SANA SÖZ VEREMEM
Sana söz veremem…tutamayacağım sözler bekleme benden.ne desem yalan olacak ve hiçbir yalan bizim o deli sevdamıza yakışmayacak bilirim…Bilirim ve beklerim sonu gelmeyecek sonlarımızı ,sonlarımızı diyorum çünkü nerde başladık tarih tutamıyorum.
Başka zaman olsa güler geçerdim,başka bahar olsa solmam diye inat ederdim ama bu yalancı değil asıl hazan asıl sonbahar…Ağla şimdi gözlerim ,dök zülfünü yüreğim artık serbestsin…Giden gitti geçen geçti zaten o sana hiç gelememişti…
Baktıkça hatırla şimdi tek kalem tut yüreğine tek satır işle kara kaleminle kelamlarına…Sana söz veremem…tutamayacağım sözler bekleme benden…
Tut ki elveda deyişine varım dedim reste rest çeken ne zaman kazanmış ki el bitsin sevdiğim.Unuturum dedim ama sen şunu unuttun bence” her unuttum demek aslında anımsamaktır “derler.ben sana hatırlatıyorum hadi şimdi sen beni unut yüreğim.
Ben de unutulmanın o acıtan hazzını tadayım.Yaşamadığım hangi duygu hangi fırtına kaldıysa hayatta hepsini sende tadayım..ama sana söz veremem.tutamayacağım sözler bekleme benden…Adını anmam demiştim yalandı,seni sarmam demiştin yalandı,özlemezsin demiştim yalandı,sustum demiştim ya ne mümkün asıl şimdi geldim dile olmayacak sözlerimle ama yine de…
Sana hiçbir şey için söz veremem tutamayacağım sözler bekleme benden…
18.01.08
NeNa
YORUMLAR
sahinhakan04 tarafından 2/14/2008 12:04:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kesinlikle 10 numara
devamını bekliyor olacam
Kesinlikle 10 numara
devamını bekliyor omacam