin Ali'nin "Aldırma Gönül Aldırma" şiirini hatırlatır hep.
Duygulu yüreğe ve duyarlı beyne saygılar.
En çok ilk bölümde takıldım,tekrar tekrar okudum...
Şu bölüm daha güzeldi diyemiyorum çünkü hepsi de ayrı ayrı güzellikler taşıyor içinde...
Bence sizde unuttuğu kalbini saklayın,belki bir gün kalbini almaya geri döner... Bir ihtimal...
Karmakarışık oldum ben ya, bu kadar da duygulu yazılmaz ki ama :(
Ellerine ve yüreğine sağlık...
Sevgili YAR!
Biliyorum, anlamı kalmadı artık ama,
İki nedenden dolayı gücendim sana.
Gelirken haber vermemiştin ya!
Keşke giderken haber verseydin bana.
O zaman acım daha mı az olurdu acaba?
Bilemiyorum ki!
çok içten ve bir o kadar da acıtıcı bir satırlardı... tanıdık geldi yüreğinizden satırlara damlayana acılarınız bana... yüreğinize sağlık...
aşkı,dolayısıyla muhabbetti veren o, ve en son kesin olarak kanaat ettimki o dilerse olur dilemezse olacak bir şey de yok.
"peygamber efendimiz bana üç şey sevdirildi " diyor buda benim için ölçü yani sevdim demiyor sevdirildi diyor.
kalbin çalışmasında istem elimizde olmadığı için, tasarufuda bizim elimizde değil,yani sevgide ve nefrette kendi dahlimiz yoktur.
o yüzden davetsizce gelir ve gider müddetini bizde bilemeyiz güzel yürek, yüreğine sağlık.. tebrikler.
Iste bu yuzden ben ask tek kisiliktir diyorum zaten son siirimde .. Hani bir misafirlige gidersinizde " bana musade , gidebilir miyim " diyorsunuz ya ve sizde eger kalmasini istiyorsaniz biraz daha israr ediyorsunuz ve kaliyor hatta cok israr etseniz yatiya bile kalabiliyor ama nedense bu asklar birakip gitmede " ya askim bana musade , gidebilir miyim " diye sorulmuyor , ne ilginc degil mi , aslinda degil iste sizin de yaziniza siirsellestirdiginiz gibi , melesa ask ne gelebil miyim diyor ne de gidebilir miyim diyor . Apansiz geliyor , kaliyor ve gidiyor . Sanirim aski böyle kabul etmek gerekiyor cunku gercekten de böyle bir sey ask .. Yani yasayacaksin , sinirsiz , basi belli olmayan hatta sonu da belli olmayan bir duygu durumu hali ve bizlerin bunu artik böyle kabul etmesi gerekiyor ve iste o zaman ask ask oluyor diyorum ben de kisaca:))))
Konu ask olunca aslinda söylenecek cok sey var ama söylemeden cok yasmak en iyisi bence diye dusunuyorum :)
Guzel bir yaziydi Soloyin , kutlarim seni , sevgilerimle ......
Guldane Dal tarafından 1/18/2008 3:31:43 AM zamanında düzenlenmiştir.