Yaslı Cinnet
Siz en iyi aşkların sahipleri..siz yenilmez karmaşaların eşsiz biçimde en çözümleyici efendileri..siz her yeninin en yenisini eskitme yeniliğine sahip en yeniler..siz bütün duyguların en parlak en yüklü taşıyıcıları..siz sönmeyen simetrilerine sahip en iyi gülümseyişlerin..siz gözyaşını akıtmada en saydam damlaları süzdürme yeteneğine sahipler..siz bozulmayan simetrilerin en kıvamlı demlerinde bütün ruh hallerinin pazarlama becerisine sahip en iyiler..siz aşkın,sevginin,dostluğun,sevdanın en döküntüsüz hallerini en iyi ezberleyenler..siz sisliliğinizin verdiği en büyük itkiye en iyi sırtını verebilenler..siz aşkların kanalizasyon borularında gezindiğinden habersiz terlemeden sevişenler..siz duygularının en kara haliyle sokakta sağır çığlıklar atıp her yeri sevdalarından sağır ettiğini sananlar.. aşk piramidinin ters çevrilmiş haliyle kendini en tepesinde sananlar aşkların..siz boyanmaktan bıkmayıp her gün kara halinin üstüne en siyahlığın bir koyusunu,her gün dahada koyusuna boyayıp yeryüzünde alnının akıyla gezinen en kara yaratıklar..siz her yol ayrımında,her sapakta,her bin ayrımlı yolun sapağında bin farklı yola sapıp her an sonsuzluğa bölünüp küçülmekten zevk alanlar..siz doğruluğu yanlışlığın en yosunlu kesesinde taşıyanlar..siz en paslısısına sahip tüm gülümseyişlerin..siz iltifatların ağız kokusu yarattığı en yalan dolu ağızların..siz hayatın en kuytu köşelerinin en ihtişamlı kuytularına sahip olanlar..siz doyumsuzluğun varlığını kendinden utandıran zevklerin en gönül vermiş topluluğu..siz devşirme sevgilerine hergün indirimli etiketini asıp sokakta paha biçilemez kıvamında dolanan döküntü ruhlar..siz her bulduğu umudu en ümitsiz haliyle yerlerin en yangın yerine yolculuğuna sebep olup bir sevda daha diye susamış umutsuzlar..siz kaf dağı mutluluklarında gezindiğini gören ama gözleriyle,aşkın son senfonisini duyduğuna inanan sağır duyularıyla,sevginin en beyaz haline kapıldığını sanan kapkara ruhlarıyla bir ömür yaşamaya mahkum olan özgürlük vaatlerinin sahipleri…
KASIM 2008...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.